2019-09-25, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
När Kajjan gick ut med de korrekta siffrorna på hur mycket pengar Gardet hade hotade CW med rättsliga åtgärder.
Ibland är det alltså helt rätt att använda rättssystemet för att tysta kvinnor.

Ja, kvinnor ska tystas när de är "osysterliga". Det är t ex alltid osysterligt att kritisera Cissi Wallin.
Citera
2019-09-29, 00:50
Medlem
FV har deltagit i en debatt på Bokmässan ang medier och metoo, nu är CW galet förbannad på sin insta över de kvinnor som intervjuar honom och inte är systerliga nog att anklaga honom för hennes räkning. De borde förstås skrika våldtäktsman och pedofil till honom hela tiden. Sen kan jag ju tycka att han uttalar sig på ett dumt och onödigt ointelligent sätt, men det är ju hans problem. Jag tycker ändå inte att det läge att skämma de kvinnor som intervjuar och debatterar. Men hennes följare är snabba med orden bilder, äckel osv.
Citera
2019-09-29, 00:51
Medlem
*bilder skulle det st
Citera
2019-09-29, 00:53
Medlem
Jävla autokorrekt, vider o inget annat
Citera
2019-09-29, 08:42
Medlem
Jenny.Hanivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baraskoj
FV har deltagit i en debatt på Bokmässan ang medier och metoo, nu är CW galet förbannad på sin insta över de kvinnor som intervjuar honom och inte är systerliga nog att anklaga honom för hennes räkning. De borde förstås skrika våldtäktsman och pedofil till honom hela tiden. Sen kan jag ju tycka att han uttalar sig på ett dumt och onödigt ointelligent sätt, men det är ju hans problem. Jag tycker ändå inte att det läge att skämma de kvinnor som intervjuar och debatterar. Men hennes följare är snabba med orden bilder, äckel osv.
Kan du skärmdumpa och lägga upp detta någonstans för oss som inte har Instagram? Tack.
Citera
2019-09-29, 17:46
Medlem
Dennos avatar
Jag insåg att jag helt plötsligt var bannad från cissi på insta. Undrar vad jag gjort som kan ha orsakat det tro. Gillar mycket av det hon gör men tydligen trampade jag snett på vägen. Tråkigt.
Citera
2019-09-29, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Jag insåg att jag helt plötsligt var bannad från cissi på insta. Undrar vad jag gjort som kan ha orsakat det tro. Gillar mycket av det hon gör men tydligen trampade jag snett på vägen. Tråkigt.

Var glad! Allt som gör att människor är mindre på instagram är bara bra. Du har säkert inte gjort något fel alls. Wallin skjuter nog bara hejvilt omkring sig nu för att hon är helt banans.

Gränspsykotisk tror jag. Om hon hade anat, vilken nedstigning i helvetet hon skulle ordna för sig hade hon aldrig börjat sitt förtalande av Virtanen. Jag tror hon ångrar sig djupt. Vilket hon såklart aldrig skulle erkänna. Vilket liv har hon nu? Fast på instagram blockandes folk. Och då menar jag att hon inte verkar göra så mycket mer.
Senast redigerad av Ajara 2019-09-29 kl. 18:22.
Citera
2019-09-30, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Tidigare har hon ju suttit och kollat upp vilka som lajkat vissa misshagliga inlägg. Bl a var det väl beef med Sigge Eklund för att han lajkat nåt inlägg som Virtanen gjort eller som talade väl om Virtanen, eller hur fan det nu var.

Kom ihåg att hon i radio uppgav att hon bannade folk "mycket sällan".
Citera
2019-09-30, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 11433.08
Vem fan bryr sig om vad du skriver angående det hela, du är inget karaktärsvittne direkt.
Att du umgåtts med han och hans krets säger väl mer om dig om de/han var såna svin. Vad gjorde du åt saken om du nu såg han antasta tjejer?

Du är antagligen en sur sketen feminist som är butthurt bara för att din idol skitit i det blå skåpet.
Ledsen att göra dig besviken, är mer man än du för jag ägnar mig inte åt skvaller och kärringfasoner som du gör.

Ja, jag umgick i dessa kretsar en period i mitt ungkarlsliv, dock så höll jag mig på behörigt avstånd från Fredrik och hans närmsta vänkrets. Jag miss någon gång hur han svinade och jag sa åt honom att lägga av, han bara stirrade som om han inte förstod vad jag menade, då var vi ett par stycken som bad vakterna att slänga ut fanskapet.
Citera
2019-09-30, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esse.v.e
Har du ens träffat honom själv sen 90-talet? Sent 90-tal är nu över 20 år sen. Hur i helvete kan du rättfärdiga att en människa blir av med sitt arbete, att hans barn blir utfrysta i skolan och slutar bli inbjudna på kalas, att han inte kan gå utanför dörren utan att riskera bli misshandlad fysiskt eller psykiskt pga han hade en ”grisig attityd” när han var ung? Wtf?

Var har jag rättfärdigat det? Länka eller framstå som en skvallerkärring.
Citera
2019-09-30, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proctorian
Ledsen att göra dig besviken, är mer man än du för jag ägnar mig inte åt skvaller och kärringfasoner som du gör.

Ja, jag umgick i dessa kretsar en period i mitt ungkarlsliv, dock så höll jag mig på behörigt avstånd från Fredrik och hans närmsta vänkrets. Jag miss någon gång hur han svinade och jag sa åt honom att lägga av, han bara stirrade som om han inte förstod vad jag menade, då var vi ett par stycken som bad vakterna att slänga ut fanskapet.

Har också umgåtts i kretsar kring FV och vet att han är ett ärkesvin. Tvivlar inte en sekund på att han är en våldtäktsman.

Cissi är dock helt jävla bananas också. Likeade en otroligt harmlös kommentar på hennes IG och blev bannad inom några minuter.

Båda två är obehagliga som fan och borde lägga ner sina offentliga karriärer. Även om det vore tråkigt att inte längre kunna följa kaoset.
Citera
2019-09-30, 17:53
Medlem
NoTruces avatar
Synd att hon har privat insta nu. Det lär ju finnas en hel del smaskigt där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in