Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Du kan ju knappast vara över 18?
Man får intrycket av att du bor i nån liten bodhåla nånstans och åker runt på din flakmoppe och tycker du är världens grymmaste kille. Därför är det din högsta dröm att köra flakmoppe även i GTA 5!
Haha det var min bild jag fick upp när jag läste ditt korta inlägg.
Du måste vara runt 24?
Man får intrycket av att du bor i någon av sveriges största städer och älskar ställen som spelar Swedish House Mafia. Sitter gärna o dricker en grogg med dina polare, med högsta volym skräpig elektronisk musik på samtidigt som ni tycker att ni är världens grymmaste killar.
Nää nu vet jag inte om det är sant, men lite onödigt var väl ditt inlägg?
Men för att prata om GTA då. Flakmoppe hade vart awesome, samt flera fula små fordon från Vespor till enhjuling.
Kunna skapa en egen karaktär för free roam och små roliga extra missions?
Djur är ett måste! Hade gärna kunnat rida häst

Men känns som att, i rädsla för djurorganisationer, så kommer vi inte få se det
Mer droger, var någon annan som totalsågade någon för att hen ville ha med det? Gta 3 kunde man ju ta ett super piller har jag för mig. Hade gärna velat ha mer sånt, hur realistiskt är det med kriminalitet utan massa droger?
Men nu får fan Rockstar sluta vara sånna pussys, ge oss lite jävla information och ett releasedate!
Nästan så jag småhoppas på en flopp bara för att Rockstar ska gå i graven för sitt svineri! Fast nae, jag älskar deras spel för mycket