2018-12-23, 18:05
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmaslemma
Det blir vilda västern om man lagligt kan förstöra någons liv genom att gå ut med grova anklagelser i media, som inte ens gått till åtal, gång på gång utan konsekvenser.

Cissis program var för övrigt enl Svt enbart tänkt för webtv, det skulle inte sändas i teve.

Tvärtom är det vilda västern om du med våld skall tvinga mig att hålla tyst när jag berättar om mobbing, våld, sexuella övergrepp och trakasserier som jag utsatts för. Så länge det är sant det jag säger har jag all rätt i världen att berätta det för vem som helst, när som helst.

Så talar Cissi Wallin sanning berättar hon vad hon vill om sitt eget liv och saker som hänt henne.
Citera
2018-12-24, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Tvärtom är det vilda västern om du med våld skall tvinga mig att hålla tyst när jag berättar om mobbing, våld, sexuella övergrepp och trakasserier som jag utsatts för. Så länge det är sant det jag säger har jag all rätt i världen att berätta det för vem som helst, när som helst.

Så talar Cissi Wallin sanning berättar hon vad hon vill om sitt eget liv och saker som hänt henne.
Du får ju berätta det för alla du vill runtomkring dig, men inte gå ut med namn i media då det då får stor spridning.
Citera
2018-12-26, 00:40
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Du får ju berätta det för alla du vill runtomkring dig, men inte gå ut med namn i media då det då får stor spridning.

Fast då sker publiceringen av ansvarig utgivare och inte av brottsoffret.
Citera
2018-12-26, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Fast då sker publiceringen av ansvarig utgivare och inte av brottsoffret.
Det är nog till stor del Cissis otaliga inlägg om Virtanen på instagram som utgör bevisen i kommande förtalsåtalet.
Citera
2018-12-27, 01:07
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Det är nog till stor del Cissis otaliga inlägg om Virtanen på instagram som utgör bevisen i kommande förtalsåtalet.

Just precis och det åtalet har inte så mycket med mediernas publicering att göra än indirekt. En del av dessa publiceringar är redan anmälda och fällda av PON.
Citera
2019-01-05, 11:08
Medlem
För att vara rik gnäller hon rätt mycket om hittepå fattigdomsproblem.
Citera
2019-01-05, 13:44
Medlem
che3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hinkospade
För att vara rik gnäller hon rätt mycket om hittepå fattigdomsproblem.
Du hon är fan inte rik skulder nästan upp över öronen.
Citera
2019-01-05, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av che3
Du hon är fan inte rik skulder nästan upp över öronen.
Du menar alltså att hennes man som är god för ett flertal hundra miljoner inte hjälpt henne att betala av hennes skulder?
Citera
2019-01-05, 14:06
Medlem
che3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Du menar alltså att hennes man som är god för ett flertal hundra miljoner inte hjälpt henne att betala av hennes skulder?
Ja det menar jag för han är så jävla snål så han gråter när han skiter.
Citera
2019-01-05, 14:57
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher

Varför skulle han betala hennes skulder?
Citera
2019-01-05, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av che3
Ja det menar jag för han är så jävla snål så han gråter när han skiter.

Vad är det för skulder Cissi Wallin har? Hon springer runt och storhandlar i exklusiva klädbutiker vet jag via ögonvittne iallfall. Låter inte som något någon med skulder gör?

Fan vad jag för övrigt föraktar människor som lever över sin ekonomi och skuldsätter sig, om hon sedan struntar i skulderna gör ju bara hon till en ännu större skitpåse till människa än vad hon redan är.

Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

För dom bor ihop och därmed har en gemensam ekonomi, samt ett gemensamt barn?
Citera
2019-01-06, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Varför skulle han inte göra det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in