2011-11-02, 18:01
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubenstein
Såg nu att på skylten den snubben som säljer huset så står det "foreclosure", är inte det när banken tar huset från folk som inte kan betala?
Jo. Exekutiv auktion på svenska. Tydligt tecken på nutid iom med finanskrisen. Finns fler tecken på det som "going out of business" när "CJ" går förbi och att det är en massa hemlösa fattiga folk överallt.

Och här är beviset på att horor fortfarande kan köpas(och förhoppningsvis mördas efteråt så man kan få tillbaka pengarna): http://img26.imageshack.us/img26/5144/screenshot2011110218020.jpg
2011-11-02, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av david.johnson.wisconsin
Här är en screenshot och jämförelse på det du beskriver:
http://img208.imageshack.us/img208/8325/gtavnicobellic.jpg

Jag tycker det är jävligt likt. Jävligt likt Nico Bellic, skulle inte bli förvånad om han var med.

Ja, det är han. Hoppas då också Tommy Vercetti och Vice-gänget är med.
2011-11-02, 18:03
Medlem
Medves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dantia
Alla skills i onödan, va?

Sen ser man downtown L.A. från oljepumparna, så det är nog inte Venturas där, men man kan ju önska.

Ja men om man ska vara olika karaktärer i spelet, tänker på dom skillsen från SA, pistol , muskler och allt sånt, kommer inte vara lika kul att allt börja om från 0 när man byter karaktär som en del säger man kommer få göra.

Vill helst bara spela som en snubbe.

Fan då.
2011-11-02, 18:03
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Tycker det var intressant att "Tommy" (om vi ska tro att det är han man spelar) nämner barn, det har vi inte sett i något tidigare GTA, och kan säkert ge upphov till mycket för handlingen. Typ gisslandraman och shit, och kanske att ens son dras in i en massa fuffens.

Barn och husdjur ;p. Dock så tror jag inte barn kommer vara med.
2011-11-02, 18:05
Medlem
Mr.Anthony-Wrights avatar
En variant av Audi R8 går även att se lite snabbt köra förbi vid 00:57
2011-11-02, 18:05
Medlem
Intressant att folk fortfarande tror Vercetti och CJ är med. När Rockstar själva har hävdat att den nya gta-generationen inte kommer ta in gamla karaktärer från äldre gta-spel.
Tror många kommer bli besvikna.
2011-11-02, 18:06
Medlem
_ZoutHs avatar
http://ps3.ign.com/articles/121/1211341p1.html
Där är länken till det som citerades tidigare i tråden.

Citat:
Rockstar has confirmed that Grand Theft Auto V will be set in its fictional world of San Andreas.
Medlem
Meloveyoulongtimes avatar
Trevlig trailer faktiskt, man fick se mer än vad jag hade förväntat mig. Det första intrycket jag får är att spelet verkar vara ljusare och mer färgglatt än 4an som i ärlighetens namn hade en rätt grå och tråkig atmosfär (det var ett bra spel ändock). Det vore roligt om Nicko dök upp på något sätt i storyn tycker jag.
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
Fan vad jag längtar efter första gameplay-trailern

Till GTA IV kom det aldrig nån gameplay-trailer!

Bara en recension från gamespot som hade med lite gameplay i en videorecension.
Märligt
2011-11-02, 18:07
Medlem
verkar som man kommer kunna dra ner och upp taket på vissa bilar
2011-11-02, 18:07
Medlem
_ZoutHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northling
Intressant att folk fortfarande tror Vercetti och CJ är med. När Rockstar själva har hävdat att den nya gta-generationen inte kommer ta in gamla karaktärer från äldre gta-spel.
Care? Bara gubben kan gå runt så får han vara vem han vill.
2011-11-02, 18:08
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northling
Men inse att det här är GTA V, SPEKULATIONSTRÅDEN. Du är dessutom helt fel ute med dina "fakta". GTA IV har inget med det här spelet att göra, det verkar ganska uppenbart för dom flesta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in