2012-08-25, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Men nu får du ju faktiskt tänka på att varken Johnny eller Luis hade någonting att göra med originalspelet innan expansion hade släppts, dom fanns inte med i trailern, dom nämndes inte i spelet och innan expansionpacksen kom så hade man aldrig hört talas om dom och det är väl det som gör att jag är tveksam till att dom skulle visa personer från expansionpacksen i första trailern till ett helt nytt Gta innan Gta V ens har släppts eller har ett releasedatum...makes no sense för min del.

Om någon har någon annan aspekt på den här teorin så får dom gärna säga det men för min del är det ologiskt så jag har inget mer att säga för tillfället.

Har du ens spelat GTA IV? Både Johnny och Luis är med i huvudspelet. Speciellt Johnny som är med i ett par missions man gör hos Elizabetha, ett uppdrag går ut på att man ska döda Johnny men man dödar två andra bikers, tror även han är med när några judar ska köpa diamanterna. Luis är gissla under bankrånet man gör med Packie och hans brödrar, han är med gay Tony när Tony utbyter dimanterna mot maffia bossens dotter, han crashar även diamant dealen med judarna med en ak-47a. Så jo dem har en del med originalspelet att göra. ''A bold new direction'' kan i princip innebära vad som helst.
Senast redigerad av Jesper.Delgado 2012-08-25 kl. 23:12.
2012-08-25, 23:14
Medlem
Reggaemans avatar
[quote=Jesper.Delgado]
Citat:
Men nu får du ju faktiskt tänka på att varken Johnny eller Luis hade någonting att göra med originalspelet innan expansion hade släppts, dom fanns inte med i trailern, dom nämndes inte i spelet och innan expansionpacksen kom så hade man aldrig hört talas om dom och det är väl det som gör att jag är tveksam till att dom skulle visa personer från expansionpacksen i första trailern till ett helt nytt Gta innan Gta V ens har släppts eller har ett releasedatum...makes no sense för min del.

Om någon har någon annan aspekt på den här teorin så får dom gärna säga det men för min del är det ologiskt så jag har inget mer att säga för tillfället.

Har du ens spelat GTA IV? Både Johnny och Luis är med i huvudspelet. Speciellt Johnny som är med i ett par missions man gör hos Elizabetha, ett uppdrag går ut på att man ska döda Johnny men man dödar två andra bikers, tror även han är med när några judar ska köpa diamanterna. Luis är gissla under bankrånet man gör med Packie och hans brödrar, han är med gay Tony när Tony utbyter dimanterna mot maffia bossens dotter, han crashar även diamant dealen med judarna med en ak-47a. Så jo dem har en del med originalspelet att göra. ''A bold new direction'' kan i princip innebära vad som helst.

Då ber jag om ursäkt för att jag hade helt fel.
Har inte spelat igenom storyn för Gta IV sen 2008 och kan inte alls minnas att jag på något sätt kände igen varken Johnny eller Luis när spelade igenom Episodes from Liberty city för några år sedan.
Hade väl helt enkelt inta lagt dessa personer på minnet.

Men fortfarande så känns det konstigt att de skulle lägga in en karaktär till ett expansion i första trailern till Gta V...det håller jag fast vid.
Senast redigerad av Reggaeman 2012-08-25 kl. 23:29.
2012-08-26, 05:19
Bannlyst
Det vore trevligt om Depeche Mode har med en låt i GTA V!

Dem hade ju Personal Jesus i San Andreas (bästa låten i spelet!), och Everything Counts i Vice City Stories!
2012-08-26, 11:58
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Jag vill åka ner för vattenfallet med en båtjävel!

Tänk att åka runt på moped när spelet släpps och bara utforska allt!
2012-08-26, 12:32
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Jag vill åka ner för vattenfallet med en båtjävel!

Tänk att åka runt på moped när spelet släpps och bara utforska allt!

Kommer verkligen att bli intressant att utforska de nya miljöerna, kan knappt vänta, hoppas bara att de är lika bra som de ser ut eller ännu mer detaljrika och snyggare när spelet är klart.

Dock har vi ännu inte fått se några djur med i Screenshotsen, inte ens en fågel så jag tror inte att vi kommer att få se några djur med alls, inte ens hunden som är med i trailern.
Enda möjligheten jag ser att hunden skulle få vara med i Gta V är om den endast är med i videosekvenserna i uppdragen
Senast redigerad av Reggaeman 2012-08-26 kl. 12:37.
2012-08-26, 12:51
Medlem
LannibalHecters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesper.Delgado
Tror ni Grove Street, Ballas och Los Santos Vagos kommer vara med på något sätt i V?

Är nästan tvärsäker på att det åtminstone kommer finnas referenser till dem, typ på radion om nåt gängkrig eller nån som nämner nåt om dem i en cutscene.
Men kanske kan man intergrera med dem
2012-08-26, 13:26
Medlem
SveaRikesKnugs avatar
Är det någon som kan tipsa om någon skön channel på youtube där GTA är ett förekommande inslag? San andreas commentary, GTA IV osv, nån som kommenterar de nya bilderna eller liknande.
Mvh
2012-08-26, 13:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SveaRikesKnug
Är det någon som kan tipsa om någon skön channel på youtube där GTA är ett förekommande inslag? San andreas commentary, GTA IV osv, nån som kommenterar de nya bilderna eller liknande.
Mvh
GTASeriesVideos brukar vara rätt bra på de.
2012-08-26, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enknutensak
GTASeriesVideos brukar vara rätt bra på de.

Om du vill ha info och uppdateringar kolla GTA5Videos
2012-08-26, 14:22
Medlem
Reggaemans avatar
Hur tror ni att man kommer att börja spelet?
Kommer man börja med en biljakt eller kommer man börja ståendes på en trottoar med full möjlighet att börja utforska direkt?

Har tänkt på en sak också, i Gta San Andreas så har man ju möjlighet att börja flyga flygplan direkt när spelet början om man så vill, flygplatsen ligger i samma stad man börjar i och det är lätt att ta sig förbi grinden.

Skulle ni vilja att den möjligheten fanns redan när man börjar i Gta V eller skulle ni vilja behöva kämpa för det genom att spela kanske 10%(?) av spelet och sedan få tillgång till plan?
2012-08-26, 15:00
Medlem
Citat:
Kommer man börja med en biljakt eller kommer man börja ståendes på en trottoar med full möjlighet att börja utforska direkt?

Har tänkt på en sak också, i Gta San Andreas så har man ju möjlighet att börja flyga flygplan direkt när spelet början om man så vill, flygplatsen ligger i samma stad man börjar i och det är lätt att ta sig förbi grinden.

Skulle ni vilja att den möjligheten fanns redan när man börjar i Gta V eller skulle ni vilja behöva kämpa för det genom att spela kanske 10%(?) av spelet och sedan få tillgång till plan?

Skulle va kul om man behövde göra några uppdrag 5 iaf för att få Flygplan som på San Andreas att man måste göra uppdrag för att få nystad o nya saker hus kläder sånt
2012-08-26, 15:48
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:

Hellre att man får göra allt i början, ibland orkar man inte köra story på nya datorer, eller om man bara vill flumma runt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in