Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Jag tycker det skulle vara skitroligt om man kunde åka flakmoped med skidor fastsurrade på framhjulen och en kulspruta på flaket, samtidigt som man skjuter laserstrålar med penis och allt ska utspela sig i ett kapitel där man åker jetpack till en annan ort, nämligen Ski Sunne i Värmland. Dessutom ska spelet släppas exklusivt till Wii och Playstation 7. Vad sägs om det reggeaman? Eller tror du det är osannolikt att det händer?
Vad har så många emot reggeaman?
Han uttrycker bara sina åsikter om era idéer, och han verkar vara en av dom få som faktiskt har realistiska tankar om spelet.
Visst har många roliga idéer men det strävar lätt iväg, jag hade också velat att man spelade som Bert Karlsson iklädd trikåer, ständigt sökade efter ungdomens källa och därmed stoppa den livsfarlige Oppfinnar-Jocke som fått storhetsvansinne och otrolig törst på människoblod.
Men vägen dit är inte lätt, först måste du ta dig genom den förbjudna skogen, över domedagsbergen och genom den helvetesporten.... MEN det kommer inte hända i ett GTA.
Iallafall, det här med vilken generations konsoler det kommer till. Nu är inte jag så insatt i hur man utvecklar spel, och hur mycket som tillverkarna och spelutvecklarna pratar med varandra. Men känns det lite konstigt om dom börjar utveckla och annonsera spel långt innan man ens hört ett ord om konsolen i fråga?
Jag tror bergis att det kommer till ps3/360