Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy.Clarkson
Tråkigt att de bara verkar fokusera på en stad. Blev plötsligt väldigt tveksam till spelet. Variationen i GTA IV var ju rent usel och L.A Noire var bara ett tomt skal. Blir nog inte ett köp förrän man börjar läsa kommentarerna efter släppet. Om inte satans XBOX var så sunkigt iom DVD läsaren skulle vi kunna få ett GTA på 50 Gb.
Citat:
Ursprungligen postat av RobinTheBrave
Usch, hade verkligen hoppats på hela San Andreas! Enligt mig var Los Santos den tråkigaste staden. Så dystert, precis som GTA IV.
Visserligen såg vissa delar av trailern inte särskillt dystra ut så det finns hopp ändå!
Det är inget som säger att det är bara Los Santos. Det står något i stil med "GTA head to Los Santos(...)". Sedan står det längre ner "(...)Southern California". Vi kanske inte får se Las Venturas eller San Fierro, men det är fortfarande möjligt att få se andra städer. Man kan fortsätta att hoppas, men hoppas inte för mycket.
Jag läste på ett annat forum och där ver det någon som skrev:
"GTA: San Andreas was officially announced on March 1st 2004. San Fierro and Las Venturas weren't confirmed until May 13th 200."
Någon kan säkert hitta en bekräftelse på det? Jag försökte men lyckades inte. jag vet, jag suger