2013-04-06, 18:14
Medlem
Jag brukar lyssna på Radio 1 när jag har haft en jobbig dag och då lyssna jag helst på hennes program. Hon är så korkad att man inte kan bli arg, det är ren lyteskomik, jag skrattar så tårarna sprutar när denna galna och obildade människa tar till orda. Rekommenderas. Men ta inget som sägs i hennes program på allvar, då finns risk för hjärnblödning eller magsår.
Citera
2013-04-07, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Jag brukar lyssna på Radio 1 när jag har haft en jobbig dag och då lyssna jag helst på hennes program. Hon är så korkad att man inte kan bli arg, det är ren lyteskomik, jag skrattar så tårarna sprutar när denna galna och obildade människa tar till orda. Rekommenderas. Men ta inget som sägs i hennes program på allvar, då finns risk för hjärnblödning eller magsår.
Om du vill skratta i 2 timmar till ska du även lyssna på experten Eva Ruuz. Parodi på högsta nivå.
Senast redigerad av gurkelurkan 2013-04-07 kl. 14:31.
Citera
2013-04-07, 15:32
Medlem
xcvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Om du vill skratta i 2 timmar till ska du även lyssna på experten Eva Ruuz. Parodi på högsta nivå.
Ja den gamle juden och maoisten Areselberg har verkligen samlat en del konstiga typer runt sig för att göra ett radioprogram. Men det är ju så här han vill ha det, provocera till en viss gräns och sedan lägga locket på. Hans nuvarande kolleger i radion är förmodligen enbart där för att, inte på egentliga meriter, för att just provocera den som lyssnar. Cissi Wallin låter som en turbokäftad Sanna Bråding strax innan hon greps för kokaininnehav. Kärringen Eva Ruuz är ju ett kapitel bara för sig. En förgrämd kvinna som blivit övergiven och sviken av sin man bara några timmar efter att dom gift sig. Hon är nästan lika snabb som sin yngre kollega Cissi Wallin att dra förhastade slutsatser. Hur gammal är förresten Eva Ruuz, annat än att man kan se att bäst före datum gått ut för länge sen.
Citera
2013-04-07, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xcv
Ja den gamle juden och maoisten Areselberg har verkligen samlat en del konstiga typer runt sig för att göra ett radioprogram. Men det är ju så här han vill ha det, provocera till en viss gräns och sedan lägga locket på. Hans nuvarande kolleger i radion är förmodligen enbart där för att, inte på egentliga meriter, för att just provocera den som lyssnar. Cissi Wallin låter som en turbokäftad Sanna Bråding strax innan hon greps för kokaininnehav. Kärringen Eva Ruuz är ju ett kapitel bara för sig. En förgrämd kvinna som blivit övergiven och sviken av sin man bara några timmar efter att dom gift sig. Hon är nästan lika snabb som sin yngre kollega Cissi Wallin att dra förhastade slutsatser. Hur gammal är förresten Eva Ruuz, annat än att man kan se att bäst före datum gått ut för länge sen.
Inte nog med att experten blev dumpad på bröllopet utan hon gifte om sig med snubben några år senare för att skilja sig igen.
Kvinnan är precis som sin kollega Cissi hulkande när dom rabblar upp sina vilsna tankegångar i etern samtidigt som dom snubblar på orden så tungan roterar i sidled.
Aschberg har nog som du skriver en baktanke med att dessa tokstollar jobbar på stationen för då blir han ju själv en hero och framstår som superintellektuel.. Fylking är ju känd som en pajas och Kim Kärnfalk en slags korsning mellan karl och fruntimmer. Aschberg blir automatiskt snyggare.

Relationsexperten skulle bedömas vara mellan 60-67 år men är tydligen bara 53. Blir så då man har psykiska problem samt svårt med relationer. Sen har hon ju pluggat samt jobbat på varenda mottagning i världen och tagit examen. Det är militära, idrotten, bup, chef hit och dit, hemmafru, och jag vet i fan alla instanser som rabblats upp. Inte konstigt människan blivit gammal och gaggig.
Senast redigerad av gurkelurkan 2013-04-07 kl. 17:34.
Citera
2013-04-08, 15:37
Medlem
fjolla666s avatar
Lyssnade på en repris om mäns näthat emot kvinnor men Cissi Wallin. Roligaste var det när hon ringde upp och konfronterade en av dom som skrivet elaka saker både på sin blog och twitter om henne.
Självklart förnekade fegisen allt. 2 minuter efter samtalet togs twitterkontot bort. Haha!
Är det någon som vet vilken killen är? Han jobbar tydligen på ett känt stort statligt bolag och sitter och näthatar på arbetstid.

Och till dig Cissi, du sa ju att du läser här. Stå på dig, du är en grym programledare.
Senast redigerad av fjolla666 2013-04-08 kl. 15:42.
Citera
2013-04-11, 16:12
Medlem
Cissi låter brunstig varje gång Hector ringer. Hector själv låter som en fjolla.
Citera
2013-04-11, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Cissi låter brunstig varje gång Hector ringer. Hector själv låter som en fjolla.

Haha! Kan ingen bara banna han Hector och hans tramsiga åsikter och slutsatser?
Citera
2013-04-16, 00:00
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Haha! Kan ingen bara banna han Hector och hans tramsiga åsikter och slutsatser?

Äsch! Skärp er grabbar.. Ni är nog ensamma om att tycka det.
Citera
2013-04-16, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Äsch! Skärp er grabbar.. Ni är nog ensamma om att tycka det.

Tveksamt.

Hector känns som en småpretantiös filosof-chileno som jobbar på nåt mejerilager utanför Stockholm på dagarna. Hemma sitter lätt korpulent chileno-fru samt fyra-fem latinoungar. Hector är lite trött på alla dessa samtidigt som han har en lätt böjelse för bleka västerländska kvinnor (Cissi Wallin). På lunchrasterna ringer han till Cissi och kuttrar sitt hjärta. Allt insupes av fröken Wallin med öppen famn. Rätt var det är kommer Hector dyka upp utanför hennes bostad med rosor varpå Cissi kommer ringa Aftonbladet och ge dom nyhetsstoryn att hon blir förföljd av sina fans. Mark my words!!
Citera
2013-04-16, 11:33
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Cissi syns i efter tio just nu och jag blev lite fundersam.
När texten med hennes namn dyker upp när hon pratar står det "Expert sociala medier".
Är hon självutnämnd expert eller vad är det fågan om? Vad är det för titel? Hur får man den?

Ser hon sig själv som expert för att hon twittrar några gånger om dagen?
Senast redigerad av Vicious-Macki 2013-04-16 kl. 11:56.
Citera
2013-04-18, 02:42
Medlem
Pizzeria-Vetarns avatar
Ojoj denna kvinna verkar hatad ifall man läser dom 3 sista sidorna..

Men är det bara jag som tycker hon är otroligt vacker och karismatisk?
Citera
2013-04-18, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pizzeria-Vetarn
Ojoj denna kvinna verkar hatad ifall man läser dom 3 sista sidorna..

Men är det bara jag som tycker hon är otroligt vacker och karismatisk?

Hon är inte den skarpaste kniven i lådan, men jag hade lätt spenderat ett par timmar mellan lakanen med henne bara hon höll tyst. Det är nåt attraktivt med henne, helt klart. Troligen lider jag av någon diagnos men det får jag leva med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in