Citat:
Ursprungligen postat av
Mensflytning
Nej. Så roligt ska vi inte ha och så illa vill jag inte Henrik och hans sambo.
Jag lämnar tråden, givetvis besegrad och säger istället att time will tell.
(Jag har inte betalt för att sitta här längre)
Som jag trodde, det bidde inte ens en liten tumme.
Vem fan bryr sig om vem som låg med vem för FYRA ÅR SEN? Sånt kan fan knappt hans sambo bry sig i, och var dom ens ihop för fyra år sen?
Sen slogs detta upp som att Myra på nåt skulle ha använt detta som ett sätt att få ett jobb - före mer kvalificerade personer då får man tro. Av denna anklagelse blev det ingenting. Samma med de ytterligare skärmdumparna. Trams.
Jag är inte så säker på att det som presenteras ens är sant, m h t hur Mensflytning ljugit. Och, Henrik Johansson är inte direkt poppis i vissa kretsar, den här borde dykt upp tidigare tycker man. Att det skulle finnas YTTERLIGARE skärmdumpar kan vi helt utesluta, det var bara ett tomt hot som synades.
Och vad uppnås med detta? Även om man godtar det extremt skakiga "bevis" som presenterats så:
1. Finns ju inget hinder för att Henrik fortsätter jobba med granskning bakom kulisserna på olika sätt.
2. Haveristerna som granskat Cissi består av 3 personer. De övriga två då? Ska de lägga sig ner och dö bara för att nån dragit upp lite extremt gammal skit på deras kollega?