Upptäckte detta när jag googlade. Har köpt så jag får 4GB ram nu så jag kan njuta av alla tusen coola bilar som finns att ladda ner, samt Iphone skinn på mobilen , nya modeller på gubbarna osv osv osv.
Det är ju inte bara grafiken man är ute efter av 5an
Nej, givetvis inte! Men jag blev så galet sugen att spela 4an nu. Längtar tills nästa vecka då jag kan klocka datorn och lägga in allt detta! Sen ser jag sjukt mycket fram emot 5an.
På alla tidigare spel i serien så har huvudkaraktären varit någon som börjat på botten och sedan fått jobba sig uppåt. Om de skulle använda någon gammal huvudperson så skulle de antingen vara tvungna att ha en huvudkaraktär som startar på toppen eller en som startar på botten utan att kunna avancera. Det låter inte så troligt.
Nej, givetvis inte! Men jag blev så galet sugen att spela 4an nu. Längtar tills nästa vecka då jag kan klocka datorn och lägga in allt detta! Sen ser jag sjukt mycket fram emot 5an.
Känns ändå som Liberty City ska se lite mer ruffigt och tilltygat ut, och då påverkas väl grafiken. Men jävlar vad mycket lite färg gör. Taggar stört inför rosa solnedgångar i Los Santos.
Citerar "9:36 min...look at the number on the plane.. 24051972 = 24/05/1972 - Birthdate of Sam Houser - Creator of the GTA series. vet inte om planet har något med GTA V att göra.
Senast redigerad av Kaejko 2011-11-04 kl. 01:24.