Citat:
Ursprungligen postat av
Mensflytning
Vem bryr sig? Oj oj. Du har ingen tjej va?
Nej, jag har en fru. Hurså? Vad är det med ditt sjukliga intresse för folks privatliv egentligen? Är det nån sjuk kink du har?
Citat:
Ponera att hon kanske inte är så pigg på att Henrik poddar med någon som han varit otrogen med och sen inte berättat om på snart tre år och dessutom åkt ner till Stockholm och krökat med regelbundet (december 2016 till nu, du läser eller räknar illa befinner du dig i affekt eller något?)
Jag kan ge dig en maskad version från i måndags.
https://minfil.com/9ep0g0A9n9/Herik03_png
Det är klart att jag inte ljuger om att allting finns dokumenterat.
Jaha, Henrik har varit otrogen för några år sen. Wow, så hemskt! Men du, den där skiten du hävde ur dig om Myras utpressning till jobb då? Det är tredje ggn jag ställer frågan nu.
Eller att det här skulle vara hemligt för hans sambo ens, det kan ju vara att han inte vill att det ska dras ett varv offentligt bara.
Citat:
Du är dåligt underrättad och du verkar ha svårt att ta in det här.
Samtidigt är det inte jag som kommer med en massa påståenden, det är du. "Tomma tunnor slamrar mest", brukar man väl säga, och det slamras och sprattlas en hel del från ditt håll.
Bla bla bla samhällsklimat, en grundläggande sak är att man står för bevis för det man påstår - i det här fallet är det du. Hade jag t ex påstått att du sålde Rohypnol utanför en fritidsgård, ja då hade jag kommit med belägg för det om jag hade velat bli trodd. Du bör göra samma, för du vill väl ha ett bra samhällsklimat?