2011-11-04, 15:32
Avslutad
Hoppas det blir mer landsbygd och mindre upprepande storstad.
Fyran var ju en besvikelse på det planet!
2011-11-04, 15:36
Medlem
Thejocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Den här låten måste de ha med i spelet: http://www.youtube.com/watch?v=luDgb5vVHuA

Den låten har jag haft i den egna radiostationen i san andreas och vice city, helt klart den bästa låten att cruisa runt till. Passar speciellt bra med San Andreas långa vägar.
2011-11-04, 15:38
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Finns det något datum släppt för trailer 2?
2011-11-04, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubenstein
Lite detaljer från en snubbe som påstår sig jobba på Playstation magazine i Storbritannien. Åter igen fram med saltkaret.

Jo säkert att "Rockstar Scotland" visat upp 30min ingame footage för PSM (UK) av alla tidningar, inte direkt någon massiv redaktion så för grovt brott mot NDA om detta skulle stämma så kan dom ju se fram emot rätt trista konsekvenser.

Mycket faller dock på sin egen orimlighet (som en 4x så stor stad som hela LC) anledningen man kom undan med så pass massiva landområden i RDR var för att dom inte var överdrivet bebyggda.

Allt innehåll postat (förutom påhittet med huvudkaraktären) är sådant man f.ö kunnat utröna från trailern eller göra sådana antaganden utifrån trailern.
2011-11-04, 15:53
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubenstein
Lite detaljer från en snubbe som påstår sig jobba på Playstation magazine i Storbritannien. Åter igen fram med saltkaret.

Sjukt jävla bra info, hoppas verkligen att det stämmer men en sak bara, orka vara neger igen hade hoppats på att få spela som en medelålders vit man som i trailern
2011-11-04, 15:57
Medlem
Geblods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Road66
No shit sherlock. Har ju inte alls diskuterats konstant sedan trailern släpptes.

Ah, jag kollar inte in i tråden hela tiden.. Utan rätt sporadiskt, så jag har nog missat rätt mycket av den diskussionen.
2011-11-04, 16:00
Medlem
Folk glömmer att Rockstar _aldrig_ gör saker av en slump, det finns en anledning till varför "FIVE" grejen kommer upp ÖVER loggan för "V"
2011-11-04, 16:00
Medlem
QuackDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illbeback
Trailern säger dock ingenting om Los Santos storlek då det är en avbildning av Los Angeles, vilket aldrig har varit en stad som har byggts på höjden, utan det är en stad bestående mest utav villor.

Se bild http://uppsala.yimby.se/Publishing/FileStore/203/9c41331b-7445-4f99-8a50-921611e723b0.png

Jag tänkte mer på storleken av de höga husen i bakgrunden, är de höga betyder det att byggnaderna inte är så långt ifrån. Är de små skulle de betyda att man befinner sig på utkanten av staden. Men kollar man i trailern så är de ungefär lika stora vilket tyder på att man antingen bara har sett staden ungefär X m ifrån centrum (där de höga byggnaderna befinner sig antar vi) eller att staden inte är så jätte stor.
2011-11-04, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Sjukt jävla bra info, hoppas verkligen att det stämmer men en sak bara, orka vara neger igen hade hoppats på att få spela som en medelålders vit man som i trailern

Kommer ju gå att ändra sen med en mod hoppas jag.

Enda anledningen till att jag aldrig spelade San Andreas. Inte för att jag är racist eller så. Men jag kände inte igen mig alls i karaktären. Gav spelet en chans iaf.
2011-11-04, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan

Behöver inte oroa dig ens överhuvudtaget för att sammantaget all information som står där stämmer.

_ALL_ tillgänglig information (officiell sådan) tyder på att RS har en helt annan infallsvinkel den här gånger än en trist repeat på SA.

I scenen med Vanen (som visar bankrånet) så ser man ÅTMINSTONNE fyra av dom karaktärer som visas flera gånger i trailern.

du har den mörkhyade killen som förare, den medelåldersmannen som passagerare fram, "latinon" och killen som ser ut som Jerry Kapowitz (från IV och som mycket väl kan vara Kapowitz) där bak.

Basicly, har nästa trailer en annan narrator så är det set in stone att det blir flera protag's för första gången i GTA.
Senast redigerad av dip 2011-11-04 kl. 16:15.
2011-11-04, 16:16
Medlem
So Cali går ju ända ner till mexikanska gränsen. så jag blir inte förvånad över om Tijuana, San Deigo är med som spelande städer.

då bör man kunna smuggla människor och droger över gränsen. bli jagad av gränspolisen? (har ju aldrig haft landsgräns)

ekonomiska krisen är nog ett bra alternativ på grund story.

varför ska CJ vara med?
tror du antingen kör en latino eller en brud eller varför inte en latinoburd

VC = italienare (maffia)
SA = afroamerikan
LC = euro emirgarant (öst europe)
CtW = asiat
alla män.

V= urinvånare? (inte värd något i usa, lägre än en indian kan man inte vara)
2011-11-04, 16:26
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maccedeus
So Cali går ju ända ner till mexikanska gränsen. så jag blir inte förvånad över om Tijuana, San Deigo är med som spelande städer.

då bör man kunna smuggla människor och droger över gränsen. bli jagad av gränspolisen? (har ju aldrig haft landsgräns)

ekonomiska krisen är nog ett bra alternativ på grund story.

varför ska CJ vara med?
tror du antingen kör en latino eller en brud eller varför inte en latinoburd

VC = italienare (maffia)
SA = afroamerikan
LC = euro emirgarant (öst europe)
CtW = asiat
alla män.

V= urinvånare? (inte värd något i usa, lägre än en indian kan man inte vara)

Ah, för man lär ju spela som tjej. Tror inte att rockstar är så dumma att dom väljer en tjej som huvudkaraktär. Inte för att det är något fel i sig, men 98% som spelar GTA är killar, och jag tvivlar på att man kan känna igen sig i en brud.

Så nej, för övrigt är det någon som har märkt att det är Ray Liotta som gör rösten till den vite medelålders gubben? Läser tråden sporadiskt så jag kan ha missat något.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in