2019-11-07, 11:43
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muminfjant
Om Henrik har varit otrogen, vem bryr sig?

Mensflytningar springer uppenbarligen Cissis ärenden och försöker styra narrativet, precis som vanligt med den där manipulativa häxan således. Extremt lol på att Haba skulle ta ansvar för den uthängning som Mensflytningar sysslat med hela morgonen.

Gå och lägg dig.

Håller med dig 100%, och ny har Mensflytning redan skrivit då, Då har Cissi inget kvar mot honom. Om det här är sant
Citera
2019-11-07, 11:47
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mensflytning
Det är inte min sak att avgöra, kanske är det så. Men Cecila har en rättegång framför sig som kommer ha stort medialt intresse.

.

Jo men precis. Rättegången i sig kommer inte handla om hennes trovärdighet men det kommer att vara vad allmänheten bryr sig om.
Nu har Haveristerna visat att hon är en hänsynslös lögnare, då slår hon hänsynslöst tillbaka. Hon visar prov på exakt den mentalitet någon som skulle göra en falskanmälan för våldtäkt skulle ha. Well played Cissi.

Citat:

.

Ingen
Citera
2019-11-07, 11:49
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Nej. Så roligt ska vi inte ha och så illa vill jag inte Henrik och hans sambo.

Jag lämnar tråden, givetvis besegrad och säger istället att time will tell.

(Jag har inte betalt för att sitta här längre)

Du har inget mer att komma med. Så nu låter du istället folk spåna fritt, vilket är mer effektivt om man vill skada en person.

Något är konstigt med det här kontot. Skapades i oktober 2019 och har skrivit majoriteten av sina inlägg i den här tråden.
Citera
2019-11-07, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Du har inget mer att komma med. Så nu låter du istället folk spåna fritt, vilket är mer effektivt om man vill skada en person.

Något är konstigt med det här kontot. Skapades i oktober 2019 och har skrivit majoriteten av sina inlägg i den här tråden.
Hen gjorde en hastig sorti iaf, mission accomplished eller?
Citera
2019-11-07, 12:12
Medlem
Citat:
Nej. Så roligt ska vi inte ha och så illa vill jag inte Henrik och hans sambo.

Jag lämnar tråden, givetvis besegrad och säger istället att time will tell.

(Jag har inte betalt för att sitta här längre)

Som jag trodde, det bidde inte ens en liten tumme.

Vem fan bryr sig om vem som låg med vem för FYRA ÅR SEN? Sånt kan fan knappt hans sambo bry sig i, och var dom ens ihop för fyra år sen?

Sen slogs detta upp som att Myra på nåt skulle ha använt detta som ett sätt att få ett jobb - före mer kvalificerade personer då får man tro. Av denna anklagelse blev det ingenting. Samma med de ytterligare skärmdumparna. Trams.

Jag är inte så säker på att det som presenteras ens är sant, m h t hur Mensflytning ljugit. Och, Henrik Johansson är inte direkt poppis i vissa kretsar, den här borde dykt upp tidigare tycker man. Att det skulle finnas YTTERLIGARE skärmdumpar kan vi helt utesluta, det var bara ett tomt hot som synades.

Och vad uppnås med detta? Även om man godtar det extremt skakiga "bevis" som presenterats så:
1. Finns ju inget hinder för att Henrik fortsätter jobba med granskning bakom kulisserna på olika sätt.
2. Haveristerna som granskat Cissi består av 3 personer. De övriga två då? Ska de lägga sig ner och dö bara för att nån dragit upp lite extremt gammal skit på deras kollega?
Citera
2019-11-07, 12:13
Medlem
Fred Friendlys avatar
Många från Haveristernagruppen här inne som klagar över att folk springer ärenden som själv springer ärenden. Har njutit av att se Cissi krossas men rätt uppenbart att något likt detta är precis vad som får Henrik att backa. *poppar popcorn*
Citera
2019-11-07, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Många från Haveristernagruppen här inne som klagar över att folk springer ärenden som själv springer ärenden. Har njutit av att se Cissi krossas men rätt uppenbart att något likt detta är precis vad som får Henrik att backa. *poppar popcorn*

Spännande formulering. Har han själv sagt att han "backar" nånstans eller vad är det överhuvudtaget som sagts och gjorts? Mig veterligen brukar dessa personer inte apa sig på Instagram mellan poddavsnitten, så vad, exakt, är det som avviker från det normala?
Citera
2019-11-07, 12:40
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Habakuck
Spännande formulering. Har han själv sagt att han "backar" nånstans eller vad är det överhuvudtaget som sagts och gjorts? Mig veterligen brukar dessa personer inte apa sig på Instagram mellan poddavsnitten, så vad, exakt, är det som avviker från det normala?
Han måste ta hand om familjen, det är strikt privat. Kanske någon som dött, men tajmingen är litet väl god för det va? Han måste lösa sin sociala situation och kommer ej vara med och intervjua gardets fd medlemmar. Se där.
Han skriver detta i fb-gruppen
Citera
2019-11-07, 12:45
Medlem
LadyGovirals avatar
Så, "2/3 av Haveristerna är smått klandervärda" verkar vara kontentan av den här hemliga leken. Det var inte så mycket att komma med, men kan givetvis påverka de här människornas relationer och ev. hur deras följare ser dem. Hon kan den här leken, Wallinskan!
Citera
2019-11-07, 13:00
Citat:

Mensflytningar springer uppenbarligen Cissis ärenden och försöker styra narrativet, precis som vanligt med den där manipulativa häxan således. Extremt lol på att Haba skulle ta ansvar för den uthängning som Mensflytningar sysslat med hela morgonen.

Gå och lägg dig.

Fast nu bränner han ju Cissis material genom att släppa det, tror snarare det är någon av Henriks många fiender som tar tillfället i akt.
Citera
2019-11-07, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Han måste ta hand om familjen, det är strikt privat. Kanske någon som dött, men tajmingen är litet väl god för det va? Han måste lösa sin sociala situation och kommer ej vara med och intervjua gardets fd medlemmar. Se där.
Han skriver detta i fb-gruppen

Att han "backar" är alltså att han helt enkelt inte deltar i nästa poddavsnitt då och kanske i övrigt inte är så kommunicerbar? Granskningen av CW fortgår ju i så fall, visserligen utan Henrik Johanssons medverkan. I så fall har ju Cissis hot rent tekniskt inte lett till nånting alls, förutom en del olägenhet för Henrik då. Vilken enorm fail från Cissi Wallins sida i så fall, hon brände allt sitt krut för ingenting.

Citat:
Ursprungligen postat av LadyGoviral
Så, "2/3 av Haveristerna är smått klandervärda" verkar vara kontentan av den här hemliga leken. Det var inte så mycket att komma med, men kan givetvis påverka de här människornas relationer och ev. hur deras följare ser dem. Hon kan den här leken, Wallinskan!

1/3. Påståendena om Myra verkar helt tagna ur luften - möjligen då med undantaget att hon kanske låg med nån som hon visste hade sambo. Påståendet om att hon skulle ha utpressat sig till ett jobb fanns det ju inga bevis för i skärmdumpen.
Citera
2019-11-07, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Fast nu bränner han ju Cissis material genom att släppa det, tror snarare det är någon av Henriks många fiender som tar tillfället i akt.

Hela saken är så klantigt genomförd att man får fundera på om det inte var nån av Henriks vänner som släppte skiten bara för att få det gjort. Om det nu var en så "offentlig hemlighet" så borde det ju läckt för längesen.

Intressant sidospår det där förresten att hon (i hård konkurrens) den absolut dummaste fittjäveln i Della Q ska sparka på folks familjemedlemmar för lite kritik. Det är fan Cissi Wallin-klass på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in