2012-02-12, 17:04
Medlem
cooldogs avatar
Vissa punkter bra, vissa mindre bra. Men helvete vilket det spel det kommer att bli om punkterna över stämmer!
2012-02-12, 17:11
Medlem
cschrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Kan det här vara en bild på den riktiga mapen? http://twitter.com/#!/Yan2295/status/166689711786688512/photo/1/large
Man kan ju alltid hoppas, någon med mycket tid kan ju försöka leta upp ställen från trailern och kolla om de finns på kartan. Kartan är ju i San Andreas-stil men menyn ovanför är i IV stil.
2012-02-12, 18:39
Medlem
Hummlers avatar
Hoppas att GTA V kommer ha samma animationssystem som Max Payne 3 har, det ser onekligen riktigt bra ut.
2012-02-12, 19:53
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Hoppas att GTA V kommer ha samma animationssystem som Max Payne 3 har, det ser onekligen riktigt bra ut.

Det kommer det förmodligen inte, snarare från LA.Noire. Har för mig att det var snack om att de skulle använda ansiktsanimationera från det till V.
2012-02-12, 21:09
Medlem
Har inte orkat nu läsa hela tråden... Men någon som vet nu EXAKT då spelet släpps? Har kolla på google och nästan på varenda sida står det olika. Hittade också mycket om att det kommer ut 2013 mars, kan ju inte stämma? xD
2012-02-12, 21:20
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFuneral
Har inte orkat nu läsa hela tråden... Men någon som vet nu EXAKT då spelet släpps? Har kolla på google och nästan på varenda sida står det olika. Hittade också mycket om att det kommer ut 2013 mars, kan ju inte stämma? xD

24 maj 2015.
2012-02-12, 21:21
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:

Du behövde bara gå bak max två sidor för att se att folk som frågar denna frågan får svaret "Nej, det finns inget releasedatum"

Jag får nästan rageproblem på folk i denna tråden, om du hade velat se ett releasedatum så hade du väl för i helvete bara kunnat gå in på Rockstars hemsida...!? Shit va trött jag blir
2012-02-12, 21:45
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Du behövde bara gå bak max två sidor för att se att folk som frågar denna frågan får svaret "Nej, det finns inget releasedatum"

Jag får nästan rageproblem på folk i denna tråden, om du hade velat se ett releasedatum så hade du väl för i helvete bara kunnat gå in på Rockstars hemsida...!? Shit va trött jag blir

Det är inte lätt när det är svårt.

Jag vill ha nyheter. Nu.
2012-02-12, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman

Här var man pigg och glad hör jag? Jag kiikade på rockstars hemsida och hittade inget där, antar att jag missade det då!
Skippa flashback om du blir grinig för att hjälpa folk!
2012-02-12, 23:01
Medlem
smides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gord
Såg att någon på GTAForums.com postat detta. *Lite spoiler varning på detta btw.*
Lite av det har man ju hört innan.

Förmodligen tjurfekalier, såsom alla andra "leaks". Först när Rockstar själva säger något är det pålitligt.
2012-02-12, 23:13
Medlem
Mr-Zods avatar
Såja nu ska vi inte bete oss som små barn och bråka med varandra över ett release datum.
Du som frågade om detta och var nyfiken det är bara positivt och visar att du bryr dig. Jag kan vara vänlig och berätta att R* inte har satt något release datum ännu, däremot diskuteras det friskt om teorier för ett release datum överallt på nätet. Ingen vet säkert heller när nästa trailer kommer att komma.

Jag fick bara en fundering. Om nu R* jobbar så hårt med max payne så att vi inte får mer info + trailer förren max payne släppts, varför skulle då R* släppa en trailer i början av november förra året och sedan låta fansen få vänta i 5-6 månader innan mer info skulle släppas?
Det skulle inte vara så jätte logiskt med tanke på hur långt i förväg de måste planera och förbereda ett sånt här jätte projekt som dessutom ska bli det största av alla gta projekt. I såfall måste det innebära en trailer eller mer info senast i början av mars, vilket skulle kunna förklaras som förseningar.
2012-02-12, 23:15
Medlem
Citat:

Jag vet att flera har svarat på detta, men frågan kommer upp på nästan varje sida i tråden. Du behöver inte läsa hela tråden, det räcker med att börja fem sidor bak och bara scrolla snabbt för att hitta svaret.

Kan inte alla som skriver i denna tråd avsluta ALLA sina inlägg med "DET FINNS INGET RELEASEDATUM!"? Jag är inte den som brukar hetsa upp mig över sådana småsaker, men någonstans får det vara nog.

DET FINNS INGET RELEASEDATUM!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in