Citat:
Jag tycker du verkar ha sansat dig mycket. Det är kul att se. Jag har själv blivit utsatt av anonyma användare på Flashback i en tråd som skapades för många år sedan ( inte en skvallertråd). Inte i närheten av denna tråd men där fanns en anonym användare som helt uppenbart var ute för att sabba mitt liv. Hade jag haft resurser och kunskap så hade jag naturligtvis velat veta vem denne någon var.
Och appropå obehaglig. Kan du tänka dig att Cissi upplever några av de som skriver om henne här som obehagliga?
Skillnaden är att Cisdu uppträder under eget flagg och kan ställas till svars. Som anonym användare på Flashback kan man i princip påstå vad som helst utan konsekvenser. Samtidigt så blir anonymitet mer sårbar ju mer man skriver. Det är inget hot utan ren fakta.
Och appropå obehaglig. Kan du tänka dig att Cissi upplever några av de som skriver om henne här som obehagliga?
Skillnaden är att Cisdu uppträder under eget flagg och kan ställas till svars. Som anonym användare på Flashback kan man i princip påstå vad som helst utan konsekvenser. Samtidigt så blir anonymitet mer sårbar ju mer man skriver. Det är inget hot utan ren fakta.
Men jag tror Cissi blir en symbol för mycket av det som är fel i samhällsklimatet för många. Just hur hon inte accepterar kritik utan kör whataboutism HELA TIDEN.
Och när kritiken blir samstämmig och så pass allvarlig att hon faktiskt blir ifrågasatt i stort, ja då ska hon dra in lakejer för att sabba folks liv ungefär.
Och det är en sån tydlig röd tråd, dom hon är emot vill hon ta ifrån inte bara värdighet utan även anställning och socialt liv. Hon nöjde sig inte med att hänga ut Virtanen, hon skulle kolla upp alla som fortsatte ha kontakt med honom, hon skulle veta vilka som gillade hans grejer och hänga ut det också.
Någon ifrågasätter henne eller stöttar någon som ifrågasätter typ Sigge eklund? Nä nu jävlar. Hans fru borde skilja sig.
Hon blockerar folk hela tiden på instagram och tar bort kommentarer som inte passar hennes världsbild vilket också blir Nordkorea-aura eftersom hon inte ifrågasätts.
Genom att JAGA folk för småsaker, för gillningar, för kommentarer. Så sätter hon sig väldigt högt upp på en piedestal. Så när folk jagar henne blir hyckleriet så tydligt, eftersom det då är häxjakt och förtryck och gud vet vad.
Hon utsätter andra för tusen saker som hon sen aldrig accepterar att folk gör tillbaka ens en tiondel av.
Och allt bra Cissi gör, faktiskt gör. Drunknar i allt ruttet hon drar med sig.