Citat:
Ursprungligen postat av
Raus_bitte
Gud vad du är dum i huvudet.
Min poäng var att strypsex (eller breath play) inte nödvändigtvis behöver innebära att man är oförmögen att prata. Ett lätt tryck med handen precis nedanför halsen kan räcka. Bara att känna handen där kan räcka. Breath play innebär alltså inte alls "alltid" en risk att luftvägarna blockeras helt.
Dessutom: jag nämnde specifikt icke-verbal kommunikation som alternativ, så vad fan tjafsar du med mig om? Jävla riks-pucko.
För att du trots att du förstår att icke-verbal kommunikation är säkrare och förstår min poäng; känner dig tvingad att tala om för mig att ett safe-word är ett bra alternativ ändå.(?)
Om du känner att det är vettigare, kör för all del. Vem vet, det kanske är rent evolutionära skäl, nån form av urvalsprocess; som gör att vi tänker olika här?
Edit: Jag tror att Cissi är körd på riktigt nu, de utpekade kommer garanterat inte släppa den här attacken. Det kommer eskalera och sluta med att Cissi ballar ur så totalt att det inte finns någon återvändo ..Att spela så här högt är som att ha strypsex med ett safe-word som säkerhetsåtgärd. Typ. Lika riskabelt iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
I övrigt tycker jag det börjar bli lite väl mycket sexprat i tråden, till den grad att jag överväger att plocka fram rottingen för att styra upp läget.
Försök kontrollera mig, Sir! 💦