Citat:
Ursprungligen postat av schmucken
Allt förutom björnar som attackerar dig finns ju redan.
I till exempel San Andreas så for det ner störtande flygplan i San Fidero.
I Gta Vice city(tror jag?) så fick man 500 dollar ifall man slog ner en tjuv som sprang ifrån polisen, tyvärr så fick man en stjärna på sig när man gjorde detta.
I Gta 2 så var mafian på en hela tiden om man skapade problem i deras kvarter, alternativt gjorde jobb åt andra gäng.
Man kanske borde slå ihop allt. Jag minns inte så mycket av de gamla spelen, bara att Vice City och san andreas var de bästa gta spelen jag spelat.
Jag gillar upplägget på rdr och det är något de borde ta till sig i det nya gta spelen. upplägget hade funkat bra i en stad eftersom staden skulle blii mer levande och det faktiskt blir som en storstad där det ena och andra kan hända. Det finns ju så mycket mer man kan göra i en storstad än som i rdr wilda western teman.
Man kanske dödar några horor och pimpen kommer efter dig elr sätter ett pris på ditt huvud, en bil har fått "punktering" på en landsväg och frågar om hjälp men istället dyker några tjuvar upp bakom bilen, eller du bränner ner en eller två farmar som leder till att griskultingarna i området börjar patrullera området och skjuter dig om de ser dig. "Hyr" ett par gängmedlemmar och åk på killingspree i ett maffiaområde och skapa ett litet minikrig (som san andreas). Ja det finns inga gränser

och de borde ta till sig uppläggen från de olika spelen vice city, san andreas, rdr för att få det ultimata gta-spelet.