2013-02-26, 12:46
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Man kan ju uppskatta lyteskomik och garva åt eländet... Jag läser ju t.ex. Frida Jönsons kolumner i Metro där hon emellan åt hyllar killar som Liam Norberg som förebild.
Sen har du givetvis rätt i att det är en form av självskadebeteende, för man plågar verkligen sig själv. Dock vill jag inte kalla det patetiskt.
Haha. Det gör jag med!

Kan man vara nykter alkoholist och dricka endast en eller två glas vin utan att det leder till det tidigare missbruket?
Hon tar i lite i sina diagnoser om sig själv verkar det som. En alkoholist kan inte göra så, vad jag förstår?
Citera
2013-02-26, 14:16
Medlem
bugulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Har man tråkigt nån gång rekommenderas ett avsnitt i Debatt där Richard Ohlsson bara genom att vara enkel och rak totalt klär av den märkliga människan Wallin.

Att det övervägande är stollar som får plats i SVT:s debatt är bästa förklaringen till att hon fick vara med här, i ett fruktansvärt lite engagerande ämne. Hon var så pinsamt dålig att t o m programledarinnan Belinda såg det

http://www.youtube.com/watch?v=XH1dIh40tYY

Hahahahaha, herregud vilken blåst människa.

Rickard ägde ut henne verbalt och hon förväntade sig uppenbarligen inget mothugg.
Citera
2013-02-27, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bugulu
Hahahahaha, herregud vilken blåst människa.

Rickard ägde ut henne verbalt och hon förväntade sig uppenbarligen inget mothugg.
Kvinnan måste ha jätteproblem med sin psykiska hälsa. Hon pickar med huvudet som en HEN och nu fattar jag att hon menar sig själv varje gång hon säger hen.Kan ingen ta bort denna människa från våra radioapparater? Vem orkar höra hönan kackla varje dag med repris på kvällen i radio ett?
Citera
2013-02-28, 09:18
Medlem
Haha, så jäkla ägd! Bra Rickard!

Reflektioner:

precis innan hon ska få ordet så riktigt ser man hur hon laddar och bubblar av glädje för att få prata lite i rikstäckande television.

hon "guppar" på huvudet i sidled. nervösa tics?

hon lyckas slänga ut sig att hon hoppas jobba på teve inom några år.sen en direktsänd jobbansökan i princip. ganska så pinsamt.
Citera
2013-02-28, 11:46
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Haha. Det gör jag med!

Kan man vara nykter alkoholist och dricka endast en eller två glas vin utan att det leder till det tidigare missbruket?
Hon tar i lite i sina diagnoser om sig själv verkar det som. En alkoholist kan inte göra så, vad jag förstår?

Beror nog på hur du tolkat "alkoholism" och "alkoholist". Om du menar om en person kan missbruka alkohol för att sedan återgå till normalt bruk är svaret ja. Om personen är djupt fallen i sitt beroende så är svaret nej.

Jag t.ex kan aldrig dricka alkohol säkert igen, det är min absoluta övertygelse. Jag har testat att kontrollera mitt drickande flera år samt varit nykter en längre period och testat igen. Och det misslyckades.

Om Cissi kan det (inte säker på om du menar henne) vet bara hon. Det får hon testa sig fram till själv.
Citera
2013-03-03, 17:37
Medlem
Om Cissi säger att alkisar kan börja dricka fina årgångsviner utan att återfalla så är det så. Cissi vet allting varför vi kan lita på att det går bra.
Citera
2013-03-16, 18:38
Medlem
Kommunistfans avatar
Sätter/satte Cimon Lundberg på feminist fnasket Cissi Wallin ? på alla bilder tillsammans ser dom jävligt sugna ut på varann.
Citera
2013-03-26, 21:43
Medlem
Cissi Wallin twittrar från semestern i USA

"Nu kommer det: jag gillar inte Sverige, fast jag samtidigt älskar mitt Sverige. Men jag klarar inte mentaliteten. Den kväver mig."

"Det kommer nog bli så att jag bor utomlands, sen. Iallafall några år. I Sverige får såna som jag aldrig riktigt full acceptans och plats."

"Hamnade på kafé (Sthlm) m kompis vän för ett tag sen. Hon visste att jag o hennes kompis blivit nära men tittade knappt på mig under 1 h tid"

"Jag har ett sånt "dilemma" nu. En nära persons nära vän tycks ignorera mig totalt, anledning oklar. Jag sträcker ut hand men noll respons."

"Hon verkar inte intresserad av att för god tons skull sträcka ut en hand tillbaka, bara vara öppen och trevlig. Hur gör jag? Börjar skälla?"

"Alla gånger man hamnat med vän på dennes vän(ners) tillställning eller likn och dessa knappt tittar på en. Man är osynlig. Inte en fråga."

Stackarn verkar ha problem med det mesta. Allt hon skriver och tar upp i radio är negativt, problem och saker hon retar sig på.
Citera
2013-03-27, 10:16
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BV56

"Nu kommer det: jag gillar inte Sverige, fast jag samtidigt älskar mitt Sverige. Men jag klarar inte mentaliteten. Den kväver mig."

"Det kommer nog bli så att jag bor utomlands, sen. Iallafall några år. I Sverige får såna som jag aldrig riktigt full acceptans och plats."

"Hamnade på kafé (Sthlm) m kompis vän för ett tag sen. Hon visste att jag o hennes kompis blivit nära men tittade knappt på mig under 1 h tid"

"Jag har ett sånt "dilemma" nu. En nära persons nära vän tycks ignorera mig totalt, anledning oklar. Jag sträcker ut hand men noll respons."

"Hon verkar inte intresserad av att för god tons skull sträcka ut en hand tillbaka, bara vara öppen och trevlig. Hur gör jag? Börjar skälla?"

"Alla gånger man hamnat med vän på dennes vän(ners) tillställning eller likn och dessa knappt tittar på en. Man är osynlig. Inte en fråga."

Stackarn verkar ha problem med det mesta. Allt hon skriver och tar upp i radio är negativt, problem och saker hon retar sig på.

Hon låter ju precis som Marcus Birro när han varit i Rom.
Citera
2013-03-27, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfan
Sätter/satte Cimon Lundberg på feminist fnasket Cissi Wallin ? på alla bilder tillsammans ser dom jävligt sugna ut på varann.

Jag förstår att du menar annat "sätter" men jag tycker Cimon ofta sätter Cissi på plats på ett bra sätt när hon beskriver hur hon högljutt strör nedlåtande kommentarer omkring sig i t ex butiker som Kapp Ahl och Lidl. Synd att Cimon inte var med i programmet när Cissi uttalade sig om "white trash-fetto" som hon sett på tv. Hon uttalar ofta såna vidrigt nedlåtande kommentarer och tar sedan i samma andetag tillbaks dom med att säga att hon vet att det är fel. Som om det skulle ursäkta hur hon uttrycker sig och kablar ut sina fördomar i åsiktsradio...
Citera
2013-03-30, 21:08
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BV56

Vilket lands tv-bolag skulle vilja ha henne? Hon är väl alldeles för flummig och galen för att passa USA:s smak och nåt annat land har jag svårt att hon skulle kunna platsa i? Å andra sidan är hon en korsning av Sarah Palin, Paris Hilton, Kristen Stewart och Sinead O'Connor så en reality show which goes crazy muddafakka skulle inte vara omöjlig
Citera
2013-04-06, 16:36
Medlem
Fy fan! Jag får ångest av att bara se ett flygplan nu då jag vet att Cissi är på väg tillbaka. Det har varit så lugnt och skönt i ett par veckor och stressen har precis lagt sig efter att sluppit höra henne. Mitt blodtryck stiger bara jag tänker på människan och vet att snart kommer det stora könskriget igång i direktsändning där Cissi skriker att vi alla ska gå omkring i långbyxor och vara korthåriga. Skäggiga damer är inte heller något problem för Cissi utan en tillgång i genusdebatten.
Senast redigerad av gurkelurkan 2013-04-06 kl. 16:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in