2012-10-14, 16:11
Medlem
zundells avatar
ta bort
2012-10-14, 16:25
Medlem
roookies avatar
Det ser ut som att vi kommer att få reda på mycket mer om Grand Theft Auto V den närmsta tiden. Rockstar ska enligt Gameinformer ha visat upp en demo av sandlådespelet, vilket ska resultera i en framsida och en stor artikel i tidningens decembernummer.

Grand Theft Auto V ryktas dyka upp i spelhyllorna i mars 2013.
// Gamereactor
http://www.gamereactor.se/nyheter/73291/GTA+V+visas+upp+inom+kort/

Så vad tror ni? kan det stämma att det kommer komma mycket fakta den närmsta tiden?
2012-10-14, 16:28
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roookie
Det ser ut som att vi kommer att få reda på mycket mer om Grand Theft Auto V den närmsta tiden. Rockstar ska enligt Gameinformer ha visat upp en demo av sandlådespelet, vilket ska resultera i en framsida och en stor artikel i tidningens decembernummer.

Grand Theft Auto V ryktas dyka upp i spelhyllorna i mars 2013.
// Gamereactor
http://www.gamereactor.se/nyheter/73291/GTA+V+visas+upp+inom+kort/

Så vad tror ni? kan det stämma att det kommer komma mycket fakta den närmsta tiden?

Inget är omöjligt, men jag tvivlar starkt. :/
2012-10-14, 16:42
Medlem
roookies avatar
har varit tyst länge nu så det vore grymt om det kom ut lite info om spelet
2012-10-14, 16:59
Medlem
keluars avatar
Demovisningen det pratades om var väl endast för tidningen Game Informer och ingen annan? Om så är fallet kommer vi troligtvis inte att få ut nån information innan tidningen släpps.

De har ju uppenbarligen någon deal och tidningen vill sitta på så mycket unik information som möjligt, för att kunna kränga lösnummer.
2012-10-14, 17:06
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keluar
Demovisningen det pratades om var väl endast för tidningen Game Informer och ingen annan? Om så är fallet kommer vi troligtvis inte att få ut nån information innan tidningen släpps.

De har ju uppenbarligen någon deal och tidningen vill sitta på så mycket unik information som möjligt, för att kunna kränga lösnummer.
Exakt! Ingen info före tidningen det är jag helt 100 på!
Vilket fordon längtar ni mest efter att få köra? (Menar lite mer specifikt typ märke eller namn på bilen)
Själv älskar jag Blista Compact! Ända sedan Gta Sa har den sparkat rumpa!
Den härliga utformingen och lättheten att drifta gjorde denna bil till min favorit.
2012-10-14, 17:27
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Vilket fordon längtar ni mest efter att få köra? (Menar lite mer specifikt typ märke eller namn på bilen)
Den härliga utformingen och lättheten att drifta gjorde denna bil till min favorit.
Cross eller Monstertruck!
2012-10-14, 17:36
Medlem
Inte alls omöjligt att vi får ett gäng bilder eller liknande innan tidningen kommer. Spelet är så pass stort så det gör liksom ingen skillnad. Nä jag sticker ut hakan och säger att någonting kommer vi att få från Rockstar under den här tiden
2012-10-14, 18:36
Medlem
Rabbadabs avatar
Citat:

Bilista Compact är en sann GTA-klassiker, har älskat dess sköna handling ända sedan Vice Citys dagar. Porsche-kopian Comet är också en gammal favorit. Den ska vara gul. Och gå fort. Fort som fan.
Har alltid tyckt mycket bra om crossen Sanchez också, riktigt underbar att bränna runt på landsbygden med! Har haft dessa tre som favoritfordon så länge jag kan minnas.
Motorcyklar i alla dess former är för övrigt mycket trevliga att framföra!

Gillar verkligen hur Rockstar tar tillvara på sina bilmodeller och återanvänder dem i spel efter spel, med vissa uppgraderingar men ändå igenkännbara från föregående spel.
2012-10-14, 18:55
Medlem
Schnauzers avatar
När kommer Game Informer då? En gång i månaden?
2012-10-14, 18:57
Medlem
Rabbadabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
När kommer Game Informer då? En gång i månaden?

Japp, decemberutgåvan som vi väntar på kommer under de två första veckorna i november. Åttonde för att vara exakt, om man ska följa deras mönster.
2012-10-14, 21:35
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keluar

Fast det känns ju som att artikeln bara kommer att innehålla bilderna som redan har släppts och möjligtvis lite mer skriven information.
Tycker det verkar väldigt konstigt om endast en speltidning skulle få tillåtelse att publicera tex nya bilder

Vilket som så kan man iallafall hoppas, är lite lagom trött på den här tystnaden nu...

Citat:

Blista compact
är ju en klassiker, en snygg bil med otroligt skön väghållning precis som favoriten Sentinel

Själv hoppas jag på att de behåller Patriot mest för att det är snygg och kraftig bil som funkar bra i terräng (säkert rolig att modda också), har alltid gillat Hummer H2.

Jag har väldigt få favoritbilar i Gta faktiskt, tycker att de flesta är sköna, allt från skrotbilarna till de lyxiga sportbilarna.

Hoppas iof att de kommer att ta med fler olika varianter av lastbilar, gärna med släp.
Är väldigt trött på Phantom-utseendet på alla lastbilar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in