Skulle det mot all förmodan bli 60-talet så skulle jag bli så extremt jävla dyngbesviken. Jag vill ha nutid och en ljuddämpad pistol, så jag kan döda folk utan att få blåhattarna efter mig.
Oh, gud vad jag önskar mig att man kan köpa massvis med kläder och utveckla karaktären som i San Andreas fast dock mycket mer komplext. Och jag vill kunna köpa fastigheter igen som i Vice city. Jag vill få det kämpigt med ekonomin så man hela tiden eftersträvar att få in pengar för att spara till olika ting.
Jag hoppas också på samma öppna miljöer som i San Andreas, fast mycket större! Det bör väl inte vara särskilt svårt för dom på rockstar att bygga upp en stor fin sandbox runt städerna/staden
Rockstar har väll även sagt att ingen karaktär från förr någonsin ska vara med i ett nytt spel-
Claude som är huvudkaraktären i GTA 3 får man se i några uppdrag i GTA san andreas. Han har ingen direkt betydande roll i san andreas men är som sagt med på ett hörn.
Claude som är huvudkaraktären i GTA 3 får man se i några uppdrag i GTA san andreas. Han har ingen direkt betydande roll i san andreas men är som sagt med på ett hörn.
Vågar man hoppas på 200 uppdrag och möjlighet att spela två under kampanjen? Snacket går ju att den möjligheten ska finnas. Hade varit tjusigt annars om det fanns någon form av "side missions" som man utför flera stycken.
Hoppas även att mobiltelefonen bevaras, så man kan ringa ihop ett gäng och utföra butiksrån, bankrån och dylikt. Eller bara samla ihop sin umgängeskrets och kört till något annat gängs distrikt och tagit över.