2011-10-25, 15:32
Medlem
champagneshowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Jag får lite 30-40 tals känsla över V symbolen på bilden, tänk om man får vara gangster under Al Capone tiderna i Usa eller nåt. Kan helt klart bli jävligt bra

Hoppas inte du är allvarlig.. Då kan du dra igång Mafia 2 isf.
GTA är modernt och så ska det va!
2011-10-25, 15:36
Medlem
spanKINGs avatar
Spelsläpp 2012 = Valår = Politik

Washington, D.C.
2011-10-25, 15:37
Medlem
dejvan220s avatar
Grymt! Som man har längtat
2011-10-25, 15:37
Medlem
Rainst0rms avatar
Personligen så gillar jag atmosfären i Vice City, men tror inte det blir någon gammal stad, utan en ny. Olidligt spännande i väntan på trailer
2011-10-25, 15:38
Medlem
tygrews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreijer
Förstår du hur EXTREMT långsökt det där var?

http://www.rockstargames.com/

Det gröna i V:et påminner starkt om foten till Transamerikanska pyramiden, men även annan amerikansk arkitektur.
http://www.visoterra.com/index.php?component=photo&task=showPhotoGrandforma t&idPhoto=40080

Sen den upp och nedvända spadern i V:et som får en att tänka på Las Vegas direkt...

Och slutligen banderollen som det står "five" på påminner om gangsters och tatueringar...
Senast redigerad av tygrew 2011-10-25 kl. 15:40.
2011-10-25, 15:39
Medlem
Naikons avatar
Fyfan vad länge jag har längtat!!! Äntligen händer det något!
2011-10-25, 15:40
Medlem
Färgienhinks avatar
Jag skulle inte ha något emot om man var i San Andreas, men jag skulle ha något emot om man var en latino eller svart hiphop kille i den staden, glida runt i lowrider med uzi känns inte lika coolt längre!

Jag hoppas man startar i ett fängesle eller något liknande.

Sen så hoppas jag att man kan ha mer användning för pengarna!
2011-10-25, 15:41
Avslutad
hoppas på mer variation i det här spelet till skillnad ifrån IV där man konstant befann sig i stadsmiljö. jag älskade hur dom lyckades variera san andreas så pass mycket som dom ändå gjorde. där var det ju ändå ghetto, storstad, öken, landet osv
2011-10-25, 15:42
Medlem
Dreijers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tygrew
http://www.rockstargames.com/

Det gröna i V:et påminner starkt om foten till Transamerikanska pyramiden, men även annan amerikansk arkitektur.
http://www.visoterra.com/index.php?component=photo&task=showPhotoGrandforma t&idPhoto=40080

Sen den upp och nedvända spadern i V:et som får en att tänka på Las Vegas direkt...

Och slutligen banderollen som det står "five" på påminner om gangsters och tatueringar...
Haha. Ett sådant öga för detaljer. Nå väl, just delen med spadern låter lite långsökt. Men vi får väl se om en vecka.
2011-10-25, 15:43
Medlem
flakmoppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seann
GTA: 5 Good'ol Ireland

David MacAlley the typical teenager who have just found his love for soccer and became one of the top leaders
in the Celtic hooligans.

Irland? Celtic? Celtic spelar i Skotska ligan. Cp.
2011-10-25, 15:43
Medlem
gottmospahedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av champagneshower
Hoppas inte du är allvarlig.. Då kan du dra igång Mafia 2 isf.
GTA är modernt och så ska det va!

Modernt? GTA London (1969), SA (1992)?

Alla ni som skriker efter en San Andreas remake - Varför i helvete vill ni ha det? Visst, San Andreas var otroligt bra, men vore det inte fan så mycket bättre med ett helt nytt spel från grunden? Vad skulle de kunna tillföra till San Andreas? Bättre grafik, fler bilar,vapen,uppdrag,horor?

Nej, jag skulle utan tvekan vilja att man i det nya spelet är Nazist - och försöker lämna sin Vita makt-grupp som vill döda en för att man ligger med chokladtjejer. Det hade varit grymt.

Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
hoppas på mer variation i det här spelet till skillnad ifrån IV där man konstant befann sig i stadsmiljö. jag älskade hur dom lyckades variera san andreas så pass mycket som dom ändå gjorde. där var det ju ändå ghetto, storstad, öken, landet osv

Skojar du eller? Att det nästintill enbart var stadsmiljö var ju det som gjorde GTA IV så sjukt bra.
Skaffa en bil - åka ner till Metapacking district och nita bögar var ju det bästa som finns.
Landsbygden i SA var trots allt inte så jävla rolig - det enda plusset var väl Dirtbikes.
Senast redigerad av gottmospaheden 2011-10-25 kl. 15:45.
2011-10-25, 15:45
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Jag får lite 30-40 tals känsla över V symbolen på bilden, tänk om man får vara gangster under Al Capone tiderna i Usa eller nåt. Kan helt klart bli jävligt bra

Hela GTA-grejen är ju att driva med nutidshistoria och populärkultur (vilket dom oftast gör jävligt bra). Så nej, ingen Al Capone, tack!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in