Citat:
Ursprungligen postat av
Ajara
Jag är mer nyfiken på CWs framtid. Vad kommer det bli av henne? Blir hon en ny Unni Drougge? Men det är klart de böcker som skulle kunna bli ekar väl bara bort i cyberrymden.
Det är rätt uppenbart att Cissi är totalt körd på mediemarknaden i Sverige. Det finns nog ingen som vill anställa henne och har hon tur så kan hon bli en kuriosa som då och då får vara med i Malou, men till och med det verkar mer och mer långsökt. Alla som verkar ha samarbetat med henne verkar mer eller mindre inte ha med henne och göra. De som vågar prata ut offentligt om det säger att de aldrig upplevt något liknande (och då inte i positiv mening).
Böcker? Cissi har inte tålamodet att sätta sig ner och skriva en bok. Det tar faktiskt ett visst fokus att göra det och en förmåga att lägga upp sin fritid. Jag tror hon helt enkelt kommer att bli mer och mer en interneträttshaverist som sitter dag ut och dag in och krigar mot allt och alla.
Sorgligt.
Edit: jag får också intrycket av att Cissi har blivit mer oförblommerad i sina lögner, speciellt om det inte är sant att hon ens pratat med denna tjej. Kanske är det för att ingen tidigare vågade konfrontera henne med hennes lögner och nu faller hela fasaden i öppen ridå, kanske är det för att hon själv känner att hon inte har något att förlora längre.