2010-05-14, 16:20
Medlem
Rockaways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampinfektion
Din visningsbild och kommentaren gav mig ett gott skratt

Haha, tänkte jag inte på, men nu när du säger det så!

Citat:
Ursprungligen postat av svampinfektion
Iallafall, jag hade läst det länge sedan på n4g, vilket är en hemsida som samlar nyhets material angående spel - från en rad olika hemsidor, vilket gör det jävligt svårt att hitta ursprungsartikeln. Grejen är att det nog är möjligt att jämföra de två bilderna med varanda och fortfarande se (utan källa) att det mycket säkert kan vara frankrike det utspelar sig i.

Frankrike vore grymt! Paris vore en schyst stad att spela i och de franska landskapen underbara att köra omkring i. Sen kan man ju fundera lite på vilken bas man ska använda för tunga kriminella gäng, som inte känns som ett kännetecken för Frankrike/Paris direkt.. Ryska maffian kanske :>
2010-05-16, 21:36
Medlem
Hade vart jävligt ballt med ett GTA utspelat i London sent 80 tidigt 90-tal
2010-05-17, 17:19
Medlem
DIEXELs avatar
Ett Vice City i nutid.
2010-05-22, 02:07
Medlem
svampinfektions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Ett Vice City i nutid.

Det hade varit drömmen. Miami strand i full HD. Fast egentligen hade nog ett åttiotal vice city varit fränast - med bikiflickor och stora rosa rollskridskor
2010-05-22, 02:20
Medlem
Om det blir Vice City i nutid lovar jag att jag aldrig mer ska köpa ett gta-spel.

JAG VILL HA EN NY STAD!

Något som inte kommer hända, men som vore charmigt, vore om dom drog ner på grafiska effekter till förmån för att kunna förstöra spelvärlden. Tänk er ett spel som är lite snyggare än san andreas, men lika stort, och där man kan förstöra allt från hus och vägar till fullt isärtagbara människor.
Det vore verkligen något det.
2010-05-22, 02:21
Medlem
Jag vill ha GTA Hong Kong

Tänk dig, Hong Kong består av ö:ar vilket passar utmärkt då man låser upp nya områden.
Det blir vänstertrafik, lite nytt att tänka på,
Triader, snuskiga politiker och miljadärer,
Det ska till ytan vara lika stort som San Andreas typ.
bra försäljnings siffror, asiater/kineser köper mest tv-spel
Senast redigerad av rrreee2 2010-05-22 kl. 02:27.
2010-05-22, 02:50
Medlem
Drömgta för mig vore nog om spelet utspelade sig i Belfast, och kanske andra relaterade städer. Och hade fokus på konflikten i nordirland. Vore sjukt coolt att spela någon från IRA.

Det dåliga vore kanske att det inte hänt så mycket mer än IRA-relaterade saker i irland.
2010-05-29, 21:16
Medlem
skarprattarens avatar
Vore nice att spela en vanliga vit snubbe för en gångs skull. Tyckte TBOGT ryckte upp sig från en nedgående trend från Lost and Damned. Man har väl velat mjölka denna spelmotor, men Lost-spelet var kass. Personligen tycker jag att de små grejerna runt omkring så som kläder, flickvänner, riktigt pimpade bilar, lägenheter etc...... är vad som gör detta spel speciellt.

Vore bra med en ny stad så som London, Paris.
Lättare också att hitta nya storys vilket är styrkan i spelet.

Tycker att GTA III, dvs San Andreas borde vara ett riktmärke i hur mycket sidoverksamheter man ska kunna sysselsätta sig med. Kan vara svårt kanske med de nya förbättrade grafiken men San Andreas hade en livslängd jag aldrig sett på något annat spel.
2010-05-30, 00:54
Medlem
Rommelsteins avatar
Skulle vilja ha Skinhead/Huligan tema i Storbritannien.. Om det är huligantema kan ju nåt tema vara en bortamatch/VM/EM i något annat land, t.ex Tyskland eller något annat.. Skulle vara gyrmt!
2010-05-30, 00:57
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
skulle vilja ha en svenne fantasy-version.

Sitta hemma, ringa efter pizza, sen tar man volvon ner på stan och skjuter lite invandrare, får en belöning. Sen bangar man nån blondin.

låter bra
2010-05-30, 01:01
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rommelstein
Skulle vilja ha Skinhead/Huligan tema i Storbritannien.. Om det är huligantema kan ju nåt tema vara en bortamatch/VM/EM i något annat land, t.ex Tyskland eller något annat.. Skulle vara gyrmt!

Jajaja!
Helt underbart!
2010-05-30, 01:12
Medlem
skarprattarens avatar
Det vore rätt nice. Finns dock ett spel som heter Hooligans: Storm over Europe.

Det är en "Red Alert" plattform där man slåss, knakar, vandaliserar och stjäl sin väg genom Europa. Ett underhållande litet spel.

http://www.youtube.com/watch?v=vMNMRK-ioac

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in