2013-02-12, 09:24
Medlem
Åh fy fan, detta var också ett sliddjur av rang.
Någon som kan bekräfta att hon är muffdykare?
Citera
2013-02-13, 13:30
Medlem
burberrys avatar
Vad gör människan på sitt arbete? Det verkar som hennes primära arbetsuppgift är att twittra http://twitter.com/cissiwallin
Citera
2013-02-13, 13:48
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burberry
Vad gör människan på sitt arbete? Det verkar som hennes primära arbetsuppgift är att twittra http://twitter.com/cissiwallin

Hon verkar ha hakat upp sig på temat alla hjärtans dag för tillfället.

Det var någon som undrade varför folk läser och ser på det Cissi medverkar i.
För min del är det att jag blir så fascinerad av hur naiv och "duktig och "rätt" en människa kan vara.
Det är det ena dumma påståendet efter det andra som bara hoppar ur munnen på henne.
Citera
2013-02-13, 15:27
Medlem
frantiks avatar
Juste. Hon älskar att hon jobbar inom media. Hon älskar att poängtera vilka kändisar hon är med. I vilka tidningar och tv-program hon syns i. Inte bara på det där sättet att man gör reklam för sitt program eller program man medverkar i. För det är ju såklart inget konstigt tycker jag.
Men det är mer om hon omnämns i tidning, tv eller radio så ska det gärna nämnas någonstas på något av hennes sociala medier.
Hon känns väldigt "media-wannabe". Att hon tror hon är stor del av mediaeliten. Men att hon i själva verket skvalpar i någon lokalradio och syns i några program lite då och då.
Hon vill liksom vara med i det coola gänget i skolan så att säga.
Citera
2013-02-14, 10:40
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEATHSTARR
Lär dig att skija på hat och åsikter.
Det var väl så att jag inte var superseriös i den parantesen heller.
Citera
2013-02-20, 07:34
Medlem
Hycklerska!
Citera
2013-02-20, 14:56
Medlem
Tycker att hon också väldigt ofta poängterar hur mycket vänner hon har.

Om det gäller en stad, tv-kanal, företag eller idrottsförening eller whatever så har hon ALLTID en massa vänner just där. Hon måste vara sjukt poppis alltså!
Citera
2013-02-22, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan
Det är inte hon som anser sig vara överklass, utan hon hade fått en kommentar från en annan person om att hon skulle vara överklass.

Enligt henne själv var det flera personer i hennes omgivning som kallat henne "överklass" och enligt henne själv undrade hon om hon var överklass. Sedan landade hon i att hon nog var överklass för att sedan revidera det hela till att kalla sig övre medelklass.

Så man kan verkligen fundera kring Cissis verklighetsuppfattning. Antar att vi alla har olika syn på klassepitetet, vad är medelklass vs. arbetarklass osv... Jag har min bild klar och enligt mig är Cissi medelklass utifrån arbete, dock inte inkomstmässigt. Hennes inkomster vet jag trots allt inget om, men jag är förbannat nyfiken.

Aftonbladet har precis skrivit om Pär Lernströms inkomster... Han plockade 2011 ut 520.000kr i lön samt 143.000kr i aktieutdelning från sitt AB. Betänk vad Lernström gjort jämfört med Cissi. Har svårt att tänka mig att hon ens är i närheten av 400.000kr i lön och aktieutdelningar lär inte vara att tänka på.

Tycker Cissi är ett förbannat intressant fenomen, det är därför jag intresserar mig... Jag vill inte smutskasta henne även om det nog ser ut som det med tanke på mina inlägg. Lyssnar på henne dagligen (för lyteskomikens skull) och häpnar varenda dag. Törs knappt tänka mig hur det kommer låta och se ut ett år framåt i tiden.
Citera
2013-02-22, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuminorBase
Är CW nykter? Hon gick ju ut med buller och brak om sin alkoholism i tidningen.
Så är hon nykter idag?

Nope... Hon är numera inte alkoholist enligt egen utsago. Numera uppskattar hon ett glas fint vin eller två. Man kan ju även här påtala den skeva verklighetsuppfattningen, enligt Cissi blir en alkoholist full enbart av att "lukta på alkohol".
Citera
2013-02-22, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackMamba007
Jag tror att de som skriver skit om CW här egentligen är bittra över att de inte själva lyckats bättre, avundsjuka på att CW får sin röst hörd (ni hör den iallafall, hon hör inte er) och att hon är en någorlunda offentlig person, "innan kärleken kommer hatet". Och ifall hon har annorlunda åsikter än er eller utrycker de antingen klumpigt men FRITT är väl bättre än som t ex i Ryssland där journalister tvingas berätta "sin" åsikt.

Vem har egentligen skrivit skit om CW? De flesta inläggen handlar ju om saker hon själv sagt och med de saker hon får sagt kan jag lova att jag inte är avundsjuk.

Tror du saknar lite historia om CW för att förstå vad det är för typ av människa tråden handlar om.
Citera
2013-02-22, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atrix
Bara idioter lyssnar på och läser något av en person de hatar gång på gång. Ogillar man vad någon säger och läser i media filtrerar man bort det. Man kan visst diskutera vad personen i fråga har sagt om man anser att personen sagt något galet, men har man inställningen som många har här, så sluta upp och lyssna så slipper ni henne, men man förstår ju att många här lyssnar för att dom gillar ju att plåga sig själva, dom gillar att bli upprörda.. patetiskt..

Man kan ju uppskatta lyteskomik och garva åt eländet... Jag läser ju t.ex. Frida Jönsons kolumner i Metro där hon emellan åt hyllar killar som Liam Norberg som förebild.

Sen har du givetvis rätt i att det är en form av självskadebeteende, för man plågar verkligen sig själv. Dock vill jag inte kalla det patetiskt.
Citera
2013-02-23, 08:12
Medlem
Hörde henne på radio 1 igår , en lyssnare ringde in och frågade varför hon bara tar upp negativa saker/ämnen hela tiden . Då lackade hon ur och erbjud lyssnaren att ta hennes plats en dag och sa citat: " hur jävla intressant hans program skulle bli". Han avböjde . Sen var CW sur resten av programmet och skällde på allt och alla.
Hennes program ser jag som ett rent nöjesprogram, det kan inte kallas journalistik

Eller..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in