2019-11-07, 13:07
Citat:
Ursprungligen postat av Habakuck
Fanboy butthurt

Vem bryr sig? Oj oj. Du har ingen tjej va?

Ponera att hon kanske inte är så pigg på att Henrik poddar med någon som han varit otrogen med och sen inte berättat om på snart tre år och dessutom åkt ner till Stockholm och krökat med regelbundet (december 2016 till nu, du läser eller räknar illa befinner du dig i affekt eller något?)

Jag kan ge dig en maskad version från i måndags.

https://minfil.com/9ep0g0A9n9/Herik03_png

Det är klart att jag inte ljuger om att allting finns dokumenterat.

Samtidigt har jag ingen direkt sida i den här historian utöver lojalitet till min uppdragsgivare och att jag tycker att det är oerhört barnsligt allting alla inblandade sysslar med, man ska visa hänsyn och inte sitta och skrika åt varandra på internet. Det skapar ett dåligt samhällsklimat.

Haveristerna gjorde för övrigt en stor sak av att skaffa Instagram och börja lusa ner diverse feministers kommentarfält.

Du är dåligt underrättad och du verkar ha svårt att ta in det här.
Citera
2019-11-07, 13:12
Medlem
Chozos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mensflytning

Ponera att hon kanske inte är så pigg på att Henrik poddar med någon som han varit otrogen med och sen inte berättat om på snart tre år och dessutom åkt ner till Stockholm och krökat med regelbundet (december 2016 till nu, du läser eller räknar illa befinner du dig i affekt eller något?)

Samtidigt har jag ingen direkt sida i den här historian utöver lojalitet till min uppdragsgivare och att jag tycker att det är oerhört barnsligt allting alla inblandade sysslar med, man ska visa hänsyn och inte sitta och skrika åt varandra på internet. Det skapar ett dåligt samhällsklimat.

Haveristerna gjorde för övrigt en stor sak av att skaffa Instagram och börja lusa ner diverse feministers kommentarfält.

Men Cissi har ju en massa väldokumenterade hot från Henrik mot kvinnor? Varför inte alnmäla honom för det och få honom fälld istället för detta? Såvida det hon sa inte var total bullshit och måste ta till privata angelägenheter istället då.

Visst är det svinigt mot sambon om det nu är sant men det är ju inte i närheten av något som Cissi utsätter folk för på löpande band.
Citera
2019-11-07, 13:15
Medlem
Citat:

Så då har du en uppdragsgivare? Och ditt uppdrag är att kasta skit på haveristerna? Bra att du äntligen är tydlig med ditt syfte, vågar du skriva vem din uppdragsgivare är? Tycker det är betydligt viktigare fråga än vad Henrik gjort eller inte gjort!
Citera
2019-11-07, 13:16
Citat:
Ursprungligen postat av Habakuck
Intressant sidospår det där förresten att hon (i hård konkurrens) den absolut dummaste fittjäveln i Della Q ska sparka på folks familjemedlemmar för lite kritik. Det är fan Cissi Wallin-klass på det.

Kan väl hålla med om att det var lite grova tillmälen, och dumpen (som sen togs bort) var onödig. Men Myra kan vara så jävla mallig ibland så jag förstår om man lackar ur på henne.
Citera
2019-11-07, 13:18
Medlem
Citat:

Nej, jag har en fru. Hurså? Vad är det med ditt sjukliga intresse för folks privatliv egentligen? Är det nån sjuk kink du har?

Citat:

Jaha, Henrik har varit otrogen för några år sen. Wow, så hemskt! Men du, den där skiten du hävde ur dig om Myras utpressning till jobb då? Det är tredje ggn jag ställer frågan nu.

Eller att det här skulle vara hemligt för hans sambo ens, det kan ju vara att han inte vill att det ska dras ett varv offentligt bara.

Citat:

Samtidigt är det inte jag som kommer med en massa påståenden, det är du. "Tomma tunnor slamrar mest", brukar man väl säga, och det slamras och sprattlas en hel del från ditt håll.

Bla bla bla samhällsklimat, en grundläggande sak är att man står för bevis för det man påstår - i det här fallet är det du. Hade jag t ex påstått att du sålde Rohypnol utanför en fritidsgård, ja då hade jag kommit med belägg för det om jag hade velat bli trodd. Du bör göra samma, för du vill väl ha ett bra samhällsklimat?
Citera
2019-11-07, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moraltanten
Så då har du en uppdragsgivare? Och ditt uppdrag är att kasta skit på haveristerna? Bra att du äntligen är tydlig med ditt syfte, vågar du skriva vem din uppdragsgivare är? Tycker det är betydligt viktigare fråga än vad Henrik gjort eller inte gjort!

Oavsett vad MF svarar/förnekar är väl detta pinsamt tydligt?

Även standardkommentaren "tro vad ni vill" känns som den ligger laddad i loppet.

Samtliga inblandade i den här soppan borde bidra till en bättre värld och gemensamt bara ta sig själva offline för att aldrig mer återkomma.

Jösses Amalia vilken hönsgård av dagisnivå det är på den här skiten!

Cissis värsta mardröm måste vara att vara/bli irrelevant och tyvär för resten av mänskligheten kommer hon spendera sitt liv på att undvika det (och misslyckas)

Det är synd om människan (inte Cissi utan mänskligheten)
Citera
2019-11-07, 13:20
Medlem
BigFatCones avatar
Är inte stora delar av den här diskussionen mer passade att föra i (FB) Haveristerna istället?
Citera
2019-11-07, 13:24
Citat:
Ursprungligen postat av Chozo
Men Cissi har ju en massa väldokumenterade hot från Henrik mot kvinnor? Varför inte alnmäla honom för det och få honom fälld istället för detta? Såvida det hon sa inte var total bullshit och måste ta till privata angelägenheter istället då.

Visst är det svinigt mot sambon om det nu är sant men det är ju inte i närheten av något som Cissi utsätter folk för på löpande band.

Det var total bullshit. Henrik var lite påstridig mot skattemedelslösarna i Make Equal och blev till och med polisanmäld för ofredande för att han dök upp på en av deras föreläsningar. Han gjorde kontaktförsök på flera sätt och accepterade inte att han inte fick svar, tror ändå inte det var mer än 5 försök på olika sätt, men vet ej. Polisanmälan las ned.

Han har ett hetsigt sätt och backar inte i diskussioner, t.ex. om man ska skriva ut ordet neger när man citerar andra eller pratar om ordet i sig. Det har gjort en del "rasifierade kvinnor" avogt inställda till honom.
Citera
2019-11-07, 13:26
Citat:
Ursprungligen postat av Chozo

Det kan inte jag svara på.

Däremot vet jag att det här handlade om att få bli lämnad ifred ifrån människor som hon uppfattade trakassera henne.

Att granska hennes förehavanden är en sak, att skapa hatgrupper med nidbilder och konton som uteslutande går ut på att håna henne och se att allting utgår ifrån Haveristernas olika verksamheter på nätet och att se olika namn återkomma i de sammanhangen under flera års tid fick henne väl att lacka ur, vad vet jag, hon brukar svara folk som ställer direkta frågor till henne har jag sett så jag får hänvisa dit så att säga.
Citera
2019-11-07, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coden-reborn
Oavsett vad MF svarar/förnekar är väl detta pinsamt tydligt?

Även standardkommentaren "tro vad ni vill" känns som den ligger laddad i loppet.

Samtliga inblandade i den här soppan borde bidra till en bättre värld och gemensamt bara ta sig själva offline för att aldrig mer återkomma.

Jösses Amalia vilken hönsgård av dagisnivå det är på den här skiten!

Cissis värsta mardröm måste vara att vara/bli irrelevant och tyvär för resten av mänskligheten kommer hon spendera sitt liv på att undvika det (och misslyckas)

Det är synd om människan (inte Cissi utan mänskligheten)

Det jag menar och vill få fram är att det är viktigt att se vilka medel som tillgrips när denne blir pressad och inte diskutera vem som legat med vem, annars spelar man uppdragsgivaren rätt i händerna. Där ser man hur flashback kan användas för egna syften.
Citera
2019-11-07, 13:29
Medlem
BigFatCones avatar
Om Cissi vill bli lämnad ifred så måste hon lämna andra ifred. Svårare än så är det inte.
Citera
2019-11-07, 13:33
Medlem
Läser man formuleringen i skärmdumpen så verkar det ju snarast som att han, helt privat, snackat färdigt med sin sambo om otroheten, men inte vill att den ska komma ut i offentligheten.

Så, återigen, wow. En gammal UPPKLARAD otrohetsaffär. Det var vad som fanns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in