2011-11-01, 11:39
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EugeneHutz
Vet inte om nån skrivit det tidigare men tydligen påstås V:et(romerska femman) i loggan som har släppts vara taget från en dollarsedel som bara fanns fram till 60-talet vilket skulle peka på att nya GTA ska utspelas i det förgångna oooohhh(spökljud).

Vore ju helt underbart!!
2011-11-01, 11:40
Medlem
Medves avatar
Citat:
Vet inte om nån skrivit det tidigare men tydligen påstås V:et(romerska femman) i loggan som har släppts vara taget från en dollarsedel som bara fanns fram till 60-talet vilket skulle peka på att nya GTA ska utspelas i det förgångna oooohhh(spökljud).

Tror inte att chansen är så stor för det.

Enligt sidan skulle man spela som en latino?
2011-11-01, 11:40
Medlem
Citat:
Ja, det har nämnts. Och nej, det finns inte en chans att det utspelar sig så sent.

Det är Grand Theft Auto-serien vi pratar om.
2011-11-01, 11:42
Medlem
rapperfromfridays avatar
Citat:

Jag skrev en sjuk utläggning tidigare. Blev dock inte mycket till diskussion. L.A. Noire var på 60-talet blabla R* gör inte ett till sånt blabla. Kom du på det själv eller läste du det någonstans?

OnT:
2011-11-01, 11:47
Medlem
rapperfromfridays avatar
Om man tänker på det, hur många gånger har GTA utspelats i en annan tid? Bortsett från SA och VC
2011-11-01, 11:54
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rapperfromfriday
Om man tänker på det, hur många gånger har GTA utspelats i en annan tid? Bortsett från SA och VC

GTA london är inte nutid heller.
Men att säga att 2 utav 4stora spel utspelar sig i annan tid är inte ett argument för att detta inte skall göra det.
2011-11-01, 12:00
Medlem
Squaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Tror varken vi får se destructables eller skiftande årstider faktiskt. Är inte tillräckligt stor skillnad på årstiderna i LA för att det ska tillföra något särskilt till spelet, utom på sin höjd en period där det regnar oftare än vanligt. Destructables tror jag inte på för om man exempelvis skulle få för sig att spränga varje hus i ett område, och sedan återvända dit, så skulle det vara väldigt underligt eftersom det inte vore snyggt om huset plötsligt står hela igen, och knappast möjligt att ha stora lag med construction workers som jobbar på platsen i några månader för att reparera skadorna igen.

nja det beror ju helt på hur mycket av omgivningarna till LA man tar med. LA är som bekant omgivet av berg och i den centrala punkten mellan LA, San Fran, och Vegas ligger nordamerikas högsta berg Mt Whitney (bortsett från Alaska). Där kan jag lova att det är enorma årstidsvariationer.

Trots det tror jag inte att det är ett tillräckligt incitament för att inkluderar årstider, då man spenderar mest tid i städerna där årstiderna, som du säger, varierar betydligt mindre.
2011-11-01, 12:16
Medlem
smides avatar
Har hört lite rykten på annat håll. Läste lite grann i länken, men inte de tunga spoilrarna. Så jag vet inte om allt detta redan är känt.
Det jag hört är

Kan knappt bärga mig ifall detta är sant, tyckte att
var det roligaste GTA-spelet, och hade blivit väldigt glad att göra ett återbesök där igen.
2011-11-01, 13:11
Medlem
Ghost-Divisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medve
Tror inte att chansen är så stor för det.

Enligt sidan skulle man spela som en latino?
Nu har vi ju ingen aning om den sidan är baserad på någon fakta. Jag skulle också kunna skriva massa saker på 4chan och kalla det fakta. Jag hoppas själv på typ 60 tal i någon helt ny stad. San Andreas känns fullgjort nu.
2011-11-01, 13:53
Medlem
EugeneHutzs avatar
SA var väl 90-tal och VC 80-tal och senaste 00-tal så varför inte 70/60-tal. Hade ju funkat grymt. Med tanke på att dem ofta "inspireras" av kultfilmer så måste det ju finnas mycket att hämta från just dem årtiondena.
2011-11-01, 14:06
Medlem
Citat:
SA var väl 90-tal och VC 80-tal och senaste 00-tal så varför inte 70/60-tal. Hade ju funkat grymt. Med tanke på att dem ofta "inspireras" av kultfilmer så måste det ju finnas mycket att hämta från just dem årtiondena.
Det är för tidigt, fortfarande. 70- eller 60-tal passar helt enkelt inte i GTA-spel. De kommer aldrig gå tidigare än 80-talet.

Kom nu inte och nämn London-spelen, de var undantag i den då unga GTA-serien. Nu är GTA världens mest populära spelserie och Rockstar förstår att spelet skulle sälja bra mycket mindre om det utspelade sig så tidigt.

True Story.
Senast redigerad av hatasnigel 2011-11-01 kl. 14:15.
2011-11-01, 14:19
Medlem
Medves avatar
Vilken tid utspelar sig gudfadern på? 60-70?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in