2011-03-31, 20:38
Medlem
BRZMs avatar
Jag vill att Ray Liotta kommer tillbaka och gör Tommy Vercetti. Fy satan vad coolt det skulle vara!
2011-04-15, 22:45
Medlem
Men ändå, om man tänker efter, vore det inte lite trist om det blev San Andreas igen? Jag har spelat San Andreas tillräckligt mycket i mina dagar för att fortfarande veta om varenda liten cool sak, jag kan hitta överallt, jag vet exakt var allt ligger. Vore det inte bra mycket roligare om det är en helt ny stad och nya omgivningar? Att utforska det nya tycker jag är bland det roligaste som finns i ett nytt GTA spel!

Dock så har dom ju redan grunden till världen om de väljer att göra om San Andreas, så i grunden och botten handlar det väll om de har tid nog att göra en helt ny värld, vilket jag kan tänka mig tar ett bra tag.
2011-04-15, 23:30
Medlem
Nihennas avatar
Så länge det blir något mer fantasifullt än betong överallt så blir jag glad, hade gärna sett ett spel i San Andreas storlek med samma grafik som 4an har, oavsett om det kommer ta 4-5 skivor data, ge mig skogar och mysig öken att åka igenom, kunde fan bara cruisa runt i San Andreas i timmar och njuta av miljöerna.

Det eller Vice City.
2011-04-15, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Så länge det blir något mer fantasifullt än betong överallt så blir jag glad, hade gärna sett ett spel i San Andreas storlek med samma grafik som 4an har, oavsett om det kommer ta 4-5 skivor data, ge mig skogar och mysig öken att åka igenom, kunde fan bara cruisa runt i San Andreas i timmar och njuta av miljöerna.

Det eller Vice City.
4-5 dvd-skivor är väl inget mot 9 cd-skivor WOW+Burning crusade eller 25 disketter för Windows 95
2011-04-16, 00:13
Medlem
-ELF-s avatar
Glöm inte The Sims 2 (expansioner inräknade) med sina ~27 skivor...
Har inget emot om GTA 5 skulle ligga på två helt fyllda DVD-skivor.
2011-04-19, 00:02
Medlem
coexs avatar
En nygjord San Andreas stad med fin grafik, varierande landskap och utrymme för mer lek än i Iv, tex flygplan, alla Sa cheats osv. Storyn bryr jag mig inte så mycket om, tycker den i IV var helt okej.
2011-04-19, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coex
En nygjord San Andreas stad med fin grafik, varierande landskap och utrymme för mer lek än i Iv, tex flygplan, alla Sa cheats osv. Storyn bryr jag mig inte så mycket om, tycker den i IV var helt okej.

San Andreas är för mig det skönaste av GTA-spelen pga. karaktärerna, tidigt nittiotalskänslan och de stora och varierade stadsmiljöerna. Dock vill jag i så fall ha en funktion för att snabbt förflytta sig från en stad till en annan utan att behöva köra/flyga långa sträckor själv, typ att du bara kan gå till en tåg/buss-station och välja San Fiera = swisch, tiden har advancat med några timmar och du är på plats.
2011-04-19, 20:14
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xpsycho
Men ändå, om man tänker efter, vore det inte lite trist om det blev San Andreas igen? Jag har spelat San Andreas tillräckligt mycket i mina dagar för att fortfarande veta om varenda liten cool sak, jag kan hitta överallt, jag vet exakt var allt ligger. Vore det inte bra mycket roligare om det är en helt ny stad och nya omgivningar? Att utforska det nya tycker jag är bland det roligaste som finns i ett nytt GTA spel!

Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Hur många nya gubbar ska man spela egentligen? Räcker det inte dom vi har spelat? Är det bara jag som tänker på vad grabbarna Tommy, Cloude, Cj, Nicko gör för något efter man har gjort sitt?

Det skulle automatiskt bli så och kommer bli så/större chans att det blir så att vi kommer få spela någon ny ovasett vilken stad det är och det är något jag har börjat tröttna på. Alla Gta karaktärer = Pokemon. Nej men, jag vill spela dom man "växte" upp som tex, Cj/Tommy/cloude med fast då ska dom vara lite äldre.
2011-04-19, 21:05
Bannlyst
VC är coolaste staden och om de ska ta en redan existerande stad så hoppas jag på antingen den eller LC.
2011-04-20, 16:24
Medlem
Delonges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mästerkatten
San Andreas är för mig det skönaste av GTA-spelen pga. karaktärerna, tidigt nittiotalskänslan och de stora och varierade stadsmiljöerna. Dock vill jag i så fall ha en funktion för att snabbt förflytta sig från en stad till en annan utan att behöva köra/flyga långa sträckor själv, typ att du bara kan gå till en tåg/buss-station och välja San Fiera = swisch, tiden har advancat med några timmar och du är på plats.

Det kan man ju i SA, fast du kanske menade att du vill ha det framöver också?
2011-04-21, 19:51
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article12919031.ab

Gta 5 till Wii2?
2011-04-21, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kungskobran
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle12919031.ab

Gta 5 till Wii2?
Det får vi verkligen inte hoppas. De borde utveckla GTA V på en PC med ett GTX 580/590 eller Radeon 6990 kort.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in