Den enda som skulle bemöta all slags icke-uppbackning av värdelöst Krösamaja-skvaller om FV med ”du måste ju VA FV själv, din hysterika” är väl CW. Vem fan (förutom iofs högertroll) bryr sig så mycket om FV att dom måste gå och snacka substanslös skit om honom på skvallerforum och sen attackera dom som invänder?
Du berättar inte vad du vet och sett, du ANTYDER saker på ett väldigt vagt och manipulativt sätt. Att du ”umgåtts i samma kretsar”, alltså har du inte ens umgåtts med honom och väldigt många ljuger och överdriver på Flashback så det du menar kan vara att en fd bekant till dig som inte ens minns dig gick på samma folkhögskola som FV innan hans karriär ens startade och att du vet att det var mycket alkohol, cannabis och hångel hit och dit på deras fester...
So what? Jag bryr mig inte om du så sett honom däckad på trottoaren för 20 år sen, om han raggat på din kompis eller om han skrikit ”skål för min kuk” i baren när du hört, det har absolut ingenting med Cissis anklagelser att göra och det har inte med tråden att göra heller.
Citat:
Ursprungligen postat av
Suboptimal666
Är det här FVs egna Flashbackkonto månne? Jag berättar vad jag vet och vad jag sett. Om du inte gillar det så behöver du inte lägga nån vikt vid det, din hysterika.