2011-01-07, 01:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PostWhore
Vilken?
Eller menar du när RockStar släpper ett nytt?
aa sist dem släppte ju var GTA IV sen den där skit cowboy spelet men menar riktiga GTA.
2011-01-07, 01:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cretek
Haha wtf, skulle skapa en tråd om detta men sedan gick jag för o pissa och sedan när jag var tillbaks vips :P
Haha som sagt många har längtat efter den nya.
2011-01-07, 01:25
Medlem
opiiums avatar
Hösten 2011 ryktas det om att ett GTA 5 kommer.
2011-01-07, 01:37
Medlem
april/maj har jag läst
2011-01-07, 01:43
Medlem
CMasters avatar
om det ryktas om hösten så får man nog räkna med lagom till jul. Det känns som om att spelen har en förmåga att bli sena nu för tiden.
2011-01-07, 01:45
Medlem
Moroten89s avatar
Hoppas att det blir i Vice City den här gången. Har aldrig riktigt tyckt om GTA3 eller 4, GTA Vice city var dock underbart så jag hoppas verkligen att det blir där nu .
2011-01-07, 02:00
Medlem
Medves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Vill ha ett nytt GTA:SA som är mycket bättre än GTA IV. Saknar verkligen Los Angeles atmosfären!

Håller helt med, en riktigt gangster stad men hel del olika gäng/maffia

Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Tycker GTA spelen måste ta ut svängarna lite mera. Jag har två förslag:

A: GTA i Japan, du slåss för att bli ledare för yakuzan.

.

Grejen med USA är att det finns så många olika folk grupper med etablerade gäng, i japan finns det i stort sätt bara Yakuza fast kanske olika factioner? Sen en del Kineser, koreaner och vietnameser?
2011-01-07, 02:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moroten89
Hoppas att det blir i Vice City den här gången. Har aldrig riktigt tyckt om GTA3 eller 4, GTA Vice city var dock underbart så jag hoppas verkligen att det blir där nu .
Japp IV var keff tråkig stad man mår illa av den.
2011-01-07, 02:22
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moroten89
Precis vad jag har velat väldigt länge
Tänk er en värld med 80s-stuk i samma tjusiga grafik som GTAIV, skulle spela dygnet runt!
Älskar Vice City, brukade cruisa runt och låtsas att jag var Crockett från Miami Vice
2011-01-07, 02:28
Medlem
Pessimistisks avatar
Även jag hoppas på Vice city, bästa staden nånsin i ett GTA-spel.
Vilken nostalgi man får när man tänker på tiden man satt vid sitt PS2 och nötade Vice city varje dag efter skolan...
2011-01-07, 02:39
Medlem
Ja, Vice City var helt otroligt, kunde åka runt i timmar eller bara gå massaker någonstans med en golfklubba. Sen hoppa upp på en sporthoj, wheela förbi Miami beach, in på strippbar, ragga upp Mercedes, kanske ta en sväng till Diaz Mansion och låna helikoptern, flyga till filmstudion och knycka ett flygplan, landa utanför garaget på andra ön där man efter ett lyckat uppdrag hade gömt en PANSARVAGN!!! som inte en jävel kunde stå emot.

Allt detta i grymt coola kläder, bra ljussättning och helt otroliga radiokanaler!

http://www.youtube.com/watch?v=CmybbkpnwOI&feature=related

Bara att klicka runt till höger och njuta av tyyyyngsta nostalgitrippen!
2011-01-07, 02:39
Medlem
Pattsons avatar
Hoppas också på något Vice city-liknande. Typ 70-80-tal. Massa skön nostalgimusik och härlig Cocain cowboys-känsla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in