2019-12-09, 20:45
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Till slut blir det ett problem för Instagram, vips har Pissi-Cissi blivit av med konto och 95k följare.

Förmodligen det enda som skulle vara avskräckande för hennes del
Citera
2019-12-09, 20:48
Medlem
Men kvinnor ljuger väl inte om sånt här....
Citera
2019-12-09, 20:52
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Jag kände tidigare att den här konfliken var en win win men inser nu att Virtanen anses som helt friad för sitt svinaktiga betende under tiotalet år. Att lögnaren Cissi fälls känns bra men att Virtanen nu ska anses som helt friad känns inte bra. Han har betett sig som en skitstövel länge och borde förpassas ut i rännstenen.
Senast redigerad av Onkel-Ben-ny 2019-12-09 kl. 20:56.
Citera
2019-12-09, 20:53
Bannlyst
Så jävla skönt att batik-häxan blev dömd!
Citera
2019-12-09, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag kände tidigare att den här konfliken var en win win men inser nu att Virtanen anses som helt friad för sitt svinaktiga betende under tiotalet år. Att lögnaren Cissi fälls känns bra men att Virtanen nu ska anses som helt friad känns inte bra. Han har betett sig som en skitstövel länge och borde förpassas ut rännstenen.
Kanske ändå en gudomlig rättvisa. Cissi fick en styver av Fredrik och Fredrik fick 90000sek av Cissi.
Citera
2019-12-09, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibis99
Men kvinnor ljuger väl inte om sånt här....
Det spelar ingen roll om det är sant eller inte. Straffansvar gäller oavsett om den uppgift man sprider är sann eller inte. Det är själva spridningen, och syftet med spridningen, som är brottet.
Citera
2019-12-09, 21:07
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Bara det att inget är bevisat.

Vad som sagts är att man inte får nämna namn ifall motsatsen inte är bevisad, och även kanske ifall där den är det.

Virtanen är förstås en skit, och allt det här hände, men som vanligt kommer lagen in och skiljer mellan rätt och rättvisa.

Vad är det du inte förstår med att det hon råkade ut för var jobbigt. Du är den som säger att man skall bliv våldtagen eller sönderslagen och att man skall hålla käft. Riktigt uselt.

Du och Virtanen duger inte ens till vägfyllning.
Om man blir "sönderslagen" så är nog bevisläget ganska gott. Blir man våldtagen så finns det ju även bevis att säkra, men kanske inte decennier i efterhand. Blir du utsatt för brott, kontakta omedelbart polisen.

"Bortträngda minnen"
Citera
2019-12-09, 21:07
Medlem
Problem för Cissi, eller?

Instagram
Terms of Use
6. You may not use the Instagram service for any illegal or unauthorized purpose. International users agree to comply with all local laws regarding online conduct and acceptable content.
...
15. Violation of any of these agreements will result in the termination of your Instagram account.
https://www.instagram.com/about/lega...nuary-19-2013/
Citera
2019-12-09, 21:14
Medlem
Stämmer det att CW har blivit våldtagen å sen skrytit/skrutit( hur fan stavar man) om att hon legat med FV....hur kan hon då tro att hon ska vinna? Märklig kvinna.... äre det här som kallas kvinnlig logik...
Citera
2019-12-09, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Jag läste ditt inlägg så jag har inte missat något. Däremot såg jag inte var det fanns den kopplingen så jag frågade igen. Att det inte ens var en hänvisning var jag inte beredd på men låt gå för det.

Som du säger så var det inte mycket som skulle tala för Cissi Wallin i detta fall när inte ens den nämnda experten på tryckfrihet inte kan motivera det mer än så.

Självfallet kommer lagen inte ändras mer än som det är i dagens läge då det är 8 år bort för att ändra den och utöver det att det snarare är i andra riktningen som det lutar åt att opinionen.

Cissi Wallin kommer att dömas återigen om det tas upp i hovrätten och fortsätter hon sin brottsliga gärning så kan hon ju bli stämd igen och det blir med stor sannolikhet fängelse nästa gång. Efter det blir det nog svårt att vara verksam som det hon är idag.

Nej tvärtom hennes verksamhet kommer uppmärksammas ännu mer. Det enda som egentligen är intressant vilket ni i skvallertrådarna måste tycka också är om man anser att det är grovt förtal när det gäller kända personer. Det betyder att var och varannan här i trådarna skulle fällas för grovt förtal. Det är inte direkt seriöst att se att man då hatar Cissi och minsann är allt i sin ordning osv. Men visst kommer förmodligen Hovrätten också instämma i Tingsrättens bedömning, men det finns alltid en minimal chans att Hovrätten gör en annan bedömning. Det här fallet kan vandra ända till Högsta domstolen, sen anser jag att det är bra att frågorna tas upp. Tja, skriver hon på sida med utgivningsbevis och får juridisk hjälp att uttrycka sig, så stäms hon inte utan då är det JK som granskar. Så tysta någon lär inte ske om man nu trodde det menar jag. Våldtäktspacket ska hängas ut och definitivt en sån som Virtanen.
Citera
2019-12-09, 21:17
Medlem
Oavsett det juridiska så är det ett faktum att Virtanen använt kokain och betett sig som ett svin mot kroganställda och kvinnor jag är så glad att ingen i Sverige vill ta i han med tång
Citera
2019-12-09, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vatskebrist
Fredrik fick 90000 och Cissi fick en styver.

Kräket begärde 260000 så det fick han inte och han har inte fått något ännu så vi får vänta på en Hovrättsdom minst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in