Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
PS3 klarar det galant. Redan när den släpptes så var den före sin tid men Xbox-spelaren lär få släpa på 2-3 skivor för att kunna spela.
Vad är det första ni tänker göra när ni sitter bänkade framför spelet? Jag tänker vissla efter en taxi och bara åka runt, ta in allt nytt grymt.

Sedan när jag tröttnat så snor jag taxin och kör plattan i mattan genom hela staden.
Älskar att läsa sånt här i väntan på spelet.
Om man från början vår välja en av de tre karaktären att börja med, så kommer jag välja att börja med Micheal. Inte för att han är favoriten, utan för hans stora hus och alla hans feta bilar. Först kommer jag göra kanske 5-6 uppdrag, eller hur många som känns nödvändigt för att få en liten grund.
Sen kommer jag börja med att undersöka huset (Michaels) och dess funktioner, gå till tennisplanen och kolla runt lite. Kollar vad barnen och frun har för sig, eller vad grannarna gör och om dom har någon hund man kan få möjlighet att ta en titt på. Sen går jag till garaget, väljer R8:an (F9) av alla hans bilar som står i garaget. Jag börjar med att sakta ströga runt i Beverly Hills området, kolla på alla fina bilar och brudar som solar på sina tomter. Efter detta drar jag gasen i botten ner till hoodet för att showa lite med min fina bil och mina dyra kläder - för att skapa lite avundsjuka. Självklart råkar jag trigga igång ett par gängmedlemmar som kräver mina kontanter och min dyra klocka. Eftersom jag verkligen inte tänker låta mig tryckas ned av ett par sunkiga hood-människor så förbereder jag mig för fight, som tur var råkade jag plocka på mig ett tennisrack efter vistelsen på tennisbanan. Börjar med att däcka två av de tre medlemmarna med racket. Den tredje däckas även han, och då jag ändå planerat att köra mot ödemarken, bestämmer jag mig för att plocka med honom och placerar honom därför i bagageluckan (om han får plats, r8 trots allt.)
Innan jag kör ut från staden bestämmer jag mig för att stanna vid 24-7. Efter en rundtur kommer jag fram till kassan där jag lägger fram mina varor, en bensindunk, ett paket cigaretter och ett nytt tennis rack då det förra brast. Jag börjar min färd mot ödemarken och efter en evighets körande genom berg och dalar hamnar jag på den perfekta platsen, långt från civilisationen. På toppen av ett massivt berg, med moln åkandes precis ovanför ens huvud, Mount Chiliad. Jag lastar ut den sönderslagna mannen, liggandes där på marken tömmer jag hela bensindunken över honom. Innan jag väljer att sätta futt på skiten, tänder jag en cigarett, därefter kastar jag tändaren och stora lågor brusar till. Jag öppnar bagaget på bilen, plockar ut en fallskärm och hoppar sedan ut över det oerhört höga berget blickandes över ett Los Santos som börjar skymma.
Can't wait for this shit to happen..