2012-05-25, 00:43
Medlem
Kaejkos avatar
Längtar efter lite roliga bilar ifrån San andreas så som Club, Zr-350, Buffalo, Euros, Jester, Super Gt tex.
Hoppas på mer såna bilar
Senast redigerad av Kaejko 2012-05-25 kl. 00:51.
2012-05-25, 00:56
Medlem
Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Längtar efter lite roliga bilar ifrån San andreas så som Club, Zr-350, Buffalo, Euros, Jester, Super Gt tex.
Hoppas på mer såna bilar

Kan inte annat än hålla med, underbara bilar
2012-05-25, 01:13
Medlem
Exonis avatar
Kan inte vara mer sur än vad jag är på Rockstar just nu. Hade alla förhoppningar att vi skulle få någon info idag, kommer avsäga mitt like på facebook, twitter och youtube. Fyfan jag har så mycket hat just nu
2012-05-25, 04:19
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
Kan inte vara mer sur än vad jag är på Rockstar just nu. Hade alla förhoppningar att vi skulle få någon info idag, kommer avsäga mitt like på facebook, twitter och youtube. Fyfan jag har så mycket hat just nu
Så pass?
2012-05-25, 10:45
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
Förstår inte denna hysterin. Max Payne 3 blev nyss färdiglanserat - ni kan inte vänta sisådär 1-2 veckor till i.o.m släppet av Max?
GTA IV är inte så värst gammalt heller så lugna puckar.

Skärp dig, IV är över fyra år gammalt. Det är inte Diablo vi pratar om. Tycker bara att det är dåligt av Rockstar att göra såhär.
2012-05-25, 10:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Skärp dig, IV är över fyra år gammalt. Det är inte Diablo vi pratar om. Tycker bara att det är dåligt av Rockstar att göra såhär.

Varför tycker du det är dåligt av Rockstar? Det finns inget krav på att dom ska släppa information titt som tätt för att er lusta måste mättas?
Med underlag för vad jag skrev i tidigare inlägg så är det godkänt.

Nä det är inget Diablo vi pratar om - men om vi vill se kvalité i kommande GTA titlar tycker jag att vi sansar oss och inväntar information när den kommer. Finns ingen anledning till att hetsa?
Om du har någon som helst koll på GTA titlarna borde du veta att 3:an släpptes redan 2001 vilket betyder att det är 7 år mellan det och släppet av 4:an.
2012-05-25, 10:59
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
Varför tycker du det är dåligt av Rockstar? Det finns inget krav på att dom ska släppa information titt som tätt för att er lusta måste mättas?
Med underlag för vad jag skrev i tidigare inlägg så är det godkänt.

Nä det är inget Diablo vi pratar om - men om vi vill se kvalité i kommande GTA titlar tycker jag att vi sansar oss och inväntar information när den kommer. Finns ingen anledning till att hetsa?
Om du har någon som helst koll på GTA titlarna borde du veta att 3:an släpptes redan 2001 vilket betyder att det är 7 år mellan det och släppet av 4:an.

Ja, men Vice city släpptes 03, och San Andreas 04. Så du tycker att vi ska vänta ytterligare tre år för att få spelet?

Det jag menar är att man släpper inte en trailer i slutet på Oktober och sen är tyst om det i över ett halvår. DET är fittigt som fan. Det är därför vi blir som vi är just nu.
2012-05-25, 11:02
Medlem
gottmospahedens avatar
Citat:
Ja, men Vice city släpptes 03, och San Andreas 04. Så du tycker att vi ska vänta ytterligare tre år för att få spelet?

Det jag menar är att man släpper inte en trailer i slutet på Oktober och sen är tyst om det i över ett halvår. DET är fittigt som fan. Det är därför vi blir som vi är just nu.

Det är väl hur bra som helst att de lägger ner arbetstiden på spelet istället för trailers?
Fan, det vore så skönt ifall de bara släppte spelet utan någon marknadsföring alls!
Senast redigerad av gottmospaheden 2012-05-25 kl. 11:02. Anledning: formatering
2012-05-25, 11:11
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gottmospaheden
Det är väl hur bra som helst att de lägger ner arbetstiden på spelet istället för trailers?
Fan, det vore så skönt ifall de bara släppte spelet utan någon marknadsföring alls!
Ja, men någon måtta måste ju finnas. Jag menar, dom har förmodligen jobbat på spelet i snart fyra år. Det är ju inte så att dom börjar på spelet nu när MP3 är släppt.
2012-05-25, 12:57
Bannlyst
Citat:

02 om vi ska va petiga...
2012-05-25, 13:11
Bannlyst
Måste fråga nån som har koll på GTA5 infon..

Har som sagt ett par frågor angående realismen, och är osäker på om info finns om detta.

1: bilisterna krockar med varann så lätt i gta4, tex taxi bilarna när man har nått sin destionation med taxin så avslutar de med att krocka med nån stolpe eller nåt.. och poliserna kan ju inte köra, de har ingen kontroll för fem öre.. jagar de mig, så svänger jag ut på en ny väg, så åker de åt helvete, inte allt för sällan. och ambulanser kan inte ens leta sig fram bland trafiken utan att krocka.

2: bilar försvinner eller ploppar fram från ingenstans när man ändrar kameravinkel.

3: om jag kör tex en ferrari, ja då är det plötsligt en massa andra som har exakt likadana bilar...

4: polisen försöker skjuta ihjäl mig om jag smiter från arresteringsförsök

5: går med vapen synligt och polisen bryr sig inte ens..

Kommer nog på mer senare..
2012-05-25, 13:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheKillerSwede
Måste fråga nån som har koll på GTA5 infon..

Har som sagt ett par frågor angående realismen, och är osäker på om info finns om detta.

1: bilisterna krockar med varann så lätt i gta4, tex taxi bilarna när man har nått sin destionation med taxin så avslutar de med att krocka med nån stolpe eller nåt.. och poliserna kan ju inte köra, de har ingen kontroll för fem öre.. jagar de mig, så svänger jag ut på en ny väg, så åker de åt helvete, inte allt för sällan. och ambulanser kan inte ens leta sig fram bland trafiken utan att krocka.

2: bilar försvinner eller ploppar fram från ingenstans när man ändrar kameravinkel.

3: om jag kör tex en ferrari, ja då är det plötsligt en massa andra som har exakt likadana bilar...

4: polisen försöker skjuta ihjäl mig om jag smiter från arresteringsförsök

5: går med vapen synligt och polisen bryr sig inte ens..

Kommer nog på mer senare..

Om du kollar lite längre bak i tråden finns det en vild diskussion om just detta.
Vi har inte fått någon info om huruvida "realismen" möter upp till verkligheten - endast spekulationer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in