2011-10-25, 21:31
Medlem
Claritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolovraty
Känns som fiasko med GTA5! Vice City var toppen, sen har det bara gått ner sig i spänning.
Känns som att du är lite dum i huvudet.

T: Hoppas de kör på nytt i LA eller Miami. Men vill verkligen ha det i nutid, är smått trött på alla de gamla scenerna. Så mycket mer verklighetstroget med nutid!
2011-10-25, 21:31
Medlem
ccoonnyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilsh
Ett onlineläge där man inte bara strider mot varandra som i GTA IV utan kan utöfra operationer och kupper tillsammans t ex bankrån, terrordåd, knark- och vapenhandel osv vore kul. Och om man kunde skapa gäng med olika etniciteter, färger och specialiter och ta över olika delar av stan tillsammans med polarna skulle vara toppen!

Saints row?
2011-10-25, 21:45
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BGT
Skulle vilja se något som Europa som nån sa. Min dröm skulle vara i Sverige så man kan besöka sitt område och skjuta ner folk och tänka sig in i att dom man skjuter ner är folk man känner förtjänar att dö skulle dock aldrig hända men vore kul om det kom något lik gta som utspelades i Sverige/Europa det hade varit skit coolt
Grejen är att Stockholm skulle fan bli en jävligt bra GTA-stad. Stadsmiljö+skärgården. Flyga flygplan/helikopter över gröna lund, globen och stadshuset. Kötta ner lite folk på tuben och sen dra ut med båt från slussen till någon ö där man ställer sig och skjuter ner alla andra båtar ute i vattnet.
2011-10-25, 21:45
Medlem
ojskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssisco
GTA V snälla var som san andreas fast mycket bättre det vore underbart!
Dock helst inte en remake... Samma känsla men inte samma område etc.

Skulle gilla om det var lite mer sandbox, närmre saints row, men inte extremt. Större valfrihet med utstyrsel! Och fler horor!
2011-10-25, 21:47
Medlem
ojskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Grejen är att Stockholm skulle fan bli en jävligt bra GTA-stad. Stadsmiljö+skärgården. Flyga flygplan/helikopter över gröna lund, globen och stadshuset. Kötta ner lite folk på tuben och sen dra ut med båt från slussen till någon ö där man ställer sig och skjuter ner alla andra båtar ute i vattnet.
Dra till rinkeby....
2011-10-25, 21:47
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Mycket spekulationer, en del San Andreas och andra Boston eller Chicago beroende på hur man tolkar loggan.

Jag säger Los Santos vilket jag varit inne på tidigare, sen kommer 2 stycken DLC..en med San Fierro som stad och en med Las Venturas. Vart GTA VI kommer utspela sig ser man ju redan..VIce city.
2011-10-25, 21:51
Medlem
Crackbacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Vart GTA VI kommer utspela sig ser man ju redan..VIce city.
Eller kanske VIsby?
2011-10-25, 21:52
Medlem
ojskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Mycket spekulationer, en del San Andreas och andra Boston eller Chicago beroende på hur man tolkar loggan.

Jag säger Los Santos vilket jag varit inne på tidigare, sen kommer 2 stycken DLC..en med San Fierro som stad och en med Las Venturas. Vart GTA VI kommer utspela sig ser man ju redan..VIce city.
Vore ju lite intressant om de drog med något europeiskt typ Berlin eller Paris. Men av den pyttelilla ledtråd vi sett hittills ("V") så är det nog i USA.
2011-10-25, 21:53
Medlem
ojskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackbacon
Eller kanske VIsby?
Eller möjligen VIggbyholm!
2011-10-25, 21:58
Medlem
Är det bara jag som tycker att GTA serien har blivit mesigare för varje nya spel ? det är ju trots allt 18+ , d.v.s "vuxen" kan dom inte bli lita roare
2011-10-25, 22:07
Medlem
mr.mister89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscar88
Är det bara jag som tycker att GTA serien har blivit mesigare för varje nya spel ? det är ju trots allt 18+ , d.v.s "vuxen" kan dom inte bli lita roare

Vet jag inte, sexdelen i GTA IV var väl ganska "explicit" men dom satsar väl mkt på fordon och grafik osv. Alla delar i serien(de i 3d) har ju ändå varit ganska olika varandra.
Vice City hade ju en otroligt trevlig miljö, san andreas var ju mest givande som spel..
Dags för Johnny Trailertrash att göra debut, glida i sin gamla pickup och sälja smuggelsprit och amfetamintillverkning. Country Roads take me home!
2011-10-25, 22:08
Medlem
Anderssiscos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolovraty
Känns som fiasko med GTA5! Vice City var toppen, sen har det bara gått ner sig i spänning.

Vice city och san andreas lätt dom 2 bästa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in