2019-09-30, 20:50
Medlem
Du HAR umgåtts i ”samma kretsar” som honom? Du kände honom alltså inte själv och det du menar är att du för 20 år sen hade kompisar som ville jobba inom media och hängde i ytterkanterna runt ytterkanterna runt FV?
Det du skriver är bara värdelöst skitsnack. För det första skulle man kunna kalla vilken 20-nånting som helst inom media, finans, kultur osv-branschen som är ute och festar och är påverkad ofta för svin. Jag hade kunnat skriva en massa skit om vem som helst jag umgicks med för 15 år sen inom ovan kretsar för svin om jag utgick från hur dom betedde sig i onyktert tillstånd. Ett himla gränslöst beteende från typ alla även om dom flesta (precis som FV...) idag har barn och familj och ett arbete...
Det är möjligt att FV stack ut enligt vissa eller många som extra utsvävande men det betyder inte att du kan säga att han är en våldtäktsman eller att han inte borde få vara en offentlig person idag.

Citat:
Ursprungligen postat av Suboptimal666
Har också umgåtts i kretsar kring FV och vet att han är ett ärkesvin. Tvivlar inte en sekund på att han är en våldtäktsman.

Cissi är dock helt jävla bananas också. Likeade en otroligt harmlös kommentar på hennes IG och blev bannad inom några minuter.

Båda två är obehagliga som fan och borde lägga ner sina offentliga karriärer. Även om det vore tråkigt att inte längre kunna följa kaoset.
Citera
2019-10-02, 12:52
Medlem
För 4 dagar sedan postar Cissi en uppenbart fejkad/snodd bild för att hylla klimatupproret-demonstrationen som hon förmodligen inte alls närvarade på pga ADHD och lat.

Tre dagar senare lägger hon upp en bil med meddelandet att hon är i London.

Vem tror att hon tog tåget till London? Eller FLÖG hon kanske?
Citera
2019-10-02, 20:12
Medlem
11433.08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Habakuck
För 4 dagar sedan postar Cissi en uppenbart fejkad/snodd bild för att hylla klimatupproret-demonstrationen som hon förmodligen inte alls närvarade på pga ADHD och lat.

En vit privilegierad överklasskvinna som cissi skulle aldrig sätta sig på ett tåg. Undrar om hon ens nånsin satt sina polska fötter på en tunnelbana.
Citera
2019-10-02, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 11433.08
En vit privilegierad överklasskvinna som cissi skulle aldrig sätta sig på ett tåg. Undrar om hon ens nånsin satt sina polska fötter på en tunnelbana.

Flygskam kan hon få slippa ändå. Nog är det angeläget att tänka på klimatet, men det är många som flyger även de som är mindre privilegierade. Bara bra om hon får komma bort lite.
Senast redigerad av Ajara 2019-10-02 kl. 20:40.
Citera
2019-10-02, 20:37
Medlem
Citat:

Klimatvänliga val gäller bara "vanligt folk". Givetvis skiter överklassen i detta. De flyger och kör tunga SUV:ar och konsumerar som in i helvete.
Citera
2019-10-02, 21:18
Medlem
11433.08s avatar
Citat:
Är det här FVs egna Flashbackkonto månne? Jag berättar vad jag vet och vad jag sett. Om du inte gillar det så behöver du inte lägga nån vikt vid det, din hysterika.

Då är det här också hans konto.
Vad du vet eller har sett är inte relevant här.
Gå och ljug i tråden om honom, här snackar vi primärt om den psykiskt sjuka polskan cissi.

Ps: Fredrik är både en martyr och hjälte. Vem har inte varit lite oskön på krogen i unga dagar.
Citera
2019-10-02, 22:16
Medlem
Rookie81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
Flygskam kan hon få slippa ändå. Nog är det angeläget att tänka på klimatet, men det är många som flyger även de som är mindre privilegierade. Bara bra om hon får komma bort lite.

Eller hur! Det vore ju fan om man inte får offra lite koldioxidutsläpp för att få komma bort lite. Vad ska man behöva offra för att få vara klimathjälte egentligen? Ska man skära ner på den dagliga entimmes-duschen också? Ta mina quinoabönor också vetja så kan ni lika gärna ta livet av mig!!!
Citera
2019-10-03, 07:29
Medlem
Citat:
Javisst, man måste ju få komma bort från städhjälpen, barnflickan, 200 kvadratsvåningen på Södermalm och de svåra besluten om hur alla miljonerna ska investeras. Handhjärta och styrkekramar till Cissi och alla andra mångmiljonärer i i-landet Sverige som knappt skulle överleva om de inte fick weekendshoppa då och då i London. Och jag menar, i Stockholm kanske man kan få tag på vilken Michael Korsväska man vill, men utbudet på LV är faktiskt bättre i London. En nödvändighet helt klart, närmast men mänsklig rättighet. Klart hon ska slippa flygskammen och vila upp sig så att HON ska orka skamma alla de som inte tycker som henne om BDSM, rättssystemet, mm etc.
Citera
2019-10-03, 12:31
Medlem
Den enda som skulle bemöta all slags icke-uppbackning av värdelöst Krösamaja-skvaller om FV med ”du måste ju VA FV själv, din hysterika” är väl CW. Vem fan (förutom iofs högertroll) bryr sig så mycket om FV att dom måste gå och snacka substanslös skit om honom på skvallerforum och sen attackera dom som invänder?
Du berättar inte vad du vet och sett, du ANTYDER saker på ett väldigt vagt och manipulativt sätt. Att du ”umgåtts i samma kretsar”, alltså har du inte ens umgåtts med honom och väldigt många ljuger och överdriver på Flashback så det du menar kan vara att en fd bekant till dig som inte ens minns dig gick på samma folkhögskola som FV innan hans karriär ens startade och att du vet att det var mycket alkohol, cannabis och hångel hit och dit på deras fester...
So what? Jag bryr mig inte om du så sett honom däckad på trottoaren för 20 år sen, om han raggat på din kompis eller om han skrikit ”skål för min kuk” i baren när du hört, det har absolut ingenting med Cissis anklagelser att göra och det har inte med tråden att göra heller.

Citat:
Är det här FVs egna Flashbackkonto månne? Jag berättar vad jag vet och vad jag sett. Om du inte gillar det så behöver du inte lägga nån vikt vid det, din hysterika.
Citera
2019-10-03, 12:32
Medlem
Citat:
Javisst, man måste ju få komma bort från städhjälpen, barnflickan, 200 kvadratsvåningen på Södermalm och de svåra besluten om hur alla miljonerna ska investeras. Handhjärta och styrkekramar till Cissi och alla andra mångmiljonärer i i-landet Sverige som knappt skulle överleva om de inte fick weekendshoppa då och då i London. Och jag menar, i Stockholm kanske man kan få tag på vilken Michael Korsväska man vill, men utbudet på LV är faktiskt bättre i London. En nödvändighet helt klart, närmast men mänsklig rättighet. Klart hon ska slippa flygskammen och vila upp sig så att HON ska orka skamma alla de som inte tycker som henne om BDSM, rättssystemet, mm etc.

Nu syftade jag mer på den fullkomliga hysteri och dubbelmoral som väldigt många lider av i nuläget i miljöengagemanget. Vissa är inte bättre än Wallin, till att klanka på andra. Vad jag än tycker om det hon gjort mot Virtanen så unnar jag henne att få komma bort på semester innan rättegången. Hon har satt sig i en mycket obekväm sits och jag tror inte hon mår så bra heller.

Ja, varför skulle Wallin sitta i en panel och diskutera BDSM? Hon verkar bara varit jobbig där och tänkte inte på att det finns kvinnor som gillar det där också, men nej enligt henne är kvinnor ALLTID offer.
Senast redigerad av Ajara 2019-10-03 kl. 12:47.
Citera
2019-10-03, 13:38
Medlem
Citat:
Nu syftade jag mer på den fullkomliga hysteri och dubbelmoral som väldigt många lider av i nuläget i miljöengagemanget. Vissa är inte bättre än Wallin, till att klanka på andra. Vad jag än tycker om det hon gjort mot Virtanen så unnar jag henne att få komma bort på semester innan rättegången. Hon har satt sig i en mycket obekväm sits och jag tror inte hon mår så bra heller.

Det var ju inte så längesen hon satt och orerade i en lång post på Insta om hur hon inte åt kött eller mjölkprodukter, aldrig köpte nya kläder, tillät sig en flygresa om året, bla bla bla. Nästa vecka sitter hon och käkar fish&chips i London.

Det är naturligtvis inte samma sak som att ta livet av ett barn eller nåt, men det är ändå slående hur jävla psycho hon och hennes följare är, när hon tror att hon kan lägga ut båda sakerna med kort mellanrum inför 100 000 följare och tycka att det går ihop, liksom. Och för 99000 av de där psychona så gör det ju på nåt sätt det ändå. Hycklande jävla batikhäxa av värsta sorten, och de flesta av hennes följare också.
Citera
2019-10-03, 16:10
Medlem
Citat:
Det var ju inte så längesen hon satt och orerade i en lång post på Insta om hur hon inte åt kött eller mjölkprodukter, aldrig köpte nya kläder, tillät sig en flygresa om året, bla bla bla. Nästa vecka sitter hon och käkar fish&chips i London.

Det är naturligtvis inte samma sak som att ta livet av ett barn eller nåt, men det är ändå slående hur jävla psycho hon och hennes följare är, när hon tror att hon kan lägga ut båda sakerna med kort mellanrum inför 100 000 följare och tycka att det går ihop, liksom. Och för 99000 av de där psychona så gör det ju på nåt sätt det ändå. Hycklande jävla batikhäxa av värsta sorten, och de flesta av hennes följare också.

Ja det instämmer jag i. "Batikhäxa" är dock ett lite förlegat ord och de som fick det ordet på sig är nog mer sympatiska än Wallin är nu. De var i alla fall intresserade av andra kulturer och allmänt flum, Wallin är ju mest uppe i sig själv. Väldigt psykiskt instabila människor blir fruktansvärt självupptagna, tankarna räcker inte längre än till dem själva på grund av det inre kaoset. Att människor saknar vett att se hur pass kraftigt hon skiftar i åsikter hon predikar ut från dag till dag får väl skyllas på någon slags samtidssjuka. Eller en radikalfeministisk psykos.

Kanske ska man se på Wallin som en sektledare där följare hjärntvättats på nätet istället för på en avlägsen farm. Där Wallin ses som en frälsare som aldrig kan ha fel i någonting. Kanske blir det i slutändan ett stort kollektivt självmord, där alla klär sig i knallrosa knytblusar innan de tar sig av daga.
Senast redigerad av Ajara 2019-10-03 kl. 16:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in