Citat:
Ursprungligen postat av keluar
Demovisningen det pratades om var väl endast för tidningen Game Informer och ingen annan? Om så är fallet kommer vi troligtvis inte att få ut nån information innan tidningen släpps.
De har ju uppenbarligen någon deal och tidningen vill sitta på så mycket unik information som möjligt, för att kunna kränga lösnummer.
Fast det känns ju som att artikeln bara kommer att innehålla bilderna som redan har släppts och möjligtvis lite mer skriven information.
Tycker det verkar väldigt konstigt om endast en speltidning skulle få tillåtelse att publicera tex nya bilder
Vilket som så kan man iallafall hoppas, är lite lagom trött på den här tystnaden nu...
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Exakt! Ingen info före tidningen det är jag helt 100 på!
Vilket fordon längtar ni mest efter att få köra? (Menar lite mer specifikt typ märke eller namn på bilen)
Själv älskar jag Blista Compact! Ända sedan Gta Sa har den sparkat rumpa!
Den härliga utformingen och lättheten att drifta gjorde denna bil till min favorit.
Blista compact är ju en klassiker, en snygg bil med otroligt skön väghållning precis som favoriten
Sentinel
Själv hoppas jag på att de behåller
Patriot mest för att det är snygg och kraftig bil som funkar bra i terräng (säkert rolig att modda också), har alltid gillat Hummer H2.
Jag har väldigt få favoritbilar i Gta faktiskt, tycker att de flesta är sköna, allt från skrotbilarna till de lyxiga sportbilarna.
Hoppas iof att de kommer att ta med fler olika varianter av lastbilar, gärna med släp.
Är väldigt trött på
Phantom-utseendet på alla lastbilar