2011-10-31, 19:36
Medlem
EugeneHutzs avatar
Skulle ju va ball om man fick lämna USA om bara för ett kapitel, typ åka till en Europeisk eller Asiatisk stad.
2011-10-31, 19:40
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EugeneHutz
Skulle ju va ball om man fick lämna USA om bara för ett kapitel, typ åka till en Europeisk eller Asiatisk stad.

Tokyo hade varit riktigt ball, i synnerhet om man kan sätta sig i ett plan och åka tillbaka lite titt som tätt för att jävlas med kines regimen.
2011-10-31, 19:52
Medlem
vis avatar
Tror och hoppas verkligen inte att kartan som postades tidigare (hela kartan) är kartan för GTA V för den är nämligen identisk med kartan från GTA SA, förutom grafiska skillnader.
2011-10-31, 19:54
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vi
Tror och hoppas verkligen inte att kartan som postades tidigare (hela kartan) är kartan för GTA V för den är nämligen identisk med kartan från GTA SA, förutom grafiska skillnader.

Inte en chans. Som du sa så är det kartan från SA.
2011-10-31, 19:55
Medlem
Citat:

Kartan är en modifikation av radarn till GTA: SA. En texturmodd med andra ord.

Hittar dock inte länken till den.
2011-10-31, 20:02
Medlem
vis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ununoctium
Kartan är en modifikation av radarn till GTA: SA. En texturmodd med andra ord.

Hittar dock inte länken till den.
Det var det jag trodde. Så är allt bara bluff och båg ang. spoilern från 4chan?
2011-10-31, 20:07
Medlem
McNords avatar
Citat:
Jag tror nog att det skulle stämma, det var väl mest de som publicerade artikeln som tyckte att den bilden passade möjligtvis.
2011-10-31, 20:15
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Nej inte nödvändigtvis. De rykten som har läckt (som förhoppningsvis bekräftas på onsdag) är att GTA:V kommer utspela sig i San Andreas. Städerna och landskapen kommer dock ha blivit ommodifierade, alltså ny textur, utbygga städer, landskap och byar som alla är mycket mer detaljrika.
Förhoppningsvis har RS lagt mer kraft på annat som förändrar spelet såsom shiftande årstider, destructable osv... Dom har ju trots allt haft några år på sig nu.
2011-10-31, 21:15
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
Nej inte nödvändigtvis. De rykten som har läckt (som förhoppningsvis bekräftas på onsdag) är att GTA:V kommer utspela sig i San Andreas. Städerna och landskapen kommer dock ha blivit ommodifierade, alltså ny textur, utbygga städer, landskap och byar som alla är mycket mer detaljrika.
Förhoppningsvis har RS lagt mer kraft på annat som förändrar spelet såsom shiftande årstider, destructable osv... Dom har ju trots allt haft några år på sig nu.

Tror varken vi får se destructables eller skiftande årstider faktiskt. Är inte tillräckligt stor skillnad på årstiderna i LA för att det ska tillföra något särskilt till spelet, utom på sin höjd en period där det regnar oftare än vanligt. Destructables tror jag inte på för om man exempelvis skulle få för sig att spränga varje hus i ett område, och sedan återvända dit, så skulle det vara väldigt underligt eftersom det inte vore snyggt om huset plötsligt står hela igen, och knappast möjligt att ha stora lag med construction workers som jobbar på platsen i några månader för att reparera skadorna igen.
2011-10-31, 21:23
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Tror varken vi får se destructables eller skiftande årstider faktiskt. Är inte tillräckligt stor skillnad på årstiderna i LA för att det ska tillföra något särskilt till spelet, utom på sin höjd en period där det regnar oftare än vanligt. Destructables tror jag inte på för om man exempelvis skulle få för sig att spränga varje hus i ett område, och sedan återvända dit, så skulle det vara väldigt underligt eftersom det inte vore snyggt om huset plötsligt står hela igen, och knappast möjligt att ha stora lag med construction workers som jobbar på platsen i några månader för att reparera skadorna igen.
Så har det dock alltid varit, man dödar folk, spränger bilar, återvänder bara ett fåtal sekunder efteråt och allt är som vanligt igen.
2011-10-31, 21:30
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
Så har det dock alltid varit, man dödar folk, spränger bilar, återvänder bara ett fåtal sekunder efteråt och allt är som vanligt igen.

Japp, förutom att när man spränger bilar kommer brandkåren ibland och släcker elden, och samma sak med ambulansen som hämtar folk.
Sen finns ju en rätt gångbar förklaring till varför bilarna är borta ibland när man lämnar dom ett tag, och det är ju att tiden går snabbare i GTA, så springer man bort en stund har det ofta gått någon timme eller så i spelet, och det går att anta att bärgningsbilen varit där.

Men ja, vet vad du menar, att ibland försvinner bilrackarna medan man står och tittar på dom till och med, vilket det inte går att förklara med annat än rena brister i tekniken eller slarv från R* sida. Personligen stör jag mig extremt mycket på detta, ser det som GTA-seriens mest störande "bugg" eller vad man ska kalla det. Just därför tror jag inte heller att det hade varit någon höjdare att utöka fenomenet till att innefatta byggnader också
2011-10-31, 21:33
Medlem
kirewwe666s avatar
Jag har mycket svårt för spel med dålig grafik. Kanske var det därför som SA inte riktigt var min tekopp. Ser nu fram emot 5an!
Läste allt! Även de riktigt "tunga" spoilersen!
Hoppas att detta stämmer nu! Det verkar riktigt fett. Synd bara att när trailern väl har släppts så kan det mycket väl vara ett helt år (21 000 timmar!!!!) kvar till att själva spelet släpps!

En detalj som jag själv blev riktigt exalterad över:

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in