2019-11-07, 13:39
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Habakuck
Läser man formuleringen i skärmdumpen så verkar det ju snarast som att han, helt privat, snackat färdigt med sin sambo om otroheten, men inte vill att den ska komma ut i offentligheten.

Så, återigen, wow. En gammal UPPKLARAD otrohetsaffär. Det var vad som fanns.
Det är väl ändå klandervärt beteende? Om det nu är så irrelevant hade han väl inte behövt backa. Smaska på mjölkigt bröst och knulla beta-fet tjej kostar, om det sker i det fördolda.
Citera
2019-11-07, 13:47
Citat:
Ursprungligen postat av Habakuck
Läser man formuleringen i skärmdumpen så verkar det ju snarast som att han, helt privat, snackat färdigt med sin sambo om otroheten, men inte vill att den ska komma ut i offentligheten.

Så, återigen, wow. En gammal UPPKLARAD otrohetsaffär. Det var vad som fanns.

Min vän, du drar hela tiden nya slutsatser i takt med att du blir matad med information. Som jag sa allting finns dokumenterat men det är just för att personer som du inte ska spekulera och faktiskt ställa till verklig oreda som du får den återhållsamt och i små doser.

Ingenting du har gjort hittills i den här tråden har varit till hjälp för Henrik, hans sambo eller ens Myra. Tvärtom.

Jag ber dig besinna dig lite.

Det är som jag sa inte upp till mig att outa allt material som finns. Mitt uppdrag var att informera om att det fanns något i en skvallertråd och därmed avstyra spekulationer om att Cecilia skulle ha hotat Henriks familj med något speciellt allvarligt. Pinsamt och förmodligen jobbigt, men knappast så att nån skulle behöva vara rädd för sitt liv och sin hälsa eller något kriminellt.

Nu måste jag jobba med ett helt annat case, drog över lunchen helt.
Citera
2019-11-07, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mensflytning
Min vän, du drar hela tiden nya slutsatser i takt med att du blir matad med information. Som jag sa allting finns dokumenterat men det är just för att personer som du inte ska spekulera och faktiskt ställa till verklig oreda som du får den återhållsamt och i små doser.

Ingenting du har gjort hittills i den här tråden har varit till hjälp för Henrik, hans sambo eller ens Myra. Tvärtom.

Jag ber dig besinna dig lite.

Det är som jag sa inte upp till mig att outa allt material som finns. Mitt uppdrag var att informera om att det fanns något i en skvallertråd och därmed avstyra spekulationer om att Cecilia skulle ha hotat Henriks familj med något speciellt allvarligt. Pinsamt och förmodligen jobbigt, men knappast så att nån skulle behöva vara rädd för sitt liv och sin hälsa eller något kriminellt.

Och där kom det! Jag ville inte göra det här men du "tvingade" mig, typiskt för narcissister. Men bra att du outade hur långt din "uppdragsgivare" är beredd att gå för att tysta och skrämma, tror "hon" just gjort ett fett taktiskt misstag .
Citera
2019-11-07, 14:08
Medlem
Hirvis avatar
Så sjukt ändå, Cissi blir granskad för att hon ljuger.
Då fixar hon fram information om att Henko är otrogen.

Så jävla maffia. 50% imponerad. 50% vettskrämd.
Inte konstigt att folk inte vågar ifrågasätta henne.
Citera
2019-11-07, 14:11
Medlem
Vänta nu, har pojkflickan Wallin efter att blivit granskad för sitt totala skitbeteende, otaliga lögner och hyckleri i samtliga hennes woke-feminist projekt som finansierats med tiggeri, nu svarat med att dra in personliga angelägenheter mot personen som granskar henne? Inte nog med detta, hennes soyboy benrangel och förvuxna bebis till man är också med och bråkar med granskarna, dom har till och med hyrt in andra för gräva skit på Henrik och sedan sprida detta i olika kanaler. Fy fan vilka patetiska människor detta är!

Cissi har gjort hela sin karriär på att vara en kämpe för kvinnor personer från lägre samhällsklasser, men nu när någon för första gången granskar denna självutnämnda hjältinna och finner att hon pissar folk rakt i ansiktet och kliver över lik, så kontrar hon med detta? Och hennes patetiska ursäkt till man bara hänger på? Vilka grymt obehagliga människor och rena ärkesvin det är. Med deras moral, konsekvenstänkande och oförmåga att stå för sina egna handlingar så kommer deras söner att växa upp och bli sjukt obehagliga människor också, om inte deras svartavlönande nannys lyckas få in lite sunda värderingar då vill säga.
Citera
2019-11-07, 14:16
Medlem
Det som blir tydligt är att Cissi är störd.

Henriks otrohet är inte relevant i sammanhanget. Låt säja att han haft en kristen podd och predikat monogami, osv. Då hade det varit relevant som motkritik.

Cissi dömmer andra, hänger ut och sprider hat mot privatpersoner.

När hon blir granskad över att hon inte lever som hon lär, utnyttjar kvinnor, så går hon på granskarens privatliv. Mycket stört.

Se istället hur Elaine Eksvärd hanterat Haveristernas kritik, helt klart vuxet og inte lika personlighetsstört.

Man upptäcker en narcissist/psykopat genom att se på dennes handlingar, inte lyssna på hur den presenterar sig själv.
Citera
2019-11-07, 14:23
Medlem
Glitterfeminists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Det är väl ändå klandervärt beteende? Om det nu är så irrelevant hade han väl inte behövt backa. Smaska på mjölkigt bröst och knulla beta-fet tjej kostar, om det sker i det fördolda.

Det hade varit relevant om Henrik exempelvis var en frikyrklig galning som gjort karriär på att fördöma utomäktenskapliga förbindelser och människor som ägnar sig åt dom. Men nu är det ju inte så.

Allt som grävts fram om Wallin är relevant för hennes "gärning". Det hon sysslar med nu förstärker snarare bilden av henne som gränslös jävla galning, något i princip alla som har haft oturen att vistas i hennes närhet vittnar om.
Citera
2019-11-07, 14:25
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfeminist
Det hade varit relevant om Henrik exempelvis var en frikyrklig galning som gjort karriär på att fördöma utomäktenskapliga förbindelser och människor som ägnar sig åt dom. Men nu är det ju inte så.

Allt som grävts fram om Wallin är relevant för hennes "gärning". Det hon sysslar med nu förstärker snarare bilden av henne som gränslös jävla galning, något i princip alla som har haft oturen att vistas i hennes närhet vittnar om.
Håller med om kritiken mot CW.
Citera
2019-11-07, 14:26
Medlem
Någon som kan förklara för mig hur det skulle gynna Cissi Wallin att offentligt förnedra en persons familj? Det här är så efterblivet så att jag inte ens kan förstå poängen.

Man får väl tacka Mensflytning för att hen berättar vad agendan är. Helt ofattbart dumt.
Citera
2019-11-07, 14:30
Medlem
Chozos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargtrojan
Någon som kan förklara för mig hur det skulle gynna Cissi Wallin att offentligt förnedra en persons familj? Det här är så efterblivet så att jag inte ens kan förstå poängen.

Man får väl tacka Mensflytning för att hen berättar vad agendan är. Helt ofattbart dumt.
Skadeskjuten narcissist in action, alla ska dras med i fallet till vilket pris som helst.
Citera
2019-11-07, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vargtrojan

Det är otroligt jobbigt för Cissi att Henrik och Haveristerna har granskat alla hennes projekt och uttalanden, och kommit fram till att Cissi mer eller mindre ljuger om allt och inte har några problem att hugga gamla bekanta i ryggen för att rädda sitt eget skinn, till och med hennes egen svägerska. Eftersom hon inte längre kan försvara sig mot kritiken, som nu får anses vara bekräftad som sann, så måste hon försvara sig på andra sätt och det är genom att attackera granskaren istället för uppgifterna som dom kommer med.

Henrik sade i senaste avsnittet att många dom pratat med hade mycket dom ville berätta om Cissi, men många vågade inte för hon är totalt jävla CP i huvudet, och nu förstår man vad dom menar.
Citera
2019-11-07, 14:36
Medlem
Glitterfeminists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mensflytning

Jag tycker att din "uppdragsgivare" är extremt klandervärd som väljer att inte offentliggöra att HJ är våldsam, hotfull och stalkar kvinnor, utan istället fokuserar på en irrelevant påstådd otrihetsaffär. Men det är väl så att din uppdragsgivare som vanligt antingen använder kvinnokampen som ett alibi för att kunna avfärda all kritik mot henne själv, eller ljuger friskt. Först så ett frö om att det pågår fruktansvärda saker, för att sedan "bevisa " någonting helt annat och på så sätt manipulera sina dumma följare till att tro att det finns en sanning i det hon först påstod.

Jag hade inte heller gett mig i kast med en dokumenterat oärlig, gränslös och sjuk person om min familj blev indragen. Pga ovan nämnda taktik. Det är inget som per automatik indikerar att det skulle finnas något att dölja att man backar från en sån situation.

Edit: Jag hade verkligen inte gett mig i kast med en sådan person om hen hade Cissis ekonomiska kapital i ryggen, eftersom "hatisk, gränslös narcissist med obegränsade resurser" -och den fara det innebär- kan likställas med att spela rysk roulette med ett fullt magasin.
Redan nu har hon ju gått över alla acceptabla gränser, vad är nästa steg?
Senast redigerad av Glitterfeminist 2019-11-07 kl. 15:23. Anledning: Edit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in