2013-09-19, 14:36
Medlem
I podden Livshjulet berättar CW att hon har arbetat med ett tv-projekt i tre år och att det nu ska säljas in. Hon säger att hon ofta tackar nej till att medverka i tv för att hon satsar på detta program.
Citera
2013-09-19, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Cissi är så pass störd att hon inte inser det själv.

En person dör och en sekund senare ska hon starta en hashtag om detta och jobba stenhårt för att den ska trenda. "Kom igen alla, nu ser vi till att hashtagen jag startade trendar på Twitter"

Alla ser det hon inte ser; att hon försöker göra Kristian Gidlunds död till något som till viss del också berör henne. Hon vill på ett väldigt klumpigt och osmakligt sätt sola sig i glansen av en död människa?! ALLA inser det djupt olämpliga i detta och tänker att hennes uppmärksamhetssökande gått för långt. Själv förstår hon inte, hon gör sig till ett offer och menar att hon "bara ville hjälpa till". Och så gömmer hon sig bakom Cancerfonden "jag vill ju bara hjälpa dem att samla in pengar". JO MEN SÄTTET DU GÖR DET PÅ?

CW retweetade nyss det här: “@lina_norman: Förtydligande ang vem som startade tackkristian-insamlingen. Det gjorde jag, inte @Cancerfonden , inspirerad av @cissiwallin #tackkristian”

Cancerfonden svarar “@Cancerfonden: Det var några som trodde att Cancerfonden låg bakom insamlingen, det var anledningen. @lina_norman @cissiwallin”
Citera
2013-09-19, 20:47
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
CW retweetade nyss det här: “@lina_norman: Förtydligande ang vem som startade tackkristian-insamlingen. Det gjorde jag, inte @Cancerfonden , inspirerad av @cissiwallin #tackkristian”

Cancerfonden svarar “@Cancerfonden: Det var några som trodde att Cancerfonden låg bakom insamlingen, det var anledningen. @lina_norman @cissiwallin”

Hur ska det tolkas? LN skapade hashtaggen, baserat på något CW gjorde? Cf svarar: "det var anledningen". Till vad?
Citera
2013-09-19, 20:59
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
I podden Livshjulet berättar CW att hon har arbetat med ett tv-projekt i tre år och att det nu ska säljas in. Hon säger att hon ofta tackar nej till att medverka i tv för att hon satsar på detta program.

Tror det gäller det här jag fick mail om för ett tag sedan:

"Jo, jag jobbar med ett tv-program (seriöst, inget "Outsiders") om mig själv och andra svenskar med bokstavsdiagnoser. Vi ska snart spela in ett pilotavsnitt åt SVT och jag letar därför familjer där flera har diagnos(er) och öppet vill berätta om sin vardag, hur det är att leva med diagnos (styrkor och svagheter), motgångar och fördomar. Inget "tyck synd om oss"- perspektiv utan bara ärligt skildrat, från hjärtat.

Är ni öppna med ert? Kan du i så fall inte berätta mer om hur ni lever?

Uppskattar om du inte sprider det här mejlet vidare pga fortf hemligt projekt.

Kram, Cissi "....
Citera
2013-09-19, 22:47
Medlem
Manicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Tror det gäller det här jag fick mail om för ett tag sedan:

"Jo, jag jobbar med ett tv-program (seriöst, inget "Outsiders") om mig själv och andra svenskar med bokstavsdiagnoser. Vi ska snart spela in ett pilotavsnitt åt SVT och jag letar därför familjer där flera har diagnos(er) och öppet vill berätta om sin vardag, hur det är att leva med diagnos (styrkor och svagheter), motgångar och fördomar. Inget "tyck synd om oss"- perspektiv utan bara ärligt skildrat, från hjärtat.

Är ni öppna med ert? Kan du i så fall inte berätta mer om hur ni lever?

Uppskattar om du inte sprider det här mejlet vidare pga fortf hemligt projekt.

Kram, Cissi "....

Härligt att hon äntligen ska få lite utrymme i media och kunna berätta för oss OM SIG SJÄLV.
Citera
2013-09-20, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
Hur ska det tolkas? LN skapade hashtaggen, baserat på något CW gjorde? Cf svarar: "det var anledningen". Till vad?

Jag tolkar det som att CW och den andra personen tyckte det var skitviktigt att få cred för sin #
Citera
2013-09-20, 12:05
Medlem
Alltså hon är helt jävla sanslös, här försöker hon få med "twittereliten" på hennes Gidlund-tåg och möts med tystnad. Alla skäms väl ihjäl.

Vad säger ni @UngCancer @sdfiner @calleschulman @Soranismail @anaginas @niklassvensson @Magnusbetner - ska vi sprida #tackkristian ?

Och igår twittrade hon detta till Martin Schibbye, älskar hur hon använder sig av orden "vår bransch" helt obehindrat Jo, Cissi Wallin är verkligen den första man tänker på när man tänker undersökande journalistik.

@martinschibbye sist på den sk bollen men ni alltså. Efter sommarpratet ville jag klona er och strössla i vår bransch.
Senast redigerad av edeis 2013-09-20 kl. 12:10.
Citera
2013-09-20, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Alltså hon är helt jävla sanslös, här försöker hon få med "twittereliten" på hennes Gidlund-tåg och möts med tystnad. Alla skäms väl ihjäl.

Vad säger ni @UngCancer @sdfiner @calleschulman @Soranismail @anaginas @niklassvensson @Magnusbetner - ska vi sprida #tackkristian ?

Och igår twittrade hon detta till Martin Schibbye, älskar hur hon använder sig av orden "vår bransch" helt obehindrat Jo, Cissi Wallin är verkligen den första man tänker på när man tänker undersökande journalistik.

@martinschibbye sist på den sk bollen men ni alltså. Efter sommarpratet ville jag klona er och strössla i vår bransch.

Inte fullständig tystnad Magnus Betnér svarar:

“@Magnusbetner: @cissiwallin va? @UngCancer @sdfiner @calleschulman @Soranismail @anaginas @niklassvensson”
Citera
2013-09-20, 14:03
Medlem
Idag i radion; "Jag måste rösta på Miljöpartiet som alla andra journalister".

Hon verkar ha lurat sig själv, och tror nu att hon är en journalist. Wakie wakie Cissi, du är inte det, du är ju faktiskt en helt outbildad narcissistisk mytoman som påstår att man måste ljuga och prata mest om sig själv för att kunna göra radio varje dag.

Pinsamt att hon twittrar till shibbye och skriver "i vår bransch".
Citera
2013-09-21, 20:20
Medlem
För 3 dagar sedan sa Cissi i radion att hon hade självdiagnosticerat sig själv som glutenintolerant pga läkarfobi. Igår twittrade hon som svar på frågan om hon är glutenintolerant, att hon fått det beskedet häromdagen av en läkare.

För 5 dagar sedan berättade hon i radion att hon älskade att äta american pancakes när hon var i USA nyligen. Då hade hon nog glömt bort glutenintoleransen.

Tyckte att Cissi ljuger föör mycket så kollade upp när hon sagt vad, och då blev det ju uppenbart att detta ovan var lögn. Som så mycket annat.

Varför ljuger hon så mycket?
Citera
2013-09-21, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmaslemma
För 3 dagar sedan sa Cissi i radion att hon hade självdiagnosticerat sig själv som glutenintolerant pga läkarfobi. Igår twittrade hon som svar på frågan om hon är glutenintolerant, att hon fått det beskedet häromdagen av en läkare.

För 5 dagar sedan berättade hon i radion att hon älskade att äta american pancakes när hon var i USA nyligen. Då hade hon nog glömt bort glutenintoleransen.

Tyckte att Cissi ljuger föör mycket så kollade upp när hon sagt vad, och då blev det ju uppenbart att detta ovan var lögn. Som så mycket annat.

Hon kanske åt så mycket pannkakor så att hon sket på sig, därav misstanke om glutenintolerans. Men ärligt talat så är hon så full av skit så det är nog snarare förstoppning hon lider av.
Citera
2013-09-21, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmaslemma

Äh kvittar väl om hon "är gluten" eller inte... Utesluta gluten är bra för diverse diagnoser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in