2011-05-25, 23:57
Bannlyst
Vice City i ny version är vad jag vill ha, fast mer i nutid. Finns inget bättre spel/tema än Vice.
2011-05-26, 10:50
Medlem
ErraBixxersons avatar
Niko Bellic har helt klart varit den skönaste spelkaraktären som har haft huvudrollen bland alla GTA spelen. Visst gillade jag Tommy Vercetti, men han når ändå inte upp till Niko! Hoppas att GTAV får en lika skön snubbe.
2011-05-26, 17:30
Medlem
Mr-Zods avatar
Jag har som sagt bara spelat san andreas innan iv kom och tycker helt klart att det är roliga spel vice city var säkert jättekul också, tyvär hann jag inte spela det utan spelade san andreas när jag första gången fick höra om gta, då var det det som gällde där jag bodde då...
Fler förbättringar i V:
Sälja och använda droger, alkohol, datorer mobiltelefoner (kunna snatta vore kul)
Större kläd val det fanns för lite klädställen i iv och de som fanns hade inte stort utbud tex 1 hatt på russian shop mm - det fanns 2 perseus med exakt samma suits. (suits t.ex police, brandman, ambulanskille mm)
Mer realistiska skador vore kul (Arm ramlar av etc)
Landsbyggd eller små byar vore roligt
Fler saker att kasta (tex som tegelsten, tomma flaskor mer än det från iv)
(Jag har även funderat på om man skulle kunna ta upp en bildörr som ramlat av och använda som shield, men det blir för orealistiskt)
2011-05-29, 19:32
Medlem
Diablonixs avatar
Polyphony Digital's Kazunori Yamauchi recently revealed that Gran Turismo 5 will have a budget close to $60 million.
http://www.gamingtarget.com/article.php?artid=10576

Bådar gott! *gnuggar händerna*
2011-05-29, 19:34
Medlem
Ghost-Divisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablonix
Polyphony Digital's Kazunori Yamauchi recently revealed that Gran Turismo 5 will have a budget close to $60 million.

fel spel... Det där är gran turismo inte gta... + att artikeln är från 2009.
2011-05-29, 19:37
Medlem
cschrilles avatar
Citat:

OnT, skulle vara kul med "mer" frihet t.ex råna folk på gatan och snatta/råna butiker. Hoppas även att styling och trimning kommer tillbaka från SA
2011-05-29, 19:38
Medlem
konstigkonsts avatar
Citat:

Haha, hur fick du det där till GTA ? Letade du efter en GT5-tråd?

OnT: Jag vill ha ett mer levande GTA. Även fast 4an kom långt på den punkten så känns det fortfarande bara som det är bottar som går runt på gatorna.
2011-06-02, 16:14
Avslutad
Om tre dagar får vi förhoppningsvis se lite information om spelet. Vet dock inte ordningen på spel-makarna, när dem presenterar sina små projekt.
2011-06-06, 13:30
Medlem
Skulle vilja se lite mer igenkänning och random saker typ som i Read dead redemtion. Typ någon snubbe som kommer fram och hälsar när man går på stan eller behöver hjälp med något, att han blivit rånad eller något. Och också kanske att man kan få ovänner genom att skjuta på folk/attackera gäng som känner igen dig och flyger på dig så fort du åker in i vissa områden.

Kanske också att folk kommer fram och försöker råna dig på stan/sno din bil.

Övrigt:

Möjlighet att köpa fler och dyrare saker t.ex: hus, fordon, vapen.

Möjlighet till mer jobb på sidan av storyn t.ex utpressning, livvaktsjobb, rån, drogförsäljning.

Möjlighet att kunna kidnappa människor och lägga dom i bagaget/bära runt dom.
2011-06-19, 15:09
Medlem
Mr-Zods avatar
Jag håller på med the lost and damned och kommer att prova TBOGT också i och för sig är de förbättrade och innehåller lite fler grejer men jag tycker hittils att tlad är sådär det är svåra uppdrag i den särskilt det där man ska sno en buss med krimminella åt stubb och sen komma undan en 3 star wanted. Bussen går riktigt långsamt nån som har nåt tips på hur man gör?

Någon som hört nått nytt om gtaV eller är det bara ett rykten som går runt?
2011-06-25, 12:24
Medlem
SwAxXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Om tre dagar får vi förhoppningsvis se lite information om spelet. Vet dock inte ordningen på spel-makarna, när dem presenterar sina små projekt.

Har nog missat något, vad för info har vi fått?
2011-06-25, 17:02
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwAxX
Har nog missat något, vad för info har vi fått?
Antar att han menade E3 men där visades inget nytt GTA upp. Dags att ge lite info nu, var ju länge sen IV släpptes och att de jobbar på V är ju ganska självklart med tanke på hur mycket pengar R* tjänar på serien.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in