2012-09-24, 22:25
Medlem
Abughosts avatar
Märker att folk i tråden börjar överdriva, tänk på att detta är GTA.
Javisst, GTA serien är känd för att bli bättre och bättre men spelet utspelar sig inte ute i någon gård i Värmland.
2012-09-24, 23:37
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abughost
Javisst, GTA serien är känd för att bli bättre och bättre men spelet utspelar sig inte ute i någon gård i Värmland.

Haha true
2012-09-25, 21:19
Medlem
TheManWithNoNames avatar
Måste ha GTA V när det kommer sen!
2012-09-26, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Du kan ju knappast vara över 18?
Man får intrycket av att du bor i nån liten bodhåla nånstans och åker runt på din flakmoppe och tycker du är världens grymmaste kille. Därför är det din högsta dröm att köra flakmoppe även i GTA 5!

Haha det var min bild jag fick upp när jag läste ditt korta inlägg.

Du måste vara runt 24?

Man får intrycket av att du bor i någon av sveriges största städer och älskar ställen som spelar Swedish House Mafia. Sitter gärna o dricker en grogg med dina polare, med högsta volym skräpig elektronisk musik på samtidigt som ni tycker att ni är världens grymmaste killar.

Nää nu vet jag inte om det är sant, men lite onödigt var väl ditt inlägg?

Men för att prata om GTA då. Flakmoppe hade vart awesome, samt flera fula små fordon från Vespor till enhjuling.

Kunna skapa en egen karaktär för free roam och små roliga extra missions?

Djur är ett måste! Hade gärna kunnat rida häst Men känns som att, i rädsla för djurorganisationer, så kommer vi inte få se det

Mer droger, var någon annan som totalsågade någon för att hen ville ha med det? Gta 3 kunde man ju ta ett super piller har jag för mig. Hade gärna velat ha mer sånt, hur realistiskt är det med kriminalitet utan massa droger?

Men nu får fan Rockstar sluta vara sånna pussys, ge oss lite jävla information och ett releasedate!
Nästan så jag småhoppas på en flopp bara för att Rockstar ska gå i graven för sitt svineri! Fast nae, jag älskar deras spel för mycket
2012-09-26, 09:29
Medlem
kirewwe666s avatar
Min syn på fordons vara och icke-vara i GTA V:

Flera sorters helikoptrar: JA!
Flera sorters flygplan: JA!
Motorcyklar:JA!
Mopeder (bl.a. Sanchez): JA!
Vespor: JA!
BMX/Mountainbike: JA!
Segway: Ja, det skulle inte funka i NY (LC) men det funkar i en mer avslappnad stad som LS. Kul!
Enhjuling: Nej! Skulle bli jävligt pajjigt om man skulle vingla runt på ett hjul. Hellre på Saints Row då!
Traktorer/Gräsklippar et.c.: Ja, men de ska vara begränsade, inte så många, och bara hittas på ett visst ställe.
Flera sorters båtar, vattenskoter: JA!
2012-09-26, 09:53
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Troligtvis det som alla andra normala människor skulle göra... Dö

Btw... nån annan än mig som med jämna mellanrum går in på gta 5s hemsida och klickar igång trailern just in case rockstar skulle driva med alla och bara byta ut den gamla trailern med en ny :P
Haha dumt skrivet i know men jag menade mer hur hans ansiktsuttryck skulle se ut när jag körde in kniven och slutligen höra hans klyschiga kommentar typ
-"No! Please call 911 i have wife and kids! SPARE MY LIFE!!"
Och jag säger bara:
-"Rest in pieces mot motherfucker!" för att sedan köra in kniven i magen på det stackars offret!
2012-09-26, 09:55
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abughost
Sant! Gillar även att tråden har 6,2 tusen inlägg innan ens spelet släppts.. Snacka om hype!
2012-09-26, 10:44
Medlem
Är ju en del rykten om att spelet är försenat. Att deras uppfattning om när spelet ska släppas har ändrats sedan dom släppte trailern, men eftersom dom inte gett något datum ännu så är det ju ingen officiell försening ändå. Vågar man hoppas att spelet ändå kommer i Maj? RDR släpptes ju i Maj 2010, och LA Noire i Maj 2011 samt Max Payne 3 i Maj 2012.
2012-09-26, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roger52
Du måste vara runt 24?

Man får intrycket av att du bor i någon av sveriges största städer och älskar ställen som spelar Swedish House Mafia. Sitter gärna o dricker en grogg med dina polare, med högsta volym skräpig elektronisk musik på samtidigt som ni tycker att ni är världens grymmaste killar.

Nää nu vet jag inte om det är sant, men lite onödigt var väl ditt inlägg?

Men för att prata om GTA då. Flakmoppe hade vart awesome, samt flera fula små fordon från Vespor till enhjuling.

Kunna skapa en egen karaktär för free roam och små roliga extra missions?

Djur är ett måste! Hade gärna kunnat rida häst Men känns som att, i rädsla för djurorganisationer, så kommer vi inte få se det

Mer droger, var någon annan som totalsågade någon för att hen ville ha med det? Gta 3 kunde man ju ta ett super piller har jag för mig. Hade gärna velat ha mer sånt, hur realistiskt är det med kriminalitet utan massa droger?

Men nu får fan Rockstar sluta vara sånna pussys, ge oss lite jävla information och ett releasedate!
Nästan så jag småhoppas på en flopp bara för att Rockstar ska gå i graven för sitt svineri! Fast nae, jag älskar deras spel för mycket

ra kontring men den skulle va mer klockren om du skrev att dom sitter o dricker redbull rockstar medans dom spelar techno musik o skypar med någon annan kanske spelar LOL eller kanske går in på tuben o kollar mw3 klipps.......
2012-09-26, 16:43
Medlem
SmilesGBs avatar
Tror inte på detta, men man kan ju hoppas

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=pt-PT&rurl=translate.google.com&sl=pt&tl=en&u=http://www.eurogamer.pt/articles/2012-09-07-data-para-gta-v-acidentalmente-revelada-pela-rockstar&usg=ALkJrhgLh_NPVNIEIhFaCwlj2jQ3yshxSw

/Smiles
2012-09-26, 17:00
Medlem
kirewwe666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmilesGB
Tror inte på detta, men man kan ju hoppas

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=pt-PT&rurl=translate.google.com&sl=pt&tl=en&u=http://www.eurogamer.pt/articles/2012-09-07-data-para-gta-v-acidentalmente-revelada-pela-rockstar&usg=ALkJrhgLh_NPVNIEIhFaCwlj2jQ3yshxSw

/Smiles
Hoppet är det sista som överger människan!
2012-09-26, 17:01
Medlem
SmilesGBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirewwe666
Hoppet är det sista som överger människan!

hehe!, Så rätt!! bra sagt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in