2011-12-20, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChoppaJr
vad är det jag ska tänka på?

Bröderna Houser är inte amerikaner. Dessutom släpps ju spelet i hela världen, och dom flesta av oss skriver nog 24/4(Om jag inte är helt ute och cyklar:P)
2011-12-20, 22:02
Medlem
ChoppaJrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
Bröderna Houser är inte amerikaner. Dessutom släpps ju spelet i hela världen, och dom flesta av oss skriver nog 24/4(Om jag inte är helt ute och cyklar:P)

det har du väll rätt i, men spelet är fortfarande amerikanskt Som sagt är det en teori som jag inte tror hållet i längden, man kan göra vad som helst av siffror. Skulle ändå vara riktigt nice med en release så snart tycker jag
2011-12-20, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChoppaJr
det har du väll rätt i, men spelet är fortfarande amerikanskt Som sagt är det en teori som jag inte tror hållet i längden, man kan göra vad som helst av siffror. Skulle ändå vara riktigt nice med en release så snart tycker jag

Men om man ska vara petig så är inte spelet så amerikanskt. Det är ju ändå R* North som gör det och dom ligger i Skottland. Huvudkontoret ligger i New York, men dom som bestämmer är britter. Jag påstår varken det ena eller det andra, men just nu är det den enda ledtråden vi har.
Och R* brukar inte släppa första trailern till ett spel så långt i förväg(Rätta mig gärna om jag har fel.). Undantaget är GTA IV, men i det fallet så blev spelet ungefär 6 månader sent. Så mycket talar för att det skulle kunna släppas då. Sen finns det annat som säger att det inte kommer att hända.

Vi får helt enkelt hoppas på att det kommer tidigt. Jag vet inte om jag orkar vänta ett jävla år på spelet
2011-12-20, 23:09
Medlem
VVCs avatar
Jag vill ha en ny trailer!

Är det olagligt att ha katter och hundar osv i GTA spel?

Vore nice med älgar och skit!

Tänk er att ta några bärs med sin polare sen så snor man en bil och åker i skogen! Sen PANG så får man bensin stopp, men så ser man en älg så man dödar han och äter hans kött för att leva!
2011-12-20, 23:21
Medlem
vis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVC

Tänk er att ta några bärs med sin polare sen så snor man en bil och åker i skogen! Sen PANG så får man bensin stopp, men så ser man en älg så man dödar han och äter hans kött för att leva!
Det är inte GTA du vill spela.
2011-12-21, 00:16
Medlem
VVCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vi
Det är inte GTA du vill spela.
Jo det är precis det jag vill har spelat igenom alla GTA spelen och älskar dom bara mer och mer för varje gång!
2011-12-21, 00:16
Medlem
Citat:

Jag håller med om att lite djurliv hade varit toppen. Men käka nyslaktad älg för att överleva var väl att ta i? Vill du äta kött från djur för att överleva så finns Fallout New Vegas. Alternativt Skyrim, men där krävs inte mat för att överleva, men man kan ju låtsas.
2011-12-21, 00:21
Medlem
VVCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
Jag håller med om att lite djurliv hade varit toppen. Men käka nyslaktad älg för att överleva var väl att ta i? Vill du äta kött från djur för att överleva så finns Fallout New Vegas. Alternativt Skyrim, men där krävs inte mat för att överleva, men man kan ju låtsas.
Jag försökte bara låta lite sadistiskt Har spelat dom spelen och gillar dom starkt.

OnTopic:
Eftersom Gta 4 laggade något så fruktansvärt på konsoll tror ni att dom har fixat det på Gta V när det väl kommer?
2011-12-21, 00:25
Medlem
Citat:
Jag försökte bara låta lite sadistiskt Har spelat dom spelen och gillar dom starkt.

OnTopic:
Eftersom Gta 4 laggade något så fruktansvärt på konsoll tror ni att dom har fixat det på Gta V när det väl kommer?

Haha, ironi funkar inte riktigt när man skriver. :P

Laggade? Inte på min PS3 i alla fall. Där flöt det på hur bra som helst.

Edit: Det flöt ungefär lika bra som blodet flöt i uppdraget "Three leaf clover". Mohahaha:P
Senast redigerad av IcyElement 2011-12-21 kl. 00:30.
2011-12-21, 02:50
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:

OnTopic:

Du måste nog haft otur att få en dålig kopia eller så har du inte vett att vara försiktig med din Konsoll/skiva

Har inte laggat en enda gång på min PS3:a under de tre år jag har haft spelet
2011-12-21, 10:17
Medlem
VVCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Du måste nog haft otur att få en dålig kopia eller så har du inte vett att vara försiktig med din Konsoll/skiva

Har inte laggat en enda gång på min PS3:a under de tre år jag har haft spelet
Det smålaggar då och då, fps drop om man säger det så.
2011-12-21, 12:27
Medlem
Citat:
Det smålaggar då och då, fps drop om man säger det så.

Spelar du på PS3 eller xbox? Efter som du inte har sagt något och vi är två som spelar på PS3 så gissar jag på det. Men det är bäst och fråga. Jag har för mig att jag hörde någonstans att det inte flyter lika bra på xbox så PS3.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in