Citat:
Ursprungligen postat av PowerXL
Men what?
Nämn inte ens mafia 2
Det är deceniets (stavning) sämsta spel, hur bra var känslan lixom?
Så sjukt dåligt spel , Mafia 1 kom och gjorde succé från ingenstans men för fan vad fick mafia 2 i betyg?
4/10 av de flesta sidor!! Och det håller jag med om.
Det var som i en film typ, man följer det i kapitel dessutom, dåligt spel och ingen riktig känsla för dom som förväntade sig att det skulle vara överlägset :/
Haha wtf, är du dum i huvudet eller?
Du har ju ingen aning om vad du pratar om när det kommer till vad olika sidor har satt för betyg på Mafia 2
FZ (Sveriges största spelsajt) 4/5
Gamereactor 9/10
SvD 5/6
PC Gamer 78%/100%
Gametrailers 7,7/10
Gamespot 8,5/10
Det är bara några av sidorna som ligger först när man googlar och sen om du inte gillade spelet så är det din ensak, det är ett sjukt personligt spel därav den otroligt bra känslan, bra fysik på bilar som såväl människorna i spelet och att det blir som en 1940-1950-tals film gör allt bara mycket bättre.
Du kanske inte tycker om det men det är desto fler människor som tycker tvärtom
Citat:
Ursprungligen postat av Necroshadow
Någonting jag hoppas starkt på är att GTA V ger spelaren lite mer designmässig kontroll över sin karaktär. Liksom att man ska kunna bestämma vilken frisyr man vill han ska ha, mer kläder att välja emellan och liknande

. I spel där man kan välja sådant brukar jag älska att se ut som ett drägg med trasiga jeans, långt hår/tuppkam och massor av gaddningar och grejor, det ökar då min spelupplevelse när jag får spela den jag vill vara

.
Något jag också vill ska finnas i GTA V är möjligheten att kunna köra ut på landsbygden och liknande. Grand Theft Auto: San Andreas hade en helt perfekt karta då det fanns både storstad och landsbyggd, vilket gjorde hela spelvärlden lite mer öppen. Jag hade jättekul när jag drog snutar genom att köra ifrån dem med cross upp på berg och in i skogen, det saknade jag skarpt i GTA IV. Även om de fanns annat roligt som biljard, bowling och sådant.
Något jag också kräver till femman är att man ska kunna råna folk på gatan eller i butiker, samt kunna orsaka totalt jävla kaos som att spränga bensinstationer och sånt

.
Hoppas också på stora möjligheter inom spelarens utseende, det är ju roligt att kunna bestämma om man ska vara smal, fet eller tränad och efter det så förändras spelarens fysik
Nu vet jag inte om du är lite efter men har du sett trailern eller?
Den visar ganska tydligt att möjligheten att åka ut på landsbygden är bekräftat men jag håller med om att det var roligt att fly från polisen i skogsomgivningarna i Gta SA och spränga bensinstationer lär du inte sakna då den möjligheten har funnits i alla gta haha