Citat:
Ursprungligen postat av
Mensflytning
Nu måste jag jobba med ett helt annat case, drog över lunchen helt.
Jag tycker att din "uppdragsgivare" är extremt klandervärd som väljer att inte offentliggöra att HJ är våldsam, hotfull och stalkar kvinnor, utan istället fokuserar på en irrelevant påstådd otrihetsaffär. Men det är väl så att din uppdragsgivare som vanligt antingen använder kvinnokampen som ett alibi för att kunna avfärda all kritik mot henne själv, eller ljuger friskt. Först så ett frö om att det pågår fruktansvärda saker, för att sedan "bevisa " någonting helt annat och på så sätt manipulera sina dumma följare till att tro att det finns en sanning i det hon först påstod.
Jag hade inte heller gett mig i kast med en dokumenterat oärlig, gränslös och sjuk person om min familj blev indragen. Pga ovan nämnda taktik. Det är inget som per automatik indikerar att det skulle finnas något att dölja att man backar från en sån situation.
Edit: Jag hade verkligen inte gett mig i kast med en sådan person om hen hade Cissis ekonomiska kapital i ryggen, eftersom "hatisk, gränslös narcissist med obegränsade resurser" -och den fara det innebär- kan likställas med att spela rysk roulette med ett fullt magasin.
Redan nu har hon ju gått över alla acceptabla gränser, vad är nästa steg?