2011-01-07, 12:33
Medlem
Matrices avatar
Temat Hollywood låter lovande.

Bara det inte blir nåt mer "gangsta" tema. Måste vara mer klass på det hela som när man var Tony i Vice City
2011-01-07, 12:40
Medlem
a5thedmcs avatar
Men vafan är det bättre med en slaviska niko
2011-01-07, 12:42
Medlem
Matrices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a5thedmc
Men vafan är det bättre med en slaviska niko

Nu vet jag inte om det var mig du skrev till eftersom du inte använde citat, men jag tycker själv att även Niko va en tråkig karaktär.
2011-01-07, 12:46
Medlem
Hoppas på nåt mer Gudfadern - Mafia tema den här gången på GTA. Har spelat exakt ALLA gta, kommer ihåg hur jag satt och nöta GTA 1 på ps1. Kalle Anka rösten som boss tbx TACK !

Läste denna precis : http://www.gamereactor.se/nyheter/20116/Dan+Houser+snackar+om+GTA+5/
2011-01-07, 12:55
Medlem
Claritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordskred
Precis som du säger verkar alla större spelsidor säga slutet på 2011, början 2012. Dessutom verkar det finnas en konsensus kring att det kommer utspela sig kring Hollywood. Man får anta att det blir ett nytt San Andreas då fast kanske mindre "hood" och mer flådigt i Bel Air, Santa Monica, Venice, Hollywood etc. Kan bli kul om de inriktar sig lite mot nöjesindustrin, så man kanske spelar in en singel eller är med i en reklamfilm

Jag ser framför mig en Entoruage-liknande historia.
Vore så in i helvete roligt om de inriktade sig mer åt det hållet. Mer glamoröst, fina bilar, privat-jet osv. Gangster-scenen har de kört med rätt länge (no shit) men vore kul med något nytt.

Kanske man är en "vanlig" kille som hankrar sig fram i HollyWood för att sedan bli lite mer hardcore!
2011-01-07, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clarity
Vore så in i helvete roligt om de inriktade sig mer åt det hållet. Mer glamoröst, fina bilar, privat-jet osv. Gangster-scenen har de kört med rätt länge (no shit) men vore kul med något nytt.

Kanske man är en "vanlig" kille som hankrar sig fram i HollyWood för att sedan bli lite mer hardcore!

I stortsett allt inom kriminella världen har blivit uttjötat inom GTA-serien. Hoppas på att dom riktar in sig på nåt speciellt den här gången, istället för va värsta jumper som i SA, där man först är "G" och helt plötsligt blir värsta celeb och jobbar för maffian.
2011-01-07, 12:58
Medlem
aco0os avatar
Fan vad nice detta med L.A Noire såg ut!! http://www.rockstargames.com/lanoire/
2011-01-07, 13:05
Medlem
Kristofer.s avatar
Januari 2012
2011-01-07, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thooht
Hoppas på nåt mer Gudfadern - Mafia tema den här gången på GTA. Har spelat exakt ALLA gta, kommer ihåg hur jag satt och nöta GTA 1 på ps1. Kalle Anka rösten som boss tbx TACK !

Läste denna precis : http://www.gamereactor.se/nyheter/20116/Dan+Houser+snackar+om+GTA+5/
Publicerad 2010-11-16
2011-01-07, 13:18
Medlem
FEFBGs avatar
Jag skulle bli kär om det utspelar sig under 50-60 talet. Hoppas verkligen inte att det blir en lika tråkig karaktär som Niko eller en cool gangsta kille som C.J
2011-01-07, 13:34
Medlem
Efter att ha sett la noire så blev man riktigt sugen på det! Rockstar levererar alltid bra spel! när det gäller gta V så tror jag att det kommer komma 2012 troligtvis våren.
2011-01-07, 13:34
Medlem
UncleUrbans avatar
Hoppas de lägger till en MASSA olika fordon. Tyckte det var en nedgradering att gå från SA till IV när det inte längre fanns flygplan, massa olika helikoptrar, gaffeltruckar som man kan styra gafflarna med, bulldozers, cyklar, traktorer, pansarvagnar, you name it. Att landsbygden försvann var också tråkigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in