2012-08-26, 15:55
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Hellre att man får göra allt i början, ibland orkar man inte köra story på nya datorer, eller om man bara vill flumma runt.

Så du skulle vilja att alla delar av kartan är upplåsta redan från början och att alla bilar/flygplan/vapen ska finnas tillgängliga från första början?

Då finns det ju ingenting att se fram emot
2012-08-26, 16:08
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Så du skulle vilja att alla delar av kartan är upplåsta redan från början och att alla bilar/flygplan/vapen ska finnas tillgängliga från första början?

Då finns det ju ingenting att se fram emot

Nej men att det är som i san andreas t.ex. så man kan göra nånting iaf, hatar början på gtaiv, tar ju år att gå igenom alla cutscenes o skit

ett sånt läge vore kung dock, och godmode+infinite ammo på det, skitkul
2012-08-26, 19:27
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Nej men att det är som i san andreas t.ex. så man kan göra nånting iaf, hatar början på gtaiv, tar ju år att gå igenom alla cutscenes o skit

ett sånt läge vore kung dock, och godmode+infinite ammo på det, skitkul
Cutscenes är en stor del av spelet, kan inte förstå folk som skippar dem och bara kör igenom...
2012-08-26, 19:33
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlafhund
Cutscenes är en stor del av spelet, kan inte förstå folk som skippar dem och bara kör igenom...

Typiska kids som vill ha en baowta OZZI! och en pansarvagn så man kan meja ner allt o alla, såna jävlar bör hålla sig till Cod o annat skit

GTA är som att spela en film och ska så vara, leka runt kan man göra när man klarat spelet eller kan integrera det på nåt sätt i sitt spelande utan att det förstör realismen. Iallafall första genomspelningen
2012-08-26, 19:56
Medlem
Jeremy.Clarksons avatar
Satt och nostalgikörde San Andreas nu när alla nya bilder släppts. Då slog det mig hur mycket seriösare , och i mitt tycke sämre, radion har blivit i IV:an. I SA finns en nöjesshow där programledaren blir skjuten, nyheter där reportern skjuter folk, trädgårdsshow med en transvestit, reseprogram med en pedofil och ett konspirationsprogram sänt från öknen. I IV:an finns en galen konservativ och en tokig rättegångsradio...

Vill ha mer skön, skruvad humor i det nya GTA. Mer fräna parodier på realityshows typ Hells Kitchen, hysterin kring Idol/Bieber, avdankade actionhjältar(passar bra med Expendables), Arnold som guvernör. Eftersom det är USA och den lätt skruvade västkusten med Hollywood i spetsen finns det en enorm gryta att ösa ur.
2012-08-26, 20:04
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:

Därför jag läser text och uppfattar saker extremt snabbt, läser igenom en textrad på knappt en halv sekund, sen måste jag vänta.

Kört SR3 i över 80 timmar säkert, kört ett storyuppdrag.
Samma med Skyrim, blev freeroam efter man blev upplåst.
2012-08-26, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy.Clarkson
Vill ha mer skön, skruvad humor i det nya GTA. Mer fräna parodier på realityshows typ Hells Kitchen, hysterin kring Idol/Bieber, avdankade actionhjältar(passar bra med Expendables), Arnold som guvernör. Eftersom det är USA och den lätt skruvade västkusten med Hollywood i spetsen finns det en enorm gryta att ösa ur.
Håller med dig till 100% Visst, det fanns humor i IV, men inte alls i samma klass som i San Andreas! Det som jag tyckte var roligast i San Andreas var när man skulle hämta jetpacken i Area 69 och det var en tjej som pratade och sa att om "den som snott aliensperma inte skulle lämna tillbaka den så blir den inte bjuden på julfesten" och en massa andra störda saker. Hoppas att V inte blir lika seriöst som IV, vill ha mer charm och humor! Gärna en roligare huvudkäraktar än Niko också.
2012-08-26, 20:52
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Därför jag läser text och uppfattar saker extremt snabbt, läser igenom en textrad på knappt en halv sekund, sen måste jag vänta.

Kört SR3 i över 80 timmar säkert, kört ett storyuppdrag.
Samma med Skyrim, blev freeroam efter man blev upplåst.

Så du läser endast texten men tycker inte alls om att se klippen...?

Man lyssnar ju bara på vad personerna säger och se vad som händer på skärmen så man hänger med vad som händer i storyn, endast läsa texten och spela vidare lät ju kul...det kan du väl göra i spelen från 80-talet istället
2012-08-26, 21:24
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Så du läser endast texten men tycker inte alls om att se klippen...?

Man lyssnar ju bara på vad personerna säger och se vad som händer på skärmen så man hänger med vad som händer i storyn, endast läsa texten och spela vidare lät ju kul...det kan du väl göra i spelen från 80-talet istället

Vill spela, inte se film
I Zeldaspelen så kan jag hetstrycka förbi all text och ändå läsa allting.

Förövrigt gav jag faktiskt upp nånstans i mitten av spelet, orkar inte köra bil över hela kartan varje gång jag dör.
2012-08-26, 21:35
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Vill spela, inte se film
I Zeldaspelen så kan jag hetstrycka förbi all text och ändå läsa allting.

Förövrigt gav jag faktiskt upp nånstans i mitten av spelet, orkar inte köra bil över hela kartan varje gång jag dör.

Trist att du inte uppskattar spel med bra story...
2012-08-26, 21:41
Medlem
Vandalizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenMath
Håller med dig till 100% Visst, det fanns humor i IV, men inte alls i samma klass som i San Andreas! Det som jag tyckte var roligast i San Andreas var när man skulle hämta jetpacken i Area 69 och det var en tjej som pratade och sa att om "den som snott aliensperma inte skulle lämna tillbaka den så blir den inte bjuden på julfesten" och en massa andra störda saker. Hoppas att V inte blir lika seriöst som IV, vill ha mer charm och humor! Gärna en roligare huvudkäraktar än Niko också.
haha ja, San Andreas gav många skratt!
Började garva som fan för någon dag sedan när jag spelade igenom SA igen och Cj besvarade ett antal frågor med ''Does a pope shit in the woods?'', blir så klockrent med hans neger-uttal också!
Edit: Hittade en video http://www.youtube.com/watch?v=k4osks2WIJs
Senast redigerad av Vandalizer 2012-08-26 kl. 21:45.
2012-08-26, 21:48
Medlem
Citat:

Håller helt med dig! Jag är så jävla taggad på de här spelet!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in