2011-10-25, 16:56
Medlem
Kungligt!
2011-10-25, 17:00
Medlem
melonbulles avatar
Det fetaste hade ju varit om dom gjorde lite som Saints Row,Alltså att man kan välja exakt hur gubben ska se ut.och välja bilarnas färg på fälgar etc.
2011-10-25, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chokemeister
Bara jag som får irländska vibbar av den logon?
Kanske blir en irländsk karaktär någonstans i västra USA, något liknande filmen "kill the irishman"...
Vad tros om det?

Precis min första tanke. Så vitt jag vet skall spelet utspela sig i Vinewood, San Andreas (Hollywood) men om detta inte är bekräftat hade jag absolut kunna tänka mig att vi skulle få ränna runt i Boston eller andra platser med stor irländsk diaspora (?). Det hade varit ungefär det grymmaste tänkbara scenario för GTA V, för min egen del.
2011-10-25, 17:05
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Förstår inte riktigt varför folk tror att det är just DC som det ska utspelas sig? Det är väl inte bara DC som dollarn symboliserar för? Den symboliserar snarare Hollywood (San Andreas) eller den amerikanska livstilen. Det blir förmodligen San Andreas eller "outsidern" Vice City. Skulle dom mot förmodan lägga V i DC så vore det mest idiotiska dom skulle göra, den jävla stan är så jävla tråkig. Vad har den utom massa myndighetsbyggnader? Inget!

Jag hoppas att man kan ta sig till typ Sydamerika i nåt uppdrag för att fimpa nån knarkbaron eller sluta avtal åt nån mäktig snubbe likt Scarface.

Nej! Taxifunktionen var ju bra att ha om det skulle krisa eller om det är andra sidan staden. Det är ju snarare spelaren själv som får skylla sig själv om den inte väljer att utforska? Jag åkte taxi en del men ändå så utforskade jag stan.

Hade varit väldigt häftigt om man kunde ta sig till exempelvis Sydafrika över något uppdrag, eller varför inte över några stycken? Hade hur som helst gett spelet ett lite annorlunda stuk, eftersom man inte tidigare i GTA serien fått lämna platsen spelet utspelar sig i på det sättet.

Angående vart spelet kommer utspela sig så tror jag fortfarande på Washington. Jag vet inte varför, men jag får starka vibbar därifrån när jag ser spelets logotyp. Hade dock varit väldigt häftigt om man släppte ett GTA som utspelar sig i Hollywood. Tänk er, en misslyckad f.d. filmproducent behöver få lite jobb utfört för att återigen få lite inkomster. Vem anlitar han, om inte spelets huvudkaraktär? Tror nog det hade varit ett smått vinnande koncept. Dessutom hade Hollywood miljön varit något annorlunda.

Tyvärr tror jag inte V blir någon San Andreas eller Vice City remake, dels eftersom jag tror Rockstar helt enkelt resonerar som så att man vill introducera en helt ny stad och därmed ett helt nytt spel. Tvivlar dock inte en sekund på att man planerar en remake/HD variant av Vice City och San Andreas. Hade inte varit mig emot om dem hade infört nya karaktärer och nya uppdrag, bara spelen hade fått behålla sin charm och sitt stuk.
2011-10-25, 17:09
Medlem
Femman ser ut som en dollarsedel. Vilket i sin tur inte säger ett jävla piss...
2011-10-25, 17:10
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zartaza
Är det bara jag som hoppas på en re-make av San Andreas?

Citat:
Ursprungligen postat av inker
Hoppas som fan på san andreas !

whos with me ?

Håller inte med. San Andreas har riktigt tråkigt gameplay imo. GTA IV och III har de skönaste karaktärerna imo.

2011-10-25, 17:13
Medlem
sigurts avatar
RIKTIG trevlig nyhet man fick när man kom hem!

ojojoj.... detta är så stort att jag ej finner ord faktiskt!

Det bästa är ju att faktist trailern kommer ganska snart, dom skulle lika gärna skrivit att den kommer om 8 veckor tex.

Okey snillen, när kan spelet tänkas släppas? Hur har det varit tid tidigare releaser? Tid från första trailer till spelsläpp??

Vi får väl räkna med minst ett år iallafall?
2011-10-25, 17:15
Medlem
Norlins avatar
Hoppas att det blir lite mer som San andreas i känslan.
2011-10-25, 17:18
Medlem
Hoppas på SA men med uppdrag där man får åka utanför SA som uppdraget man får göra i GTA San Andreas där man drar ut till Liberty City.
2011-10-25, 17:21
Medlem
2Gs avatar
Fyfan vad kul! Som man väntat!

Jag skulle fan inte bli besviken om man fick besöka Vice City igen, vore riktigt nice!
2011-10-25, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norlin
Hoppas att det blir lite mer som San andreas i känslan.

SA var riktigt bra, synd bara att det hade sån jäkla ghetto stil...örk.
2011-10-25, 17:22
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Nej, inget jävla 1930-40-tal. Nutid ska det vara, alternativ max tio år bakåt, men helst inte det heller. Ny stad vill jag också se, blir det Liberty City igen så får jag slaganfall. Inga gamla karaktärer, helt nytt oberoende av gamla spel vill jag se. Washington D.C. vore inte helt fel, eller kanske Chicago. USA ska det vara i, inte Europa. Det blir så löjligt om det skulle utspela sig i till exempel Tyskland och alla går runt och pratar engelska med tysk brytning.

Ser med spänning fram emot trailern!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in