2012-10-02, 14:44
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Första Gta IV Trailern 29:e Mars 2007
Gta IV släpptes 29:e April 2008

Första Red Dead Redemption Trailern 6:e Maj 2009
Red Dead Redemption släpptes 21:a Maj 2010

Första Max Payne 3 Trailern 14:e September 2011
Max Payen 3 släpptes 1:a Juni 2012 (Europa)

Källor: Rockstars officiella Youtubekanal samt Wikipedia.

Hoppas fan att de följer mönstret, isf släpps spelet snart ju
2012-10-02, 15:19
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Hoppas fan att de följer mönstret, isf släpps spelet snart ju

Jaaa, hoppas kan man ju men som så många innan mig har sagt så känns det ju inte riktigt så med tanke på den informationen vi har fått och tiden som gått mellan trailer/bilder

Skulle ju vara riktigt grymt att få det precis innan jul så man kan sitta inne i värmen och spela
2012-10-02, 15:48
Medlem
Citat:
Jo men det var ju ingen riktig trailer, bara en bild på hur han såg ut med en röst som pratade i 10 sekunder...

Klippet "Max Payne 3 - First Trailer" på Rockstargames egen Youtubekanal säger 14: September 2011 och Teasern du pratar om finns inte ens med på deras egna kanal, förmodligen för att det inte ens var en riktig trailer.

Förmodligen vill dom att folk ska glömma misstaget dom gjorde då dom utannonserade en release av Max Payne 3 redan till vintern 2009.
2012-10-02, 19:43
Medlem
kirewwe666s avatar
Kan knappt fatta att det nästan gått ett helt ÅR sedan trailern. Känns nästan som att det var igår man satt och glodde på nedräkningen... Jag vill bara ha spelet så fort som möjligt nu. Vore perfa innan jul nån gång, men så lär det inte bli!
2012-10-02, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kirewwe666
Kan knappt fatta att det nästan gått ett helt ÅR sedan trailern. Känns nästan som att det var igår man satt och glodde på nedräkningen... Jag vill bara ha spelet så fort som möjligt nu. Vore perfa innan jul nån gång, men så lär det inte bli!
Alltid 6 månader innan minst 5 iaf annonserar man release date, SPECIELLT för ett sånt här stort spel. Lär kolla tidigast may,juni om det blir annonserat innan jul men tror fortf. på nästa oktober med next-gen.
2012-10-02, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Haha jag vet, men reaktionerna när nån retas är samma=)

Personligen orkar jag inte sitta och bry mig längre. Spelet kommer när det kommer, det finns ju en miljard andra saker att göra fram tills dess. För min del får det gärna dröja, bara spelet blir välgjort (vilket det kommer att bli). Allt Rockstar gör blir ju grymt, till och med ett pingisspel!
Vi får dock hoppas på att det inte kommer till nästa generations konsoller bara så är jag glad.
2012-10-02, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Hahahahahahahahaahahahahhahahahahahhahaahahhahahah ahahahahaahahahahahahahahaha

så du nöjjer dig bara med en bil och en väg?

idiot
Nej, en stor map, utvecklade fordon-uppdrag + bra gameplay åt sidan. men inga andra fordon än motorcycklar, mopeder och bilar borde finnas med, eftersom vi inte snackar om något spel varken om natur, pingis, tennis, basket, eller vad nu alla snackar om. vi pratar om grand theft auto, och jag hoppas det blir som IV. ingen natur utan mer en flashig stad, borde vara Las Vegas aktigt.

Vad skulle eran reaktion bli ifall Rockstar skulle twittra ikväll om att dem ändrat Los Santos till Stockholm, därför det har blivit försenat?
2012-10-02, 21:43
Medlem
PsycholicRaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yetis
Nej, en stor map, utvecklade fordon-uppdrag + bra gameplay åt sidan. men inga andra fordon än motorcycklar, mopeder och bilar borde finnas med, eftersom vi inte snackar om något spel varken om natur, pingis, tennis, basket, eller vad nu alla snackar om. vi pratar om grand theft auto, och jag hoppas det blir som IV. ingen natur utan mer en flashig stad, borde vara Las Vegas aktigt.

Vad skulle eran reaktion bli ifall Rockstar skulle twittra ikväll om att dem ändrat Los Santos till Stockholm, därför det har blivit försenat?
Skulle också gärna se en välbyggd, flashig stad med mycket att göra i. Men jag skulle inte ha något emot att det fanns natur runt omkring med, det känns lite friare och mer omväxlande då. Exempelvis att de har med ökensträckan mellan LA och vegas. Gärna lite skog också så man kan ramma älgar med vattenskoter

Citat:
Ursprungligen postat av Oggegbg
GTA V släpps den 18 november! Det står på deras officiella sida!
Suck, ännu ett troll. Du kunde inte ens vänta mer än en sida i tråden sen det förra?
MondoBizarros avatar

Moderatormeddelande

Postat av MondoBizarro 2012-10-02, 22:22
Moderator
Nu räcker det fanimig!
Från och med nu kommer samtliga som sitter och roar sig med att gissa releasedatum få varningar och en skarp uppmaning att söka er till sidor bättre lämpade för er mentala nivå.

/Mod
2012-10-03, 10:55
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Nu räcker det fanimig!
Från och med nu kommer samtliga som sitter och roar sig med att gissa releasedatum få varningar och en skarp uppmaning att söka er till sidor bättre lämpade för er mentala nivå.

/Mod

Jag vet att många tycker att jag låter som en regelpolis i den här tråden men detta bevisar ju att jag har rätt ang alla idioter som förstör den här tråden

Kom med trovärdiga källor till era påståenden ang releasedatum/ny info etc etc eller låt bli att skriva det överhuvudtaget

"Min polares farsas kompis som kanske var full och typ jobbar på Rockstar sa att det släpps imorrn" är ingen trovärdig källa
2012-10-03, 11:09
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Jag vet att många tycker att jag låter som en regelpolis i den här tråden men detta bevisar ju att jag har rätt ang alla idioter som förstör den här tråden

Kom med trovärdiga källor till era påståenden ang releasedatum/ny info etc etc eller låt bli att skriva det överhuvudtaget

"Min polares farsas kompis som kanske var full och typ jobbar på Rockstar sa att det släpps imorrn" är ingen trovärdig källa
Du inser att du bara upprepar det moderatorn skrev fast med andra ord, va?
Har inte tyckt du varit speciellt storig tills nu.. Skaffa en hobby.. Kanske spela igenom alla GTA-spel sa du slipper oroa dig for vem som ar On och vem som ar Off topic? Det ar ju trots allt inte ditt problem.

OnT, har forhandsbokat spelet nu. Tror ni det blir nagot "Special Edition Package"? Nagon som har det forra och tycker idag att det var vart att kopa?

Jag hoppas fortfarande man far vara 2 karaktarer, borja med en som kanske dor i mitten av spelet efter att ha blivit "backstabbad" av en forradare for att sedan ta over som dennes bror/son/basta van.
2012-10-03, 11:48
Medlem
Att tråden förstörs av idioter blir ju allas problem. Om vi nu ska få info den här veckan då är väl Torsdag eller Fredag mer troligt? Har för mig att dom oftast gett ut info dessa dagar tidigare. Ändå sitter man varje vardag och uppdaterar deras newswire en gång i kvarten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in