2012-05-25, 14:01
Medlem
smides avatar
Lite synd att det inte kommer någon ny information, men det är som det är. Var väldans hypad i höstas/vintras, men nu har intresset svalnat för stunden.
Så fort det kommer ny information blir jag förmodligen lika intresserad igen, håller på med Max Payne 3 nu som är väldigt bra som "förrätt" till GTA V.
För er som känner er väldigt frustrerade över att det inte kommer något nytt, kan jag bara råda er att släppa spelet helt för stunden och fortsätta leva era vanliga liv.
Info kommer när det kommer, inget man kan göra för att påskynda det.
2012-05-25, 15:59
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smide
Lite synd att det inte kommer någon ny information, men det är som det är. Var väldans hypad i höstas/vintras, men nu har intresset svalnat för stunden.
Så fort det kommer ny information blir jag förmodligen lika intresserad igen, håller på med Max Payne 3 nu som är väldigt bra som "förrätt" till GTA V.
För er som känner er väldigt frustrerade över att det inte kommer något nytt, kan jag bara råda er att släppa spelet helt för stunden och fortsätta leva era vanliga liv.
Info kommer när det kommer, inget man kan göra för att påskynda det.

Haha som om folks liv styrs av Gta V info
2012-05-25, 17:24
Bannlyst
Kan rekommendera denna sidan för brännhet info om spelet.
http://www.gtav.net/
Det senaste blogginlägget börjar såhär;
It's all been quiet on the official news front for Grand Theft Auto V,

Tror det är här man ska ligga till om man är less
2012-05-25, 17:26
Medlem
Pallevantes avatar
Jävligt märkligt att dom släppte trailern så långt innan nästa stycke information, undrar om dom ångrar det nu. När trailern precis kommit ut exploderade bloggar och forum med gissningar och diskussioner, nu verkar det ha svalnat något. Det är ett halvår sen trailern kom och jag förstår inte varför dom ens visade den.
2012-05-25, 21:28
Medlem
smides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Haha som om folks liv styrs av Gta V info

Haha, någras liv styrs definitivt av det. Bara gå in på gtaforums och kolla, folk är som besatta.
Bland annat undertecknad hade inte mycket annat i tankarna de första 2-3 veckorna efter att trailern släppts.
Och ja, jag är ett väldigt väldigt stort fan av GTA-serien.
2012-05-25, 22:25
Medlem
slaskarns avatar
Kan någon snälla länka den nya trailern sitter och frustar så fredagsölen stänker. Hittar den varken på Rockstars hemsida eller på Youtube
2012-05-25, 22:36
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaskarn
Kan någon snälla länka den nya trailern sitter och frustar så fredagsölen stänker. Hittar den varken på Rockstars hemsida eller på Youtube

Det finns ingen ny trailer...
2012-05-25, 22:43
Medlem
slaskarns avatar
Vad var det alla var så uppspelta över då ett par sidor bakåt? Var bombsäker på att de handla om en ny trailer Har inte hängt med nått från sidan 40
2012-05-25, 22:45
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Vad var det alla var så uppspelta över då ett par sidor bakåt? Var bombsäker på att de handla om en ny trailer Har inte hängt med nått från sidan 40

Nej, vi är mer uppspelta över att dom inte släpper någon info efter över ett halv år... Det är det vi är arga över
2012-05-25, 22:50
Medlem
slaskarns avatar
Ahaa så ni vänta på ny info vid nedräkningen några trådar bakåt? Jävla Rockstar till att låta en vänta så jävla länge..
2012-05-25, 23:06
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ahaa så ni vänta på ny info vid nedräkningen några trådar bakåt? Jävla Rockstar till att låta en vänta så jävla länge..

Ja, sen slutet på Oktober har vi väntat på något nytt
2012-05-26, 09:42
Medlem
SMguld01s avatar
Det här var ju kul..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här