2010-05-01, 08:46
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlamo
Menar du den rondellen som ser ut som triumfbågen eller liknande? Den med ett antal stenpelare som sträcker sig upp 1 m från varann på ena eller båda sidorna? Ja jag hoppas du förstår Är det enda rondellen? Jag har inte riktigt varit överallt än (klarat cirka 30%).
Ingen rondell:

http://en.wikipedia.org/wiki/Traffic_circle
2010-05-01, 12:15
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Ingen rondell:

http://en.wikipedia.org/wiki/Traffic_circle
Tycker det ser ut som en redig rondell det där Ja jag ser att man inte ska förväxla dem, men jag är beredd att göra det Synd bara att filsystemet pajade så jag måste lira om varenda spel, kommer få åka runt eller genom den där inte-rondellen 100 gånger extra
2010-05-01, 14:30
Medlem
Evilone666s avatar
Här kan man rösta på vilken stad man tror V kommer utspela sig i.

San Andreas leder, själv av misstag råkade jag rösta Los Santos , men den staden är ju för liten tycker jag.

Hoppas SA

http://www.gtav.net/
2010-05-05, 12:18
Medlem
Ovcharkas avatar
Vill se GTA: 70's. Sjuttiotal helt enkelt. Polisonger, afrofrillor, muskelbilar, musik från musikens bästa tid i historien.
2010-05-05, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Men det hade varit roligast om de tog GTA utanför USA. Jamaica vore kul som sagt, eller Tokyo vore väldigt grymt.. Jag hoppas inte det gör en europeisk version där London troligen är det mest aktuella. Men de känns nog mer realistiskt att de tyvärr gör det än att de tar Jamaica eller Tokyo.

Ska bli väldigt spännande att få reda på det. Frågan är när?
Jobbar ens Rockstar med ett nytt GTA?

Det går ju iofs inte att ta miste om hinten som ges på bilden till manuelen och på reklamen i Star Junction i Liberty City.

Med tanke på allt förarbete som Rockstar gjort i IV,L&D,TBOGT så finns det inte på kartan ens att man kommer överge Nico Bellic som karaktär, räkna med ny karaktär för nästa konsoll generation men med tanke på euphoria motorn och allt arbete som ligger bakom så kommer man fortsätta rendera i den.

Som IV avslutas så är det givet med uppföljare.
2010-05-05, 12:32
Medlem
framochtillbakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil-Ernie
har du set Dirty harry?

nä fan Grand Theft auto V hoppas jag att man får vara i Eu
Ah jo det vore riktigt kul. Hade varit intresssant och bli jagad av polis och kriminella lika mycket, två stycken wanted levels
2010-05-06, 20:43
Medlem
Ihavenonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av framochtillbaka
två stycken wanted levels
Det där var absolut ingen dum idé, hade varit kul med en extra grej att hålla reda på.
2010-05-06, 21:57
Medlem
Smidvarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Vill se GTA: 70's. Sjuttiotal helt enkelt. Polisonger, afrofrillor, muskelbilar, musik från musikens bästa tid i historien.

Håller absolut med. Tänk att glida fram i solnedgång med Led Zeppelin i högtalarna .
2010-05-07, 12:10
Medlem
R.Stotzkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smidvark
Håller absolut med. Tänk att glida fram i solnedgång med Led Zeppelin i högtalarna .
70-tal i Chicago vore grymt. GTA goes blaxploitation. Inspiration från Shaft, Superfly, Coffy-filmerna...det vill jag ha!
2010-05-07, 14:25
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smidvark

Personen man spelar är en tanig, vit man. Han har rape-glasses (stora, bärnstensfärgade) och lite skägg. Han har en rutig skitig skjorta och jeans. Han använder sig av en revolver. Kör gärna en station wagon.

Det vore så jättetrevligt

Ett annat alternativ är en hippienisse. Eller en afroneger. Ah, finns så många möjligheter! Rockstar kan ni fixa det här eller? Och givetvis måste Plymouth Superbird vara med http://webpage.houlton.sad29.k12.me.us/images/1970%20plymouth%20superbird.jpg

Vapen kan vara lite sköna krigsprylar från Vietnam som gamla ex-soldater fattat tycke för. Lite jakthagel på det. Utöver revolvrarna såklart.

Staden hade varit San Fransisco om jag hade fått välja. Spårvagnar och de typiska kullarna. Alcatraz hade kunnat ha en roll i det hela.
2010-05-14, 01:51
Medlem
Vore det inte ballt med GTA Tokio eller något liknande? Vore ju jävligt ballt!
2010-05-14, 02:10
Medlem
chainhearts avatar
Skulle gärna vilja se ett nytt GTA i stil med San Andreas, som jag personligen anser vara det bästa spelet i GTA-serien hittills. Öppna och varierande landskap, ghettogäng och en massa grejer att spendera pengar på och syssla med vid sidan om; köpa byggnader, träna på gym, skaffa tatueringar, fixa annan frisyr, ta över territorium och skapa custom-bilar. Storyn var kanske inte den bästa men allt annat i spelet kompenserade det flera gånger om.

Ett GTA i San Andreas-stuk och grafiken från GTA IV hade varit mind-blowing.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in