2011-01-08, 20:11
Medlem
lite off-topic men frågar ändå:
Går i tankarna att köpa gta4 complete edition till ps3, men skulle vilja veta hur statusen på online servrarna är.. mycket folk ännu? vilket expansion spelas mest?
2011-01-08, 20:45
Bannlyst
Hur lång tid tror ni det tar innan GTA 5 kommer?

Införskaffat mig ett ps3 och vet inte om jag ska vänta på GTA5 eller om jag ska köpa IV.
Finns ju massa olika versioner på GTA IV, ska jag köpa det vanliga eller nån special edition utgåva?

Såg det fanns Liberty city edition, IV platinum och IV complete.

Är GTA IV värt att köpa isf vilket?
Senast redigerad av LordAllMighty 2011-01-08 kl. 20:48.
2011-01-08, 21:19
Medlem
zundells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
Hur lång tid tror ni det tar innan GTA 5 kommer?

Införskaffat mig ett ps3 och vet inte om jag ska vänta på GTA5 eller om jag ska köpa IV.
Finns ju massa olika versioner på GTA IV, ska jag köpa det vanliga eller nån special edition utgåva?

Såg det fanns Liberty city edition, IV platinum och IV complete.

Är GTA IV värt att köpa isf vilket?

Det kommer ta lång tid innan det kommer. Du hinner nog tröttna på GTA IV både en och två gånger tills dess. Men om du gillat alla tidigare spel så är det ett givet köp.
2011-01-08, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zundell
Det kommer ta lång tid innan det kommer. Du hinner nog tröttna på GTA IV både en och två gånger tills dess. Men om du gillat alla tidigare spel så är det ett givet köp.

Det vanliga gta vs alla special edition versionerna, vad hade du köpt?
2011-01-08, 22:51
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Det vanliga gta vs alla special edition versionerna, vad hade du köpt?

Orginalet helt klart!
2011-01-08, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Orginalet helt klart!

Varför?

Vad är det för skillnad mellan dom olika, just för det heter special edition osv tänker man ju att det är bättre...
Senast redigerad av LordAllMighty 2011-01-08 kl. 23:09.
2011-01-09, 10:28
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Varför?

Vad är det för skillnad mellan dom olika, just för det heter special edition osv tänker man ju att det är bättre...

Du tänker på expansionens som, ballad of the gay tony och the lost and damned? Kanske missade din fråga men själva orginalet GTA IV är helt klart bäst av dem!

2011-01-09, 13:21
Medlem
Pellenss avatar
Längtar sjukt mycket till spelet släpps.

Det som fattades i IV var all landskap som stora skogar och ödsliga vägar..
Tänk hur gött det hade vart om du kom farandes i din roströda volvo 850 på en ödslig väg omringad av en stor och mörk skog. En härlig klassisk låt spelandes från högtalarna samtidigt som du är på väg hem till staden efter en händelsefull dag i vildmarken..
2011-01-09, 14:26
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Längtar sjukt mycket till spelet släpps.

Det som fattades i IV var all landskap som stora skogar och ödsliga vägar..
Tänk hur gött det hade vart om du kom farandes i din roströda volvo 850 på en ödslig väg omringad av en stor och mörk skog. En härlig klassisk låt spelandes från högtalarna samtidigt som du är på väg hem till staden efter en händelsefull dag i vildmarken..
Minns hur gött det var att åka runt och hoppa med en fyrhjuling och lyssna på K-rose under San andreas tiden
2011-01-11, 15:18
Medlem
Pellenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
Minns hur gött det var att åka runt och hoppa med en fyrhjuling och lyssna på K-rose under San andreas tiden
Det var härliga tider det..
2011-01-12, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Det var härliga tider det..
Instämmer, det är den känslan man vill åt ju!
2011-01-12, 16:05
Medlem
FEFBGs avatar
Vi får verkligen hoppas på lite country till gta5 samt lite sköna fusk. Tyckte själv att gta4 var alldeles för stelt, det var inte så mycket alternativa saker man kunde göra, i alla fall inte det jag hade hoppats på. Saknar verkligen San andreas flygande bilar fusk, jäklar vad kul det var att flyga över staden med en läcker bil Skulle också uppskatta en finare stad, tyckte att Liberty city var för smutsig... grå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in