2011-07-20, 21:05
Medlem
konstigkonsts avatar
Möjlig presentation i augusti? Jag är supertaggad
2011-07-21, 02:09
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstigkonst
Möjlig presentation i augusti? Jag är supertaggad

Det är på tiden att det börjar hända något. Sån här lång jävla väntan ska man fasiken inte behöva uppleva igen!
2011-07-21, 02:25
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Det är på tiden att det börjar hända något. Sån här lång jävla väntan ska man fasiken inte behöva uppleva igen!
Det är när dom har visat spelet det hemska börjar
2011-07-21, 02:43
Medlem
Gimp_offers avatar
Jag tycker att det är mer ovissheten som gnager mest på en.

På ett sätt hoppas jag på ett nytt gta, samtidigt som jag hoppas att dem har begravt det för att göra ett helt nytt. Dock tror jag inte att L.A Noir kommer att ta över då det verkar för seriöst.
2011-07-21, 03:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brinka
En sammanfattning av vad som framkommit i media:

GTA 5 släpps 2012 och redan nu i sommar kommer spelet utannonseras. Utvecklingen har kommit så långt att det bara återstår finputs, och inslag som minispel t.ex. Det spekuleras i att de ska utspelas i Hollywood. Hur stor del av övriga Los Angeles som isåfall skulle finnas med finns de ingen information om, men att det ska handla om just Hollywood antyder att det isåfall kan komma att bli filmtema på äventyret med massor av kändisar, dyra fester, droger och liknande.

Extrem-preliminärt datum, den 15 januari 2012 (dock kommer detta datum skjutas fram oerhört mycket vilket vi alla redan vet).

Jag kan knappt vänta på första trailern!

Helvete vad tråkigt jag som hade önskat lite mer Gta san stil dvs köra runt över allt lite utanför städerna skogar,varför inte ett ställe med snö ochså
2011-07-21, 03:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
Jag har ju spelat en hel del, som jag antar att de flesta andra här har...
jag vet inte hur det ligger till med er, men det här är grejerna jag saknar mest med GTA IV;
förstörbar stad,
möjligheten att kunna göra sin egen spellista man kan lyssna på istället för radion,
skiftande årstider,

kunna råna banker/butiker
kunna kidnappa folk (slänga in i bagageluckan etc)
unika människor (det var ju tal om det när gta iv skulle släppas men jag har minsann sett samma flera gånger!)
flygplan
roliga fusk (såsom flygande bilar)
mer än bara stad (ängar, skogar etc)

Det var jo det bästa med GTA sa
2011-07-21, 04:48
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Jag har ju spelat en hel del, som jag antar att de flesta andra här har...
skiftande årstider,

Dom hade möjlighet att göra det i IV när dom var i NY men valde att inte ha med det. Miami (VC) eller LA (LS) har ju tyvärr "inga" årstider...

Citat:
Ursprungligen postat av Brinka
En sammanfattning av vad som framkommit i media:

GTA 5 släpps 2012 och redan nu i sommar kommer spelet utannonseras. Utvecklingen har kommit så långt att det bara återstår finputs, och inslag som minispel t.ex. Det spekuleras i att de ska utspelas i Hollywood. Hur stor del av övriga Los Angeles som isåfall skulle finnas med finns de ingen information om, men att det ska handla om just Hollywood antyder att det isåfall kan komma att bli filmtema på äventyret med massor av kändisar, dyra fester, droger och liknande.

Extrem-preliminärt datum, den 15 januari 2012 (dock kommer detta datum skjutas fram oerhört mycket vilket vi alla redan vet).

Jag kan knappt vänta på första trailern!

Det kan lika gärna vara i Vice City om man ska gå efter vad dom har gjort tidigare, vem har bekräftat att dom ska vara i Los Santos?
Senast redigerad av DIEXEL 2011-07-21 kl. 04:50.
2011-07-21, 06:07
Bannlyst
har gta4 men kan inte spela skiten, sån jävla äcklig styrning lol
2011-07-21, 12:13
Medlem
Ghost-Divisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamakra
GTA
GTA 2
GTA 3
-Vice City
-San Andreas
GTA 4
-Lost and Damned
-Ballad of Gay Tony

VC, SA, LD och BoGT var mer som expansioner till 3an respektive 4an
Så det är spel nr 9 (inte 7) som kommer ja. Men de 4 "expansionerna" räknas väl inte som ett helt nytt GTA spel. (San Andreas är bäst i serien so far IMO)
man kan väl ändå inte räkna vice city och san andreas som expansioner?
2011-07-21, 15:44
Medlem
n3xmillionaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaziAraben
har gta4 men kan inte spela skiten, sån jävla äcklig styrning lol
Spela San Andreas istället

Jag älskar att Rockstar väntar så länge med att visa gameplay-trailers på GTA-spelen.
2011-07-21, 16:59
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost-Division
man kan väl ändå inte räkna vice city och san andreas som expansioner?
Det är inte särskilt mycket som skiljer gta 3, vice city och SA från varandra. Skulle tro att SA har bättre grafik...
2011-07-21, 17:15
Medlem
Ghost-Divisions avatar
Citat:
Det är inte särskilt mycket som skiljer gta 3, vice city och SA från varandra. Skulle tro att SA har bättre grafik...
fast det är ändå en hel del i skillnad. Alla är på helt olika ställen med helt olika stories = olika spel inte expansioner. Gta san andreas har skills och körskolor. det är som att säga att alla spel i samma motor bara är expansioner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in