2011-03-10, 14:02
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Fantasilöst enligt mig att köra Los Angeles. Man vet redan nu exakt hur spelet kommer vara.
2011-03-10, 17:28
Medlem
cschrilles avatar
Hoppas fan att det blir samma/liknande karta som i SA. Älskar att glida runt ute på landsbygden i solnedgången
2011-03-10, 18:04
Medlem
Fantastiska nyheter! Hoppas verkligen att man är en av FBI-agenterna. Att få spela i Los Santos känns ju inte fel det heller precis.
2011-03-10, 18:36
Medlem
turk.i.burks avatar
Jävlar vad bra att det blir Los santos !
Hoppas bara på att de lägger in lite landsbyggd och flygplan också.

Kommer de att använda samma motor som i IV ?
2011-03-11, 18:51
Medlem
schmuckens avatar
Jag hoppas på antingen att man är en Latino med inspiration från Blood In Blood Out. Eller en gammal avdankad polis som nyligen fått sparken, och måste vända sig till dem kriminella.

Vore man Asian från San Firrero låter ju inte så tråkigt det heller
2011-03-13, 21:56
Medlem
Gefreiters avatar
Skulle vara jävligt kul om man fick spela som FBI agent och ändå få in gta-känsla.
Korrumperad agent kanske?
2011-03-14, 03:29
Medlem
Kaejkos avatar
Om det kommer bli San Andreas så kommer ju staden inte se ut som då.
Det är något jag vill att det ska göra fast med mycket nya saker där till, för att man ska kunna känna igen sig helt och hållet och få tillbaks lite flashbacks. Det är ju inte så att Gamla stan i Stockholm har förändrats så "mycket" dom senaste 10 åren på utseendet. Där med så skulle jag tycka om att staden ser ut som då fast med lite nya byggnader här och där. Sedan så skulle det vara förbannat kul om man på något sätt spelade relaterad släkting till någon dom man har spelat tex CJ som för att sedan träffa på CJ vid några uppdrag eller något och se vad han håller på med efter man har spelat honom, om han har skaffat grått hår och blivit gangster farfar eller vad fan som helst!

Hur många nya gubbar ska man spela egentligen? Räcker det inte dom vi har spelat? Är det bara jag som tänker på vad grabbarna Tommy, Cloude, Cj, Nicko gör för något efter man har gjort sitt?

För mig är gubbarna ifrån Gay of tony och Hd knutten inga Gta Heros. Dom ser jag inte upp till som dom andra grabbarna. För mig är dom andra 4 något eget! Eller.. Körde inte så mycket Gta IV.

Cj, Tommy och cloude är något eget. Kanske var det för man levde just med den miljön och grafikmotorn ett tag. Man såkallade "växte upp" med det. Det kommer aldrig bli som förr. Men det skulle vara förbannat kul att se CJ,Tommy,Cloude igen och göra några uppdrag med eller varför inte spela alla 3?
2011-03-14, 03:40
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turk.i.burk
Jävlar vad bra att det blir Los santos !

Jävla bra OM det blir Los Santos, ingenting är ju bekräftat ännu. Men det vore ju fantastiskt då Los Santos är den staden jag haft som etta på min lista av städer för GTA V Detta och sedan ett San Andreas Stories till PSP 2 så är lyckan total.
2011-03-15, 15:28
Medlem
Medves avatar
Men kommer detta spel vara nutid?

San Andreas var ju tidigt 90 tal har jag för mig, mycket kan ju hända på drygt 20 år.

Men länge det finns gäng i olika slag ut spridda överallt, även mindra gäng med mindre betydelse som man kan göra affärer med så kommer jag vara skit glad, även MC gäng skulle vara kul. I en stad som San andreas så skulle allt detta passa perfekt i.

Föreställ er själv att man kan sälja vapen/knark/sex/illegala/bilar och annat sen om nåt gäng blir förgört så ska det finns möjligheter för dom att komma tillbaks i mindre områden

Sen det känndes att GTA SA var inspererat av filmen Colours i alla fall i Los Santos.
2011-03-17, 17:59
Bannlyst
Hoppas verkligen på att vi får se ett GTA V som allra helst kan förena det som var bra med både Vice City, San Andreas, GTA IV, Lost and Damned och Gay Tony. Hade även sett att man tagit in lite från filmerna A Better Tomorrow, Killer och Hard Boiled av John Woo.
Senast redigerad av PerZerk 2011-03-17 kl. 18:03.
2011-03-17, 21:23
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Jävla bra OM det blir Los Santos, ingenting är ju bekräftat ännu. Men det vore ju fantastiskt då Los Santos är den staden jag haft som etta på min lista av städer för GTA V Detta och sedan ett San Andreas Stories till PSP 2 så är lyckan total.

Det räcker fan inte med bara Los Santos. Det ska vara HELA GTA SA Speciellt landsbygden...
Fan ta dem åt helvete om de åtminstone inte har med landsbygden, det bara måste vara med.

GTA SA map i GTA IV-grafik under 90-talet vore lätt det bästa tycker jag iaf.
2011-03-17, 22:01
Medlem
nsbmras avatar
Hoppas de gör något helt nytt. Man börjar bli lite less på att det alltid är samma gamla städer. Men de gör väl så för jänkarnas skull då de inte ens vågar göra ett GTA som utspelar sig utanför amerika.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in