2019-03-30, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Vad hände med detta?

https://imgur.com/a/47L0Mz6
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
"Detta" är alltså att hon anklagar Timo Räisänen för att ha tagit henne på muttan, Ebbot Lundberg för att ha tagit henne på brösten, Mikael Persbrandt för att ha tjatat på henne om att få knulla och Thorsten Flinck för att ha skällt ut henne.

Det kan mycket väl vara sant, alltihop. Ingenting har väl hänt, antar jag.

Hon verkar nästan maniskt besatt av att dra på sig förtalsanmälningar. I hennes bubbla är det väl ett sätt att dra till sig sympatier.
Undrar om det enbart är kända män som inte kan motstå hennes oemotståndliga kropp?
Citera
2019-03-30, 22:52
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Tänkte om det kommer användas i åtalet mot Cissi för förtal mot Virtanen?
Som någon sorts stöd för att påvisa ett mönster då? De där männen själva lär nog föredra att ligga lågt, om hon inte upprepar det i åratal.
Citera
2019-03-30, 22:55
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Som någon sorts stöd för att påvisa ett mönster då? De där männen själva lär nog föredra att ligga lågt, om hon inte upprepar det i åratal.

Sant. Jag vill minnas att det där är från en stängd feministisk grupp på Facebook när det begav sig. Jag undrar mest om denna skärmdump nått Virtanen eller åklagare inför möjligt kommande rättegång.
Citera
2019-03-30, 22:57
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Hon verkar nästan maniskt besatt av att dra på sig förtalsanmälningar. I hennes bubbla är det väl ett sätt att dra till sig sympatier.
Undrar om det enbart är kända män som inte kan motstå hennes oemotståndliga kropp?

Manisk är väl bara förnamnet?

Jag säger som S.Gärdenfors, "Man får lite Johanna-Möller-vibbar av henne".
Senast redigerad av karlinge 2019-03-30 kl. 22:59.
Citera
2019-03-30, 22:58
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Sant. Jag vill minnas att det där är från en stängd feministisk grupp på Facebook när det begav sig. Jag undrar mest om denna skärmdump nått Virtanen eller åklagare inför möjligt kommande rättegång.
Nu har det nått trådläsaren Virtanen.
Citera
2019-03-30, 23:19
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Vad hände med detta?

https://imgur.com/a/47L0Mz6

När skrevs detta?
Citera
2019-03-31, 13:07
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
När skrevs detta?

Samtidigt som Virtanen hängdes ut. Hösten 2017
Citera
2019-03-31, 14:16
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
"Detta" är alltså att hon anklagar Timo Räisänen för att ha tagit henne på muttan, Ebbot Lundberg för att ha tagit henne på brösten, Mikael Persbrandt för att ha tjatat på henne om att få knulla och Thorsten Flinck för att ha skällt ut henne.

Det kan mycket väl vara sant, alltihop. Ingenting har väl hänt, antar jag.

Det mesta talar väl för att det är sant, det är ju inte direkt i stort män som inte kan misstänkas för sådant.

Det är klart att man kan betrakta Wallin som ovanlig för att hon berättar om detta med namn och att det kan ha kopplingar till hennes personlighet och diagnoser.

Samtidigt måste man komma ihåg att det som det framställs i den här tråden inte alls är så självklart att man inte skall få berätta om sådana här händelser öppet och att Wallin ägnar sig år "förtal".

Lagarna om förtal är bisarra och skyddar bland annat sådana här svinaktiga beteende och värre. Wallin har lika stor rätt enligt min mening att berätta om trakasserier, övergrepp och mobbing från dessa män som Wade Robson och James Safechuck gör om att pedofilen Michael Jackson våldtagit dem.

Det är mycket troligt att det Wallin berättar om har hänt och då är det bra och rätt av Wallin att göra det.
Citera
2019-03-31, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Varför i hela världen skulle just hon råkat ut för flera kändisar kladdat på henne?
Titta bara hur aset ser ut🤮
Hon är så ful att jag inte ens skulle pissa på henne om hon brann.

När det gäller grisiga män så räcker det ofta med att finnas där när de har druckit för mycket för att bli tafsad på.
Hon rörde sig i dessa kretsar och blev säkert tafsad på. Jag tycker inte det är något konstigt med det.
Citera
2019-03-31, 17:09
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
När det gäller grisiga män så räcker det ofta med att finnas där när de har druckit för mycket för att bli tafsad på.
Hon rörde sig i dessa kretsar och blev säkert tafsad på. Jag tycker inte det är något konstigt med det.

Eeeh, har du sett hur fanskapet ser ut?
Det finns nog LITE bättre alternativ för dom grabbarna😂
Citera
2019-03-31, 20:28
Medlem
Citat:

Har du sett grabbarna i fråga?
Citera
2019-03-31, 20:32
Medlem
sfrges avatar
Citat:

På krogen efter några öl så är hon en 8:a poängare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in