Intressant att folk fortfarande tror Vercetti och CJ är med. När Rockstar själva har hävdat att den nya gta-generationen inte kommer ta in gamla karaktärer från äldre gta-spel.
Tror många kommer bli besvikna.
Tror det är väldigt medvetet gjort av RS hur trailern är inramad, att dom aldrig visar några up-close shots eller ansikten i helprofil på dom som skulle kunna vara spelets protagonist. (Just för att folk skall hålla på att snöbolla som man gör i den här tråden)
Klart står väl att personen som syns på ett flertal ställen som folk tror är Vercetti iallafall är en av dom.
Men inse att det här är GTA V, SPEKULATIONSTRÅDEN. Du är dessutom helt fel ute med dina "fakta". GTA IV har inget med det här spelet att göra, det verkar ganska uppenbart för dom flesta.
Känns inte troligt att RS överger en ny tidslinje efter enbart ett spel, för att hoppa tillbaka till en som dom redan avslutat i föregående konsollgeneration.
Snarare så att anledning till att man aldrig ser den medelåldersmannen i helprofil, direkt framifrån (alltid dolt) är för att då skulle folk kunna konstatera att det ej är Vercetti (det är definitivt INTE Liottas röst i trailern), CJ look'a'liken är garanterat också en helt medveten grej från RS sida.
Men inse att det här är GTA V, SPEKULATIONSTRÅDEN. Du är dessutom helt fel ute med dina "fakta". GTA IV har inget med det här spelet att göra, det verkar ganska uppenbart för dom flesta.
GTA IV har väldigt mycket med det här spelet att göra. Finns inga tecken på att det skulle vara annorlunda.
Rockstar lämnade upp information om att flera IV-karaktärer flyttar till San Andreas. Bland annat Niko.
Och i slutet ser man även Packie gå in i flygplatsen med en resväska.
Jag är ledsen, men du kommer bli besviken.
Jag tror mer på Rockstar än några flashbackare som har önskedrömmar.
Glöm GTA 3-generationen. Vi kommer inte få se någon därifrån.
Däremot kommer vi få se flera från GTA IV. Det är väldigt säkert.
Ja, det är han. Hoppas då också Tommy Vercetti och Vice-gänget är med.
Säger du med säkerhet även fast att det knappt finns en enda likhet i dragen. Detta är antagligen något dom lagt in för att få folk som er att prata.
Om det nu är Nico, varför har man inte använt samma 3d-modell? Istället låtit något modellera Nico från grunden ... någon som över huvud taget inte vet hur han ser ut.
Helvete. Både gåshud och glädjetårar, otroligt najs trailer! Jag har knappt spelat San Andreas så jag är riktigt glad att det blir där det utspelar sig.
Det var några karaktärer jag lade extra mycket märke till. Dock känns det som att Rockstar teasar riktigt mycket men pga av ryktena om att man ska spela som fler karaktärer än en så börjar man tänka ut lite olika teorier. Den som lever får se...
- Latino-killen som cabbar ner bilen och flyr från polisen.
- Den svarta killen som syns ett par gånger, jag tänkte direkt på CJ
- Den gamla gubben som liknar Tommy från Vice City
- En av anticimex-rånarna liknar fan han man spelar i GTA III
- Luffaren som är en Nico look-a-like
Riktigt fin trailer, får megaabstinens. Hoppas bara att man verkligen får röja runt bland oljefälten och att det inte blir som i L.A Noire att det är en fin bakgrund utan innehåll. Hoppas också att det är en trailer per stad som någon sa tidigare i tråden. Vill ha, nu!
Helvete. Både gåshud och glädjetårar, otroligt najs trailer! Jag har knappt spelat San Andreas så jag är riktigt glad att det blir där det utspelar sig.
Det var några karaktärer jag lade extra mycket märke till. Dock känns det som att Rockstar teasar riktigt mycket men pga av ryktena om att man ska spela som fler karaktärer än en så börjar man tänka ut lite olika teorier. Den som lever får se...
- Latino-killen som cabbar ner bilen och flyr från polisen.
- Den svarta killen som syns ett par gånger, jag tänkte direkt på CJ
- Den gamla gubben som liknar Tommy från Vice City
- En av anticimex-rånarna liknar fan han man spelar i GTA III
- Luffaren som är en Nico look-a-like
Men det viktigaste av allt!!!!
Horor
Det kanske är som i GTA IV + expansioner, att man möter alla karaktärer under spelets gång.