Citat:
Ursprungligen postat av Bakfylla
Mer och mer dynamik vill vi ha som någon skrev här ovan.
Rusningstrafik på morgonen och eftermiddagen som innebär trafikstockningar, fuuullt med bilar och överdrivet mycket folk i tunnelbanan, taxi bussar osv! Alla vet väl vad det innebär

Ah fysatan vad det vore fint! På natten möter man några snutar här och där, lite gäng medlemmar som står i gatuhörnen eller möts med sina bilar! När det har hänt något(finns ju i tidigare spel brottslingar som jagas) så kan man se en Crown Victoria rulla i kryphastighet med sökljus! Jag ryser!
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Alternativt att det ska "respawnas" av sig självt. Säg att du åker till en annan stadsdel efter du har sprängt ett par hus, du kommer tillbaka ett par minuter senare (typ 20-30), då har allting blivit uppbyggt igen. Det hade varit ganska lame om man spränger hela staden och sen förblir allt jämnat med marken
Angående mapen så var det bara något jag fann på twitter, tyckte inte heller att det var "the real deal" men ändå lockade något med den.
Mja jo, jag tycker personligen man ska få kunna välja, antingen normal spawn, eller att man stänger av spawn av fordon/byggnader mm, dvs att när man dödat 20 poliser så sinar det!
Det är väl drömtänkande dock!
Citat:
Ursprungligen postat av BrorGertrud
Det hade krävts rätt grym hårdvara för att klara av sådana effekter om grafiken ska vara bra. Konsolerna sätter nog stopp för detta tyvärr! Sen så kan det knappast vara särskilt kul att koda ett spel i den kalibern.
Men kul hade det helt klart varit!

Jo det är väl där problemet kommer, blir för krävande och dessutom för mycket jobb
Men man kan ju hålla tummarna på att såpass rikliga funktioner inte ligger längre bort än GTA VI!
Men grafiken tror jag kan anpassas om våra kära speltillverkare bara släpper Xbox loop(720) och PS4 under året!
EDIT: Skulle gärna se FPV möjligheter i nästa GTA, vet att det finns mods för detta till GTA IV, men vill se en äkta sådan funktion, skulle vara väldigt fränt när man kör bil, flyger helikopter eller har en fistfight!
Tror det kan vara skönt i skottlossningar också!
Jobbiga är att många antagligen skulle börja gnäbba över att det skulle förstöra själva GTA känslan men, tror inte folk kommer välja FPV före TPV överlag, jag vet att jag inte kommer göra det. Men ibland vore det bara riktigt skönt!