2012-10-08, 13:33
Medlem
-ELF-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Jag förstår inte varför man inte ska få spekulera i releasedatum? Det har ju stort diskussionsunderlag så länge R* inte annonserat något releasedatum. T.ex. jag tror det kommer tidigast Q4 2013 med tanke på den takt vi fått trailer, bilder och info hittills.
Jo, men jag kan förstå mod när varje till var annat inlägg handlar om releasedatumet. Jag tittar in här varje dag och det enda jag ser är vilda gissningar på när spelet släpps.
2012-10-08, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -ELF-
Jo, men jag kan förstå mod när varje till var annat inlägg handlar om releasedatumet. Jag tittar in här varje dag och det enda jag ser är vilda gissningar på när spelet släpps.
Vi delar våra åsikter, det är ett fritt forum och jag förstår inte heller det dåliga med att spekulera om release date, det finns inget mer att spekulera om. Det enda alla bryr sig om just nu är release datumet, acceptera det och gå vidare.
2012-10-08, 15:45
Medlem
Det är nu inte helt sant! Just nu väntar väl alla på nya bilder eller en ny trailer. Det börjar nu vara mer än "a few weeks or so" sedan de senaste bilderna. Kanske det faktiskt är så att de inte släpper något nytt material förrän den 2:a november som många spekulerat i.
2012-10-08, 15:52
Medlem
HeligKossas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Det är nu inte helt sant! Just nu väntar väl alla på nya bilder eller en ny trailer. Det börjar nu vara mer än "a few weeks or so" sedan de senaste bilderna. Kanske det faktiskt är så att de inte släpper något nytt material förrän den 2:a november som många spekulerat i.
I mars kommer det ny info.
2012-10-08, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeligKossa
Ehm, du vet inte det?
2012-10-08, 16:03
Medlem
Rabbadabs avatar
Citat:

Har jag missat något stort, eller vad grundar du ditt påstående på?
2012-10-08, 16:15
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Börjar bli så innihelvetes frustrerad att dom inte släpper mer info. Har jävligt höga förväntningar. En fråga bara skulle ni vilja ha zombie-mode? Jag skulle tycka att det skulle bli ett jävligt roligt fusk. Himlen blir mörk och det åskar och alla datorstyrda människor på gatan blir zombies och jagar en!
En ganska intressant artikel som inte direkt berör GTA 5 men tycker att den är värd att postas fast det är lite off topic: http://www.rockstargames.com/newswire/article/45111/nasa-grand-theft-auto-and-the-dev-secrets-of-the-universe.html
Senast redigerad av Cosmo.Kramer 2012-10-08 kl. 16:27.
2012-10-08, 16:22
Medlem
Bdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Börjar bli så innihelvetes frustrerad att dom inte släpper mer info. Har jävligt höga förväntningar. En fråga bara skulle ni vilja ha zombie-mode? Jag skulle tycka att det skulle bli ett jävligt roligt fusk. Himlen blir mörk och det åskar och alla datorstyrda människor på gatan blir zombies och jag en!
En ganska intressant artikel som inte direkt berör GTA 5 men tycker att den är värd att postas fast det är lite off topic: http://www.rockstargames.com/newswire/article/45111/nasa-grand-theft-auto-and-the-dev-secrets-of-the-universe.html

Jag tycker att det skulle funnit mods för allt möjligt, rally mods,zombie mods, stålmannen mods, 3´e världskriget mods, ja you name it.. Sen spelar man det som man finner tillfredsställande / spelar inget mods då man tycker att det förstör spelet, men gläds åt att andra som faktiskt skulle vilja ha den där my little pony moden faktiskt fick det.

så jävla trött på folk som neggar andras förhoppningar som du säkert kommer få fan för snart för att det inte passar vissa andra..
2012-10-08, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Jag vill bara se något annorlunda i Gta spelen för en gångs skull och inte direkt börja som springpojke åt alla maffiabossar precis som det alltid har varit...jag vill se något nytt och hoppas verkligen att det åtminstone blir någonting i närheten av det jag har sagt.

Något nytt? Tycker inte du att VC var lite mer fresh då, en relativt välbärgad snubbe som jobbar för maffian, ja, men har ändå självrespekt. Vit amerikan som jagar sina (sin boss) pengar och måste gå på partyn för att knyta kontakter för att luska reda på vem det var.
Håller med dig om att det är roligare med lite mer klass, ur ett rent storyperspektiv tycker jag VC var bäst. Att däremot säga att det aldrig har gjorts en huvudkaraktär med klass är helt fel.
2012-10-08, 18:06
Medlem
Rabbadabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Börjar bli så innihelvetes frustrerad att dom inte släpper mer info. Har jävligt höga förväntningar. En fråga bara skulle ni vilja ha zombie-mode? Jag skulle tycka att det skulle bli ett jävligt roligt fusk. Himlen blir mörk och det åskar och alla datorstyrda människor på gatan blir zombies och jagar en!

Nej, totalt onödig detalj att lägga dyrbar utvecklingstid på. Zombies och andra övernaturligheter har absolut inget att göra i spel som GTA anser jag. Ett riktigt GTA ska vara rått, fritt, brutalt, någorlunda verklighetstroget och ska även inneha den där speciella touchen av Rockstar-humor.
Zombies kan man flamsa runt med i spel som Resident Evil och liknande.
2012-10-08, 18:09
Medlem
HeligKossas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbadab
Har jag missat något stort, eller vad grundar du ditt påstående på?
R* skrev på deras sida någonstans att vi skulle få mer info i Mars.
2012-10-08, 18:12
Medlem
Citat:
R* skrev på deras sida någonstans att vi skulle få mer info i Mars.

Om de verkligen skulle ha gjort det så skulle det omöjligen kunnat förbigått alla utom dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in